Fitness Seller

Welke olie voor striae

''misschien wel raar voor jullie mannen. maar er bestaan creams en olieën speciaal voor zwangere vrouwen. het helpt tegen striae en houd de huid soepel. kan proberen. huid = huid''

de huid van de man is wel stukken dikker dan de huid van een vrouw

Dat is wel een goeie .
Zelf smeer ik het niet in het zal me een worst wezen . Ik heb het op mn biceps boven benen mn kont en onder mn oksels.

Mn vriendin zegt gewoon goed insmeren met body lotion of baby olie zolang het maar vettig blijft

Emoe Olie

Gebruik ook Emoe /Emu olie en werkt echt goed.

Ook voor de spieren etc, heb een keer na het trainen 1 arm ingesmeerd met de olie en de andre niet. Volgende dag de niet ingesmeerde arm blauw en de met Emu ingesmeerde arm was niets te zien.

Oorzaak = brute groei? Valt weinig aan te zoeken..

Mij is verteld dat het ook te maken heeft met beweging van oefening.

Ik heb striae vooral te danken aan flyes voor mijn borst. Deed ze veel te diep. Nu ik ze minder doe verergeren ze niet mee.

Op mijn armen kreeg ik vooral na preacher curl, weer de spanning op de arm denk ik.

Maar natuurlijk speelt de factor groei ook een belangrijke rol.

niks helpt tegen striae, vergeet al die slakkenslijm, cocosboter bullshit

Emu olie help in iedergeval onwijs tegen beurse plekken etc. Het verdikt je huid sowieso.

Ik gebruik het voor het trainen en na het trainen en sinds die tijd stukken minder last van me spieren.

Ik gebruik het ook in plaats van scheerschuim en het scheert echt super glad.

Maar goed daar ging het topic niet over......

niks werkt tegen het voorkomen of genezen van straie.
huid soepel houden heeft totaal geen zin om dat de onderhuid scheurt en dit niet te bereiken is met een creme of olie.
allemaal waste of money.
je kan alleen stoppen met trainen als je gevoelig ben voor straie of zo als ik gewoon door trainen en ze laten komen.
je moet er wat voor over hebben.

iets wat dierlijkvet bevat

Is dit de emu olie waar jullie het over hebben? :
http://www.superbluestuff.nl/emoe-olie-/emu-oil-bluespring

Ik begin nu striae te krijgen, ik heb 2 jaar geleden echt keihard getrained, toen 10 kilo spieren aangekomen in 3 en halve maand tijd. Toen had ik NERGENS striae, nu ben ik net weer 2 weekjes begonnen (sinds oud en nieuw ;)) en nu begint het ineens op me biceps.. Terwijl ik net begonnen ben! Dus nu meteen beginnen met smeren?

Ik koop het zelf ergens anders bij www.kissfromnature.nl daar bestel ik ook gelijk me Maca. Ik vind die olie wat beter dan die van de link die jij aangaf en ik ook nog goedkoper als je er 2 besteld sheelt het iets van 10 of 20 eurie.

Ik vind die van kiss wat beter in je huidtrekken en die ruikt een stuk minder

Terug
Naar boven