AndroidHealthClinic

welke ps3 games zijn de moeite om te kopen?

• Topic Starter Topic Starter
Mario Kart double dash voor de gamecube...

funny-kids-pictures-so-we-meet-again.jpg

Haha.. jij ziet ook precies mijn post elke keer xD. Nee PS3 is ook een goede console (voordeel = gratis online spelen ).

Blueray, betere graphics, als media server kunnen gebruiken.

Mis ik nog iets?

Ik had eerst de release versie, en nu heb ik die 80gb versie. Volgens mij kwam die ernaa. Overgekocht van maat van me.

Gewoon Uncharted 2, of als je even wacht deel 3. Maar eigenlijk gewoon alle 3 de delen. :)

Aanraders?

PSN network
Final Fantasy VII

Platform:
God of war reeks
Uncharted reeks
Ratchet and clank reeks

Shooters
Killzone III
Battlefield bad company II
Battlefield 3
Modern warfare 3
COD black ops

Fighters
Street fighter IV super edition
Mortal kombat

Kheb nu zelf dead island binnengehaald en ik ben er zeer tevreden mee, echt vette game en co-op online is gewoon super

Aanraders?

PSN network
Final Fantasy VII

Platform:
God of war reeks
Uncharted reeks
Ratchet and clank reeks

Shooters
Killzone III
Battlefield bad company II
Battlefield 3
Modern warfare 3
COD black ops

Fighters
Street fighter IV super edition
Mortal kombat

Kheb nu zelf dead island binnengehaald en ik ben er zeer tevreden mee, echt vette game en co-op online is gewoon super

Sloeg ik even stijl achterover :D

Yep, i'm playing it :) Heb m'n ps one exemplaar binnen gekregen en ik ga sebiet weer een stukkie doen :)

Waar ben je nu? Als je uit midgar bent gaat het echt de shit worden, maar later ga je midgar ook wel waarderen, maar weet nog toen ik het voor het eerst speelde dat ik pas echt hooked was toen ik uit midgar was, vooral omdat je dan eindelijk de vrijheid hebt :D
Enne, volg het verhaal, maar dat is logisch.

Misschien dat ik em ook ff download.

Heb jij em gewoon besteld? Of gewoon via ps network gedownloadt...

Waar ben je nu? Als je uit midgar bent gaat het echt de shit worden, maar later ga je midgar ook wel waarderen, maar weet nog toen ik het voor het eerst speelde dat ik pas echt hooked was toen ik uit midgar was, vooral omdat je dan eindelijk de vrijheid hebt :D
Enne, volg het verhaal, maar dat is logisch.

Misschien dat ik em ook ff download.

Heb jij em gewoon besteld? Of gewoon via ps network gedownloadt...

Ik ben nog niet ver maar zit nog maar een uurtje ver...in die stad maar het boeit al meer dan de vorige keren. Ik heb hem op psn network gedownload maar ook in het doosje met drie schijven van een retro verzamelaar gekocht...dan kan ik hem ook beneden op m'n ps2 spelen, en daar doe ik het nu eigenlijk op :)

Zoals al eerder gezegd: God of War en Metal Gear Solid 4 zijn walgelijk goed en mooi. Must haves.

Voor de rest Modern Warfare 3 wordt wel vet denk ik. Black Ops wel een beetje gezien nu muv de wager matches. Battlefield nooit gespeeld, lijkt me erg vet maar heel anders dan COD.

Ik ben nog niet ver maar zit nog maar een uurtje ver...in die stad maar het boeit al meer dan de vorige keren. Ik heb hem op psn network gedownload maar ook in het doosje met drie schijven van een retro verzamelaar gekocht...dan kan ik hem ook beneden op m'n ps2 spelen, en daar doe ik het nu eigenlijk op :)

Stad, heb je Aeris al ontmoet?

De muziek van FF7 is ook top, je gaat echt mooie melodieën tegen komen, ook iets wat steeds verder afzwakte vanaf FF8, hetzelfde als verhaallijn en gameplay, alleen de graphics zijn vooruit gegaan sinds die tijd.

In FF7 heb je zelfs een soort van entertainmentpark waar je weer van alles kunt doen, maargoed, je zal het wel allemaal mee maken :D

Hij maakt 10x minder herrie.

xbox is een fragiel k*t ding.

xbox is wit...

---------- Post toegevoegd Fri 9 Sep 2011 om 00:31 ----------

Had je nog net de originele kunnen kopen? Of heb je de slim nu...

Ik heb de orginele 3 jaar denk ik nu... de witte dus.
De slim hoor je niet eens en ziet er ook een stuk mooier uit. Ik weet niet maar komt er binnenkort een nieuwe console uit? nieuwe xbox of ps ofzo..?
BTW ik hoor dat de service van microsoft wel wat beter is als die van sony.. maar dat zijn details xD

Stad, heb je Aeris al ontmoet?

De muziek van FF7 is ook top, je gaat echt mooie melodieën tegen komen, ook iets wat steeds verder afzwakte vanaf FF8, hetzelfde als verhaallijn en gameplay, alleen de graphics zijn vooruit gegaan sinds die tijd.

In FF7 heb je zelfs een soort van entertainmentpark waar je weer van alles kunt doen, maargoed, je zal het wel allemaal mee maken :D

Ja, ik heb haar gezien maar vertelde haar op te rotten dus hopelijk is dat niet erg voor m'n storyline?

Terug
Naar boven