AndroidHealthClinic

Welke supplementen gebruik jij allemaal?

Multi vit
Caseinate
Dextrose
vit E
vit C
Bcaa
Omaga 369
lijnzaadolie
Chromium picolinaat
soms levertabs

Zink 100mg
omega 3-6-9
Whey dymantize
Multi viatmines.

100% optimum whey
100% optimum caseine protein
lijnzaadolie
multivitamine van xxl nutrition
zma
creatine

WHEY optimun nutrition
Verder veel fruit...thats it

On topic:

Creatine

Off topic:

@ superspider

Superdrol is wel degelijk een pro-hormoon. Een pro-hormoon kan je eigenlijk gelijkstellen aan een hormoon omdat de precursor (pro hormoon) in je lichaam omgezet wordt in een hormoon. Met andere woorden je hebt dezelfde side effects als met het gebruik van "gewone" hormonen. In dit geval is het product dat jij gebruikt een pro-hormoon van masteron. Als je mij en Mars niet gelooft lees dan zelf:

http://www.ergogenics.org/157.html#2

Nu, ik ben niet tegen roids en van dat potje superdrol zal je heus niet sterven. Maar ik zie dat je 19 bent, de komende 10-?? jaar gaat je testosteron van nature voldoende hoog zijn om nog KILOOOO's te pakken. Als je echt niet meer verder komt of je voelt je er klaar voor dan zet de stap naar hormonen.

Omdat je niet wist dat superdrol een prohormoon was, raad ik je toch aan om wat voorzichtiger om te springen met producten, lees niet enkel het "marketing-praatje".

-CEE
-multivit
-vit c
-whey van XXL

Momenteel: Vendetta voor de training en Relentless na de training.
Verder omega 3-6-9
zinc
calcium/magnesium
vitamine c

Heb ook gebruikt Swole V2, Nitrous, Xpand, Viraloid, Produkt X dermasize, Vaporize en nog wel wat andere

ergogenics moet je vooral geloven ja

• Topic Starter Topic Starter
victormor zei:
100% optimum whey
100% optimum caseine protein
lijnzaadolie
multivitamine van xxl nutrition
zma
creatine
bevalt dat een beetje die optimum whey wou dit altijd al eens proberen amar het is zo duur

Hij is een van de goedkoopste op 1fast400 en bodybuilding.com. Hier is ie edd erg duur

Whey protein (1fast400)
Creatine monohydraat (xxlnutrition)
Visolie caps (HEMA)

Vitamine C
Whey 85 (Perfect Body)
Omega 3-6-9 (De Tuinen huismerk)
en BCAA (400/400/200mg)

En voor de cardio dagen: Stackers III

Whey Proteine Xxl Nutrition
( 1 juni Creatine Bodylab)
Visolie Capsules (aldi, 4 caps in de week, vergeet ze nog al eens..)

Laatst bewerkt:
op dit moment gebruik ik is een keertje helemaal niks. Tot 6 weken geleden creatine en whey proteine.
Moet zeggen dat ik geen verschil voel met het wel gebruiken van supps.

Even off-topic over ZMA

Jantjuh zei:
degenen die ZMA gebruiken, en dat zijn er zo te zien nogal wat, zouden deze artikelen eens moeten lezen (vooral het 2e artikel):
http://www.ergogenics.org/zink4.html

Naast een verhoogde kans op prostaatkanker schijnt het onderzoek naar de werking van ZMA nep te zijn. Ik zeg niet dat t allemaal klopt, vooral die verhoogde kans op kanker lijkt me overdreven maar m.b.t. het 'bewijs' dat ZMA zou werken maken ze wel een punt.

Het onderzoek naar ZMA is inderdaad genept. Dat neemt niet weg dat ZMA best nuttig is. Zink en magnesium zijn de twee mineralen waar krachtsporters naar mijn idee het meest een gebrek aan (kunnen) hebben.

Een dosering van 30 mg zink per dag bovenop de inname uit voeding is inderdaad vrij idioot. Mijn advies zou zijn om ZMA bij een wat lagere dosering te gebruiken (1/3 deel op een normale dag of 2/3 deel van de aanbevolen dosering op een trainingsdag).

Zo adviseer ik ook vaak om Multi's lager te doseren dan wat de fabrikant aangeeft. Je hoeft immers niet je complete voeding te vervangen. Een beetje aanvullen is meestal al genoeg :) (als je tenminste een beetje fatsoenlijk voedsel eet zoals havermout fruit groenten etc ;) ).

Excuus voor de offtopic. Laten we verder gaan met deze leuke thread. :thumbup:

Whey Gourmet van InterActive Nutrition (Vreselijk lekker)
Creatine EAS (kuurtje van een maand)
Glutamine
Vitamine C 1000mg Trekpleister
Multivitamine sporters Trekpleister/Kruidvat
Omega 3 Kruidvat
---------------------------
106 kg 1.78m bovenarm 45cm
2500 kcal per dag (fatburning)
5 x 30 min cardio
3 x 40 pompen

robocop zei:
op dit moment gebruik ik is een keertje helemaal niks. Tot 6 weken geleden creatine en whey proteine.
Moet zeggen dat ik geen verschil voel met het wel gebruiken van supps.

Zal denk ik ook niks uitmaken, mensen maken elkaar gewoon gek met van alles en nog wat.
Kijk dan wat voor waslijsten sommige mensen hier hebben, ongeloofelijk.

Terug
Naar boven