AndroidHealthClinic

Welke shake in de prijscategorie 35,-?

Dankejewel, maar ben juist opzoek naar specifieke merken, die volgens andere het beste zijn in deze prijsklasse. Websites met goedkope shakes kan ik zelf ook vinden, maar welke nu het beste is tussen al deze shakes op z'on website wil ik graag weten...

Ben zelf erg tevreden over deze whey isolaat van bulkpowders.co.uk:
http://www.bulkpowders.co.uk/produc...instantised_/1c6769a977122e7d06ac83cbd268dd7e

Heb er in een half jaar een kleine 15 kilo doorheen gejaagd hahah. Beetje overkill, maar 't is erg goed spul. Ze verkopen alleen naturel, dus maak 'm met chocomel ofzo.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Is ook erg goed spul. Ietsje duurder dan die van bulkpowders, maar ze bezorgen gewoon de volgende dag gelijk, goeie service.

• Topic Starter Topic Starter
Ben zelf erg tevreden over deze whey isolaat van bulkpowders.co.uk:
http://www.bulkpowders.co.uk/produc...instantised_/1c6769a977122e7d06ac83cbd268dd7e

Heb er in een half jaar een kleine 15 kilo doorheen gejaagd hahah. Beetje overkill, maar 't is erg goed spul. Ze verkopen alleen naturel, dus maak 'm met chocomel ofzo.

Wat moet ik me voorstellen hoe naturel smaakt (hoe raar deze vraag ook klinkt)? Is dit te drinken naturel? Smaakt het gewoon als melk? Wat betreft het aanlengen met chocomelk: Mijn ervaring is dat je shakes het beste met water kunt drinken, omdat de eiwitten met water beter door je lichaam worden vervoert. Daarnaast zouden de kosten van deze shake alsnog er hoog zijn als je er iedere keer chocomelk bij moet drinken...

Laatst bewerkt:
ik drink alleen maar naturel.het is gewoon een beetje melk smaak.maar jah mix het met water en je isolaat.als je de na smaak vies vind gewoon gelijk wat water er achter aan.smaak boeit me niet meer ik neem ook gewoon bcaa gram in me mond en spoel het met water weg.wel af en toe een vrage smaak maar das voor effentjes

• Topic Starter Topic Starter
Tegek!

Besteld!!

Bedankt!

Terug
Naar boven