AndroidHealthClinic

welke ps3 games zijn de moeite om te kopen?

Ja, ik heb haar gezien maar vertelde haar op te rotten dus hopelijk is dat niet erg voor m'n storyline?

Nee dat kan niet ;)

Je kan bij Aeris en Tifa elke keer antwoorden kiezen, hoe aardig je bent tegen wie resulteert uiteindelijk in iets later in het spel :D

diablo 3 komt ook op ps3 uit maar waarschijnlijk later, je moet wel zijn opgegroeid met diablo reeks anders is het niet heel leuk.

Maar iedereen die ouder is dan 18 kent het wel

Dat die naar de ps3 kwam was toch een gerucht? Of is het al confirmed.

Nee dat kan niet ;)

Je kan bij Aeris en Tifa elke keer antwoorden kiezen, hoe aardig je bent tegen wie resulteert uiteindelijk in iets later in het spel :D

Nouja, als er een love intrest komt in de game wil ik graag batsen met tifa...lekker ding :o

Ik zit net ff de review van Uncharted 2 op Gamekings te bekijken, maar het schijnt wel echt een megavet spel te zijn. Eens kijken of ik hem ergens tweedehands kan krijgen.
Of is beginnen bij de eerste een vereiste?

diablo 3 komt ook op ps3 uit maar waarschijnlijk later, je moet wel zijn opgegroeid met diablo reeks anders is het niet heel leuk.

jup is geweldig spel als je van dat genre houdt (ik niet)
broertje speelde het erg veel

Hoe wil je een rpg op de ps3 doen dan? dat wordt toch niks.... en anders een flinke degrated versie van de PC

Hoe wil je een rpg op de ps3 doen dan? dat wordt toch niks.... en anders een flinke degrated versie van de PC

Waarom zou een rpg op de ps3 niks zijn?

Enige vervelende lijkt mij dat als er 2 meter ver weg een item op de grond ligt dat je niet ff snel erop kan klikken zodat je poppetje er automatisch naartoe loopt en het op pakt, iets wat bij Diablo heel belangrijk is, omdat er nog wel eens goeie spullen voor je neus vandaan geraust kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter
kben nog is resistance 2 aant spelen
amai dat waren wel nog goede grafics voor zo al een oud spel, kben er van verschoten.:eek:

Hahaha dat had ik ook hoor, ze heeft ook grote t**ten :D

Waar ben je nu ondertussen?

Ja, vrouwen met grote t**ten krijgen altijd voorrang :) Ik koos ook altijd de h**r met de beste t**ten als ik wandelen ging :)

Ik ga hem nu nog eens spelen en post straks een update

Waarom zou een rpg op de ps3 niks zijn?

Enige vervelende lijkt mij dat als er 2 meter ver weg een item op de grond ligt dat je niet ff snel erop kan klikken zodat je poppetje er automatisch naartoe loopt en het op pakt, iets wat bij Diablo heel belangrijk is, omdat er nog wel eens goeie spullen voor je neus vandaan geraust kunnen worden.

ja das wel waar :P tenzij ze item drop lock doen ofzo. Meeste dmg die krijgt hem of eerste die hem aanviel.

maar dat doen ze niet denk, komt vast wel een oplossing

Voordeel ps3: Lekker lui relaxed spelen achter je tv
Ndaeel: besturing

Voordeel pc : betere besturing en misschien mooiere grapichs als je heel high hebt
Nadeel; je moet pc upgraden, heb net grapic card lijst gecheced, met mijn 8600 gts kan ik alleen Low spelen terwijl 8800gt kan je al medium spelen.

ja das wel waar :P tenzij ze item drop lock doen ofzo. Meeste dmg die krijgt hem of eerste die hem aanviel.

maar dat doen ze niet denk, komt vast wel een oplossing

Voordeel ps3: Lekker lui relaxed spelen achter je tv
Ndaeel: besturing

Voordeel pc : betere besturing en misschien mooiere grapichs als je heel high hebt
Nadeel; je moet pc upgraden, heb net grapic card lijst gecheced, met mijn 8600 gts kan ik alleen Low spelen terwijl 8800gt kan je al medium spelen.

Sowieso is Diablo voor mij gewoon een pc game, je moet wel met mensen kunnen communiceren dmv typen, dat gaat niet op de ps3.

Terug
Naar boven