Fitness Seller

Welke pre workout?

bakkertje1993

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Yooo,

Ik heb een hele simpele vraag: Welke pre workout raden jullie mij aan om te gebruiken? (Gebaseert op eigen ervaring)

Ik train nu bijna 2,5 jaar (4 dage in de week), nooit pre/post workouts of voedingssupplementen gebruikt (op whey eiwitten na).
Alles opgebouwt door verschillende bulk schema's met whey eiwitten als aanvulling, wilde voor mezelf eerst een goede basis leggen voordat ik andere voedingssupplementen/hulpmiddelen zou gaan gebruiken.
Nu lijkt mij dit het juiste moment om aan pre workouts te beginnen , omdat de basis goed is na 2,5 jaar en de progressie nog maar nihil is.

P.s ben ook aan creatine begonnen (monohydrate), hier nog op- of aanmerkingen over? Misschien een beter merk creatine?

Alvast bedankt!

Noxipro met 1.3 DMAA als je er aan kan komen
Niet meer aan te komen lijkt mij? Ging altijd wel hard op noxi!
Ik vind de No Xplode 2.0 ook niet verkeerd, al heb ik wel nog de vorige versie. Er is nu weer een nieuwere(geen ervaring mee).
Strong van B&F ook geprobeerd maar voelde ik 0,0 van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind de No Xplode 2.0 ook niet verkeerd, al heb ik wel nog de vorige versie. Er is nu weer een nieuwere(geen ervaring mee).
En merken als : jack3d/c4/conquer/assault?

iedereen reageert anders op pre workouts, als JACK3D goed voor mij werkt hoeft dat niet zo te zijn voor jou.

misschien voel jij er wel niks van.. zelf kijken op welke je goed reageert.

Yooo,

Ik heb een hele simpele vraag: Welke pre workout raden jullie mij aan om te gebruiken? (Gebaseert op eigen ervaring)

Ik train nu bijna 2,5 jaar (4 dage in de week), nooit pre/post workouts of voedingssupplementen gebruikt (op whey eiwitten na).
Alles opgebouwt door verschillende bulk schema's met whey eiwitten als aanvulling, wilde voor mezelf eerst een goede basis leggen voordat ik andere voedingssupplementen/hulpmiddelen zou gaan gebruiken.
Nu lijkt mij dit het juiste moment om aan pre workouts te beginnen , omdat de basis goed is na 2,5 jaar en de progressie nog maar nihil is.

P.s ben ook aan creatine begonnen (monohydrate), hier nog op- of aanmerkingen over? Misschien een beter merk creatine?

Alvast bedankt!

Naar mijn mening: verwacht niet te veel van pre-workouts. Die gaan jou echt niet ineens een gigantische groeispurt geven. Als je vind dat je op een plateau zit zou ik eerder de voeding onder de loep nemen en kijken wat je eraan kunt verbeteren.

Creatine monohydraat eigen merk voldoet. Zorg ervoor dat je genoeg water drinkt.

Ben benieuwd waarna de introductieprijs van €24,90 voorbij is, en ze de prijs van €69,90 gaan vragen voor het product.

Natuurlijk belachelijk hoog voor een p/w.

Denk niet dat hij zo duur wordt, krijg hem morgen binnen denk dat hij max 40 wordt

de introductie aanbiedingen bij B&F duren meestal aantal maanden, veel hoger gaat ie dus meestal ook niet, maar idd conquer hoor ik goede verhalen over, dat het close call is op de noxipro alleen dan zonder die kaloté crash

preWO gaat idd niet voor groei zorgen maar kan je wel over een dood punt helpen qua kracht en de intensiteit van je training verhogen. Zelf een pre-wo samenstellen is ook wel interessant, qua prijs betaal je een stuk minder en je kan hem zo effectief maken als je zelf wilt. Denk aan creatine&beta-alanine&caffeine. Evt kan je iets als dmaa of geranamine kopen [Link niet meer beschikbaar].
En wat je crea betreft, gewoon bij monohydraat blijven. Elke mono is hetzelfde dus gewoon voor een goedkope ofzo kiezen

Denk niet dat hij zo duur wordt, krijg hem morgen binnen denk dat hij max 40 wordt

ik dacht dat ik al meerdere supplementen langs heb zien komen die na enkele tijd van introductieprijs naar de "normale" prijs zijn gegaan.

ik ben benieuwd in ieder geval

Assault van musclepharm ben ik zeer tevreden over. Het is tegenwoordig een stuk minder zonder 1.3DMAA in pre-workout middelen.

Craze.

Ik gebruik Nitrix 2.0 en No-explode samen ben er heel erg tevreden over !!

ik dacht dat ik al meerdere supplementen langs heb zien komen die na enkele tijd van introductieprijs naar de "normale" prijs zijn gegaan.

ik ben benieuwd in ieder geval

Ja klopt. alleen Als het goed loopt Lijkt mij dat ze hem dan niet 2/3x duurder maken anders denk ik niet dat veel mensen hem zullen kopen voor 60euro.

Maar je weet maar nooit

Heb nog een potje staan via ebay ghehe:D

Ik ga hard op de oude Napalm en Maximize intense

Terug
Naar boven