XXL Nutrition

Welke kwark neem jij ? en waarom kwark ?

Bezoekers in dit topic

Over geld wordt niet geluld, geld heb je. :p
 
Jeej weer een kwark topic :D

OT: haal ie van de Lidl :)!
 
Die van weerribben vond ik ook heerlijk, vooral de volle kwark. Maar zo rijk ben ik niet, dus ik koop meestal gewoon AH biogarde.
 
Lul niet man. Gewoon 9 gram eiwit per 100 gram en weinig suikers. Die van de Zaanse Hoeve is net zo goed als die andere.

Lul zelf niet man. 8,9 gram eiwit en 5,8 gram carbs als ik het me correct herinner.
 
Die van de Lidl vind ik de beste. Zijn steviger dan Zaanse Hoeve en beter van smaak en daarnaast ook hersluitbaar!
 
Magere Franse kwark van de appie is ook hersluitbaar tevens nog iets zachter van smaak als die van de zaanse hoeven
 
Magere Franse kwark van de appie is ook hersluitbaar tevens nog iets zachter van smaak als die van de zaanse hoeven

Betaal je wel de hoofdprijs voor geloof ik. Lidle is net zo goedkoop al Zaanse Hoeve...ok, 1 cent goedkoper zelf :)
 
Die prijs ben ik dubbel en dik weer kwijt als ik hiervoor naar een lidl moet rijden, appie doe ik lopend
 
Die prijs ben ik dubbel en dik weer kwijt als ik hiervoor naar een lidl moet rijden, appie doe ik lopend
en hij is deze week in de aanbieding.. die franse magere. 57 cent geloof ik per bak.
Goedkoper dan lidl.. deze week. ;)
 
vind het toch wel opmerkelijk dat er tig topics zijn over kwark (elke paar dagen verschijnt er wel één)
desondanks altijd nog veel reacties, wat is er toch met kwark? het is gewoon een eiwitbron? het moet toch inmiddels wel duidelijk zijn welke relatief het goedkoopste zijn en hoe je ze evt op smaak brengt?
 
Betaal je wel de hoofdprijs voor geloof ik. Lidle is net zo goedkoop al Zaanse Hoeve...ok, 1 cent goedkoper zelf :)

Zaanse hoeve 66 cent in een vaag niet hersluitbaar hoekig bakje.
Franse magere van appie is 75cent en zit in een hersluitbaar rond bakje, 9 gr eiwit en 4 gr kh (52 kcal /100 gr)

En als die in de aanbieding is dan moet ik morgen even wat inslaan :cool:
 
En als die in de aanbieding is dan moet ik morgen even wat inslaan :cool:
Ik zag hem vandaag en zat te twijfelen.. heb er nu een met 9,5 gr eiwit per 100 gr... maar die is 89 ct...
dus denk dat ik morgen ook maar bij AH in ga slaan. Effe 6 bakken halen. :D
 
Morgen zien ze mij ook bij de AH :)
 
Ik zag hem vandaag en zat te twijfelen.. heb er nu een met 9,5 gr eiwit per 100 gr... maar die is 89 ct...
dus denk dat ik morgen ook maar bij AH in ga slaan. Effe 6 bakken halen. :D

6 bakken maar?
Wij hebben hier standaard 15 bakjes kwark in de koelkast liggen :p
 
Back
Naar boven