AndroidHealthClinic

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha, iedereen zit hier z'n puberstreekjes te vertellen, biecht Hummer even op dat hij wapens verhandelde.
:roflol:
 
en nu is er iemand van het politiekorps bezig met jullie achtergronden doormiddels van jullie IP adres allemaal door te spitten om te kijken of ze nog wat onopgeloste zaakjes kunnen rechtzetten :roflol:
 
en nu is er iemand van het politiekorps bezig met jullie achtergronden doormiddels van jullie IP adres allemaal door te spitten om te kijken of ze nog wat onopgeloste zaakjes kunnen rechtzetten :roflol:

Daarom heb ik geen vast IP ;)
 
Daarom heb ik geen vast IP ;)

:roflol:

Met geen 'vast' IP bedoel je een dynamisch IP ? Dan weet de provider dat nog wel te achterhalen hoor. En daarbij valt het ook wel mee hoe vaak dat adres wisselt, lijkt mij.

En verder kan ik me niet voorstellen dat jij DBB altijd via een anonieme proxy bezoekt, dus vinden doen ze je wel.

Maar ik kan me geen zorgen maken om dingen die misschien 10+ jaar geleden is. Het is niet alsof het een moord is die ik weet niet hoe lang strafbaar blijft. :D
 
:roflol:

Met geen 'vast' IP bedoel je een dynamisch IP ? Dan weet de provider dat nog wel te achterhalen hoor. En daarbij valt het ook wel mee hoe vaak dat adres wisselt, lijkt mij.

En verder kan ik me niet voorstellen dat jij DBB altijd via een anonieme proxy bezoekt, dus vinden doen ze je wel.

Maar ik kan me geen zorgen maken om dingen die misschien 10+ jaar geleden is. Het is niet alsof het een moord is die ik weet niet hoe lang strafbaar blijft. :D

:roflol: Nee daar bedoel ik mee dat ik met een laptop surf op verschillende locaties ;)
 
:roflol: Nee daar bedoel ik mee dat ik met een laptop surf op verschillende locaties ;)

Ik geloof er eigenlijk geen zak van. Het lijkt me sterk dat je in die paar maanden op DBB telkens vanaf een andere locatie online bent gekomen. Je zal heus wel vaak genoeg via je echt adres zijn ingelogd. (vaker dat dan via een ander adres, lijkt me. En anders ben je wel heel paranoïde, of heb je veel te verbergen ?)

Of heb je soms geen vaste verblijfplaats ? :D
 
goh, wat dingen in de fik gestoken
vandalisme
vechten
nogal ernstig pestgedrag in het lager .. in het middelbaar iets minder :p
met bb-gun op auto's en mensen schieten
scooter van een debiel beschadigd met skateboard
iemand bedreigt voor de fun ( ik niet, maat van me maar ik stond erbij huh huh )
allerlei stomme dingen en nog steeds blanco strafblad :p

ohja opgepakt door de rijkswacht wegens illegaal gokken als 11jarige :roflol:
 
Ik geloof er eigenlijk geen zak van. Het lijkt me sterk dat je in die paar maanden op DBB telkens vanaf een andere locatie online bent gekomen. Je zal heus wel vaak genoeg via je echt adres zijn ingelogd. (vaker dat dan via een ander adres, lijkt me. En anders ben je wel heel paranoïde, of heb je veel te verbergen ?)

Of heb je soms geen vaste verblijfplaats ? :D

Nee inderdaad 3 locaties waartussen ik switch en daar houdt het op :sad:
 
om maar ff in de catogerie "kattekwaad" te blijven, waar ik spijt van heb;

Ik heb een keer in m'n eigen school ingebroken met een maatje van me.
We hadden zo'n klapraampje van de wc op een heel klein kiertje laten staan op vrijdagmiddag. S''avonds kwamen we terug. Maatje gaf me een "pootje", ik dat raam openzetten en via de wc naar binnen. Ik had niet verwacht dat er alarm op de deuren van de gang stond, dus die ging als een gek af. Ik terug rennen, maar ik kon niet meer bij dat hoge raampje. Ben ik op de wasbak gaan staan, die brak finaal van de muur. Zat ik opgesloten in die school. Uiteindelijk nog wel eruit gekomen via een wc, maar ik was al te laat. Kwam er zo''n knuppel van de beveiliging die met z'n voet op m'n hoofd ging staan terwijl ik zelf al op de grond ging zitten, later nog politie EN de directeur van de school erbij.

Heb ik een verhaal verzonnen dat ik dacht dat m'n sleutels nog in de school lagen, is er geen procesverbaal opgemaakt omdat de directeur het geloofde. Maar m'n verzekering kon wel de schade betalen, en ik een bosje bloemen en een flesje wijn voor de directeur.
En een paar kk klappen van m'n vader, maargoed dat kostte me geen geld.
 
whhahahahahahhahaha
 
whhahahahahahhahaha

Ik hoorde laatst trouwens ook een uitermate vermakelijk verhaal een jochie van 17 die bij mij werkt.

Hij hang de hele dag rond bij een camping bij ons in het buurt om meisjes te nken. Had hij een meisje van 14 geplayed, wilden ze nken maar er was nergens plek. Toen zei een vriend van hem, "kom we gaan naar die gast (volwassen kerel die samenwoont), ff rondhangen"
Dus dat jochie met die maat van hem, en dat meisje van 14 van de camping af naar die kerel toe. Maar die kerel was niet thuis. Zaten ze bij hem in de tuin, zijn ze via een raam zijn huis binnengesneaked. Heeft eerst dat jochie dat meisje lopen nken op het bed van die kerel. Maar dat jochie moest om 11 uur thuis zijn dus hij is weggegaan. Daarna heeft die maat van hem ook dat meisje lopen nken in datzelfde bed. Maar terwijl hij bezig was, kwam die kerel thuis met z'n vriendin. Dus die betrapt die jongen met een meisje van 14, in zijn bed, nkend, en ingebroken via een raam.

Heeft ie die jongen, uiteraard, helemaal kapot geslagen.

Dat is zuur, ene moment loop je te nken, volgende moment wordt je met je half stijve lul kapot geslagen. Overigens helemaal terecht trouwens.

De jeugd van tegenwoordig:no:
 
Ik hoorde laatst trouwens ook een uitermate vermakelijk verhaal een jochie van 17 die bij mij werkt.

Hij hang de hele dag rond bij een camping bij ons in het buurt om meisjes te nken. Had hij een meisje van 14 geplayed, wilden ze nken maar er was nergens plek. Toen zei een vriend van hem, "kom we gaan naar die gast (volwassen kerel die samenwoont), ff rondhangen"
Dus dat jochie met die maat van hem, en dat meisje van 14 van de camping af naar die kerel toe. Maar die kerel was niet thuis. Zaten ze bij hem in de tuin, zijn ze via een raam zijn huis binnengesneaked. Heeft eerst dat jochie dat meisje lopen nken op het bed van die kerel. Maar dat jochie moest om 11 uur thuis zijn dus hij is weggegaan. Daarna heeft die maat van hem ook dat meisje lopen nken in datzelfde bed. Maar terwijl hij bezig was, kwam die kerel thuis met z'n vriendin. Dus die betrapt die jongen met een meisje van 14, in zijn bed, nkend, en ingebroken via een raam.

Heeft ie die jongen, uiteraard, helemaal kapot geslagen.

Dat is zuur, ene moment loop je te nken, volgende moment wordt je met je half stijve lul kapot geslagen. Overigens helemaal terecht trouwens.

De jeugd van tegenwoordig:no:

Hahaha Brutaal.
 
Heb eigenlijk vrij weinig gedaan. Wel een keer bij Halt geweest, vanwege een ''inbraak'', te belachelijk voor woorden was dat. :roflol:

hebben ze in belgié ook halt? :roflol: kansloos was dat zeg
 
In auto rijden zonder dat ik het besefte (meermaals) namelijk door teveel alcohol.
Mijn vriendin met haar hoofd tegen de muur slaan :o
Ongesloten fietsen stelen (doe ik trouwens nog altijd), ben ik eigenlijk niet echt trots op, maar kan ik gewoon niet laten. :o
 
Confrontatie aangaan met politie is niet echt übermenschig. Het is eerder dom, want je wint het nooit en is niet eens een eerlijke strijd te noemen.
Het enige wat je met dat soort acties bewijst is, dat je niet bijster slim bent en weinig inschattingsvermogen/verantwoordelijkheidsgevoel hebt.

Dat is id zo maar goed ik was toen 20/21/22 zo ongeveer.
Het is niet altijd per definitie dom,als je aan een demonstratie meedoet en de ME begint te rammen dan doe je wat terug.
 
Mijn vriendin met haar hoofd tegen de muur slaan :o

Maak je niet druk bro, ze zal het ongetwijfeld verdiend hebben.
Je doet zoiets niet zonder reden.

karma voor je.
 
Joyriding in een gesloten wagen en die vervolgens in de prak gereden (was in groepsverband, ik was zelf bijrijder) rennen voor ons leven want politie werd direct door in half paniek geraakte omstanders gebeld. Wij gordel uitdrukken, jas uit en over ons hoofd getrokken en hem gesmeerd. Potverdomme kk pijn aan m'n harses vanwege klap tegen dash bord.

Met z'n allen molotov cocktails maken en die in een weiland 'gooien'. Bromix halen in Spa flessen, je weet wel. Maar later werd het wat rigoreuzer op wat bewoondere plekken. :o

Midden in de nacht in groepsverband bij mensen hun planten in de tuinen vertrappen en dan op het raam beuken en het hazenpad kiezen.

Op school de zeepbakjes saboteren of ze eraf trappen en dan schoot zo'n bakje vol zeep over de vloer. Deuren kregen ook nog weleens flinke optaters, evenals stoelen als ik weer eens door het lint ging.

Verder nog wat kleine brandjes hier en daar. Automerkjes kapen, kratten jatten, zaken opblazen met lawinepijlen.

Uiteindelijk in m'n tienerjaren 1 keer gesnaaid voor het trappen tegen een kliko container. :rolleyes: 4 uur halt. :roflol:

Die rush die je als stuiterde tiener krijgt zijn de mooiste dagen van je leven, als volwassene bereik je zo'n kick nooit meer. Bunjeejumpen of basecoke zijn er zelfs matig bij.

In die tijd was ik best een rebelletje, maar heb altijd materieel als doel gezien, tegen mensen was ik altijd respectvol en drank en drugs moest ik niets van weten.

Eerlijk gezegd kreeg ik best wel een harde van het moment dat de steekvlam doorbrak. Brandstichting vonden we destijds eigenlijk de beste kick geven. :o

Precies hetzelfde bij mij. :cool:
 
Back
Naar boven