MuscleMeat

Welke screensavers gebruiken jullie?

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Was gister op zoek gegeaan voor een nieuwe screensaver voor Windows, na een hoop rotzooi uitgeprobeerd te hebben, kwam ik 2 alleraardigste screensavertjes tegen.
1 daarvan kon ik al is nl. een hele oude(matrix 3d) dit is een update zo te zien.
De andere is m'n favoriete, na een x aantal minuten stroomt je desktop vol met water en dan komen de vissen die niet alleen heen en weer zwemmen maar ook de diepte in, hurray!

Ik kan niet wachten tot de katten zo weer binnen komen, kijken hoe ze reageren.

Download: [Link niet meer beschikbaar] n-joy :D
Grab it while it's fresh, kan nl. maar 10 keer ge-dl-ed worden... en welke gebruiken jullie, dl-link is natuurlijk niet verkeerd.

Ik gebruik gewoon de standaard screensaver. Ga niet moeilijk doen voor een screensaver of iets dergelijks. Bureaublad is ook standaard.

Ik zet gewoon het scherm uit, als ik er niet achter zit.:D

Niet.

Eens even checken dan maar.

gebruik er geen

niets
de monitor springt na 10min vanzelf op standby, en als ik lang wegga doe ik em uit :shrug:

De link gaat al niet meer? Bij mij zijn het die linten van windows die soms verschijnen na enkele minuten..

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

• Topic Starter Topic Starter
Zo jullie zijn er snel bij dan, zal hem vanavond nog eens uploaden, ik ga zo vlees op de barbeque fl*kkeren.

Leuk die visjes :D

Gebruik normaal gesproken geen screensavers, maar ga die van jou ff een tijdje proberen.

gebruik er geen... als ik niet aan het werk ben op men laptop staat hij altijd uit

Geen, mijn scherm springt in standby na 5min...vroeger waren screensavers nog nuttig, maar dat is al lang voorbij.

• Topic Starter Topic Starter
herupload: [Link niet meer beschikbaar]

Een kubus die heen een weer draaid in 3d, in die kubus kan je dan op elke zijde een afbeelding plaatsen, staat standaard op windows-xp denk.

niets, helemaal niets.

zet scherm altijd uit

Terug
Naar boven