MuscleMeat

welke test voor duursporter

is test e van GG ok?hoe snel werking voelbaar?

Boardregels: over UG labs mag niet gesproken worden.

Over de stoffen wel. Hoe lang het duurt voordat je test-e merkt hangt natuurlijk ook van de dosering af, maar na een week of 4 is het meestal wel goed te merken.

Heb net even mijn PM's nagelezen en Ramses2004 zat op een gegeven moment op 150mg bold. Zijn spierherstel was echter trager dan voordat hij met aas begon meldde hij. Vanaf dat moment ging hij er wat test-p naast zetten. Weet alleen niet wat daar het resultaat van is.

• Topic Starter Topic Starter
test p schijnt pijnlijk te zijn voor een eerstekeer aasgebruiker.daarom zoi ik eens willen beginnen met lichte dosis aas.sorry voor het overtreden van boardregel wist k niet.welke test slaat na ong 2u aan?

test p schijnt pijnlijk te zijn voor een eerstekeer aasgebruiker.daarom zoi ik eens willen beginnen met lichte dosis aas.sorry voor het overtreden van boardregel wist k niet.welke test slaat na ong 2u aan?

Korte esters. Dat betekend pijnlijke injects, of orals (belastend voor je lever).

Maar als je dit soort dingen nog niet weet, ben je dan wel op de hoogte van alle risico's die aan aas verbonden zitten? Misschien is het toch verstandig je eerst nog wat beter in te lezen zodat je echt weet waar je aan begint.

Laatst bewerkt:
als je trouwens in een klasse zit waarin sowieso geen dopecontrol is dan lijkt me ook niet dat je aas nodig hebt voor herstel van je koersen ik kreeg pas lichte aas in koersen langer dan 7 dagen omdat je dan niet meer hersteld door een verlaagde hormoonspiegel(overtraining).

als je trouwens in een klasse zit waarin sowieso geen dopecontrol is dan lijkt me ook niet dat je aas nodig hebt voor herstel van je koersen ik kreeg pas lichte aas in koersen langer dan 7 dagen omdat je dan niet meer hersteld door een verlaagde hormoonspiegel(overtraining).

Bij overtraining heb je inderdaad een verlaagde hormoonspiegel. Dan is het idee dat je die weer op pijl brengt, niet zozeer dat je veel hoger gaat dan de test-productie die je normaal gesproken hebt. Dan zou je ook kunnen kiezen voor alleen nolva of clomid om je eigen productie weer te boosten. Aas is dan niet eens noodzakelijk.

Daarom vroeg ik ook over wat voor periode het ging en wat het idee achter de kuur is. ;)

wij kregen eigenlijk 2ie gh ed daar vlieg je op en geen kg erbij en toen ook geen echte kans op gepakt worden dit in combo met epo en insuline om genoeg te kunnen eten (cera etc bestond toen nog niet echt bij lagere ploegen) aas is vragen om bullshit bij een controle voor langere tijd. maar dat is denk ik wel een erg dure oplossing voor een wielrenner in een lagere klasse.

Laatst bewerkt:
wij kregen eigenlijk 2ie gh ed daar vlieg je op en geen kg erbij en toen ook geen echte kans op gepakt worden dit in combo met epo en insuline om genoeg te kunnen eten (cera etc bestond toen nog niet echt bij lagere ploegen) aas is vragen om bullshit bij een controle voor langere tijd. maar dat is denk ik wel een erg dure oplossing voor een wielrenner in een lagere klasse.

Ja, daarbij vraag ik me af hoeveel zin aas dan heeft. Je zal ongetwijfeld sneller herstellen en wat sprintkracht winnen, maar in de dip daarna denk ik dat je dit toch allemaal weer verlies als je niet veel krachttraining doet en wel veel blijft fietsen. Bovendien is je herstel in die periode dan helemaal ruk natuurlijk.

Het lijkt mij zelf dat de nadelen dan niet opwegen tegen de voordelen.

ja man moeilijk thema, en zeker om de knoop door te hakken.blijkbaar zijn er véél nieuwsgierige ivm dit thema.als ik inj kan vermijden en leverke niet aantast dat zou de abs oplossing zijn maar.....

Tja... lastig...

Doe je wel krachttraining, of fiets je echt alleen maar?

als je al aas doet dan is het bridge nivo dus zal de terug val niet heel groot zijn maar zoals ik al zei heeft het voor zijn nivo geen nut omdat het eigenlijk meer voor herstel word gebruikt en niet voor kracht

enkel fietsen geen krachttraining , in winter wel krachtoef

enkel fietsen geen krachttraining , in winter wel krachtoef

Dan zou ik goed nadenken wat je wilt tenzij je geen baansprinter wilt worden ofzo zou ik de aas lekker links laten liggen en het zoeken in dingen die je uithouding verbeteren (betere uithouding=minder vermoeidheid=beter herstel)

anavar - kracht toename, werkt snel 50mg per dag
en anders epo ?

ik sta wederom versteld van de kennis hier op dbb, dit is toch niet echt BB gerelateerd:D
toch zou ik eens wat informatie vragen bij wielrenners van hetzelfde of ietwat hoger niveau. zij hebben er wat meer ervaring mee lijkt me..
succes!

ik sta wederom versteld van de kennis hier op dbb, dit is toch niet echt BB gerelateerd:D
toch zou ik eens wat informatie vragen bij wielrenners van hetzelfde of ietwat hoger niveau. zij hebben er wat meer ervaring mee lijkt me..
succes!

Ik weet niet wat je bedoeld met kennis hier maar als je mijn posts leest kun je mischien daar uit opmaken dat ik een aantal jaartjes in het wielerwereldje rond gehuppeld heb dus mischien er ook iets vanaf weet.
Al moet ik wel zeggen dat ik al een paar jaartjes gestopt ben en mijn kennis eventueel wat gedateerd is.

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij dat zo'n bold of primo kuurtje naar tijdelijk meer uithouding geeft.
Ik heb zelf ook heel veel gefietst maar bij bb doderingen had ik er geen baat bij. Het word er niet beter op maar ook niet slechter 400mg primo toen voor en week of 15 met 250mg testE erbij. Ik ben nu een dik jaar verder en doe nu lange afstanden zonder enige dopig veel sneller. Wat heb ik gedaan 2+ uren fietsen tegen verzuring aan en af en toe zelfs door trappen door de verzuring heen. Je gaat wel kapot maar je krijgt er wel snel conditie voor trug.

Terug
Naar boven