MuscleMeat

Welke shake in de prijscategorie 35,-?

flipped

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik heb een maand geleden een emmer Whey pro 2.0 kilo van Bodylab eigen merk gebruikt. Na een tijd kreeg ik puistjes en daarnaast lag ik de hele dag heel fies te scheten. Nu weet ik dat dit bij-effecten zijn bij sommige shakes, maar ik hoor ook vaak verhalen dat dit bij duurdere merken niet altijd het geval is. Nu ben ik van plan om een ton BSN Syntha-6 te gaan halen. Als ik twee shakes per dag neem, betekend dit dat ik maar ongeveer twee weken doe met een ton BSN. Daarom is mijn plan om na iedere training een BSN shake te gaan nemen en de rest op te vullen met een minder goede shake dan BSN. Aangezien ik momenteel niet te veel geld kan besteden aan shakes wil ik graag van jullie weten welke shake van ongeveer 2 kilo ik er het beste bij kan nemen? De prijscategorie waar ik aan denk is maximaal 35 euro.

Ik weet dat er al veel shake topics zijn en heb er ook al veel gelezen. Alleen kom ik dan zoveel verschillende merken tegen dat ik er niet meer wijzer uit word. Daarom deze specifieke vraag...

Hoi Flipped,

Als je een goede Whey in die prijscategorie zoekt waar je geen scheten van hoeft te laten;) (komt vaak door hoog (melk) suiker gehalte of hoog vet gehalte) kijk dan eens naar de RAW IRON Professional Whey.

Sportieve groeten,
Bas

Revolutions whey.

bullkpowders.co.uk
myprotein.co.uk

Heb paar weken geleden de scivation whey bij bodyenfitshop besteld en ben hier zeer tevreden over alleen leveren ze deze wel in een 4,5kg verpakking voor nog net geen 60 eurotjes maarja, dan hoef je de eerste tijd niet weer... ;)

WHEY PRO XL van Interactive Nutrition en Whey Shake van Revolutions zijn ook goede shakes voor een leuke prijs :)

• Topic Starter Topic Starter
bullkpowders.co.uk
myprotein.co.uk

Dankejewel, maar ben juist opzoek naar specifieke merken, die volgens andere het beste zijn in deze prijsklasse. Websites met goedkope shakes kan ik zelf ook vinden, maar welke nu het beste is tussen al deze shakes op z'on website wil ik graag weten...

Heb paar weken geleden de scivation whey bij bodyenfitshop besteld en ben hier zeer tevreden over alleen leveren ze deze wel in een 4,5kg verpakking voor nog net geen 60 eurotjes maarja, dan hoef je de eerste tijd niet weer... ;)

WHEY PRO XL van Interactive Nutrition en Whey Shake van Revolutions zijn ook goede shakes voor een leuke prijs :)

Wat maakt die scivation whey zo goed dan? Hoe zit het met lactose en puisten bij de shake?

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de Scivation whey?

Wat maakt die scivation whey zo goed dan? Hoe zit het met lactose en puisten bij de shake?

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de Scivation whey?

je hebt last van puistjes door shake's dan vallen de goedkopere shake's zo i zo af.. ik zou je die scivation ook zeker niet aanraden dan. whey pro xl niet.. whey shake revolutions niet.

zoals ik al schreef. je zal waarschijnlijk naar een isolaat moet overstappen.

Maar goed wie ben ik

Een isolaat lijkt mij ook een goede oplossing...
bijvoorbeeld ON - 100% whey Gold standard
of Dymatize - Elite whey

Een isolaat lijkt mij ook een goede oplossing...
bijvoorbeeld ON - 100% whey Gold standard
of Dymatize - Elite whey

whey gold is een blend concentraat isolaat en geeft ooit ook wel problemen met puistjes.. elite whey durf ik zo niet te zeggen.

Waarom niet gewoon het huismerk whey isolaat van XXL?
Goed spul, en de prijs is ook netjes!

Wat is een isolaat precies ten opzichte van een normale whey shake?
Namaak eiwitten??

Wat is een isolaat precies ten opzichte van een normale whey shake?
Namaak eiwitten??

Een isolaat bevat rond de 90% eiwit per 100gram en vrijwel geen vetten en koolydraten en is erg zuiver. Het is een meer gezuiverde whey.

Deze whey geeft de minste problemen met puistjes en allergieen. Heb je daar last van dan kan je helaas niet uit de voeten met goedkopere whey's

je hebt last van puistjes door shake's dan vallen de goedkopere shake's zo i zo af.. ik zou je die scivation ook zeker niet aanraden dan. whey pro xl niet.. whey shake revolutions niet.

zoals ik al schreef. je zal waarschijnlijk naar een isolaat moet overstappen.

Maar goed wie ben ik

Zou het niet ook zo kunnen zijn dat de kwaliteit van het eigen merk van Bodylab (whey pro) zo slecht is, dat ik daarom puistjes kreeg?

Iemand ervaringen met deze whey?

Zou het niet ook zo kunnen zijn dat de kwaliteit van het eigen merk van Bodylab (whey pro) zo slecht is, dat ik daarom puistjes kreeg?

Heb je vaker whey's genomen of is dit je 1e ?

Ik ben verder niet bekent met de whey van bodylab...

je zou nog eens een andere isolaat/concentraat kunnen proberen.. maar ik zou je aanraden niet de goedkoopste op de markt te nemen.

Wat Rene zegt; geef liever een paar euro meer uit voor gegarandeerd goede kwaliteit dan mindere kwaliteit te pakken. Je stopt het tenslotte wel in je lichaam dus ik zou daar geen concessies in doen.
Spaar liever even door als je budget niet toereikend is.;)

Probeer eens met zink te supplementeren.. 30mg .. mss helpt dat ook.

Heb je vaker whey's genomen of is dit je 1e ?

Ik ben verder niet bekent met de whey van bodylab...

je zou nog eens een andere isolaat/concentraat kunnen proberen.. maar ik zou je aanraden niet de goedkoopste op de markt te nemen.

Het was inderdaad mijn eerste whey. Zink heb ik toentertijd al geprobeerd, maar zonder resultaat. Wat vinden jullie van dit isolaat?

http://www.powersupplements.nl/whey...g.php?osCsid=a50637d9356babc3d7e6e0af9e4069b9

Of kan ik dan gewoon beter die gold standard 100% whey nemen?

Terug
Naar boven