- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je progressie nu nihil is dan is er waarschijnlijk niet alleen iets mis met je pre-workout verhaal. Over het algemeen meer eten: Noten, kwark, eieren enz. Ik zou creatine+whey isolaat nemen als pre-workout.
creatine hoeft niet per sé vóór je training en whey en crea geven je niet echt iets van een boost, dus een goede pre-wo met het oog op een boost is anders. Crea voor kracht en caffeine is dan weer wel nuttig voor kracht+energie (boost dus)
En als jij wat meer whey en bcaa's at kwam je waarschijnlijk ook wat meer kg's aan. De essentie van mijn post is dat je gewoon meer moet eten. 'Met het oog op een boost'? Jouw boost? Topicstarter praat niet over een boost maar wil gewoon vooruit gaan.
Op je pikkie getrapt aangezien je een opmerking over mijn gewicht maakt zonder verdere info?
Nee. Ik geef alleen maar aan dat je met dat gewicht nog niet zoveel kan zeggen omdat je nog niet zoveel gegaind hebt. De ervaring mis je dan gewoon. Niks ten nadele van jou.
Ok.
Jawel, zie bovenstaande tekst, zie ergogenics http://www.ergogenics.org/voordat-je-gaat-trainen-is-whey-effectiever-dan-daarna.html
Zegt nog niet zoveel over aankomen, maar wel nuttig, thnx! Hoe doe jij het; uur voor en uur na training een shake, en dan ook nog direct na het opstaan, of laat je die (of een andere) achterwege?