Fitness Seller

Welke van de 5 zie jij het liefst als fractievoorzitter van de PVDA?

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    64

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Ronald Plasterk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Martijn van Dam

Diederik Samsom

Lutz Jacobi

Nebahat Albayrak

Nebahat%20Albayrak%202109100163.jpg

Lutz, proberen ze op deze manier de lichamelijk dan wel geestelijk gehandicapten voor zich te winnen ofzo :roflol:

Flutpartij, maar denk dat Samson het het beste doet.

Lutz Jacobi natuurlijk, past wel bij de uitstraling van de PvdA van tegenwoordig. Mooi koppel met Hans Spekman.

Een partij met wat meer visie ;)

onze ome roon (Ronald Plasterk) dus

Ome Roon :roflol: Waarom gaan mensen van die Geenstijl onzin klakkeloos overnemen? Wie wil er nou een PvdA-oom?

Jacobi of Albyrak. Dan weet ik tenminste zeker dat ze nog meer zetels verliezen en nooit aan de macht komen.

Maakt me niet zoveel uit, al is een lachwekkend type als Jacobi en Albayrak wel leuk natuurlijk. :D

En dan te bedenken dat dit mensen zijn die een land willen besturen....is eigenlijk best droevig.

Ik zie het liefst de PvdA zoveel mogelijk naar de klote, maargoed als ik een PvdA stemmer zou zijn, dan zou ik Martijn van Dam kiezen. Die heeft er nog een beetje wat van begrepen, de rest zijn alleen maar demagogen.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 13:51 ----------

Lutz Jacobi natuurlijk, past wel bij de uitstraling van de PvdA van tegenwoordig. Mooi koppel met Hans Spekman.

Hans Spekman :roflol:

De meest onverzorgde man op de Nederlandse televisie.

• Topic Starter Topic Starter
Nou jongens, nu naar P & W kieke

Lutz Jacobi, om de volgende quote:
‘Ik loop over Diederik Samsom heen, blaas Ronald Plasterk omver, laat Nebahat Albayrak een poepie ruiken en draai de tepels van Martijn van Dam drie keer rond.’ Is ze ook opgewassen tegen Geert Wilders? ‘Is Geert opgewassen tegen mij?’ zegt Jacobi. ‘That’s the question.’ Ze slaat haar espresso achterover. ‘Als hij me uitmaakt voor bedrijfspoedel, dan laat ik hem alle hoeken van de Tweede Kamer zien.’ Hoe wil ze omgaan met vragen van Rutger Castricum? ‘Een trap in zijn ballen,’ antwoordt Jacobi. ‘Cohen was veel te fatsoenlijk.’ Is ze niet bang dat de PowNews-verslaggever aangifte zal doen? ‘Ik denk eerder dat hij huilend naar de spoedeisende hulp zal strompelen.’

Politiek is toneel :)

Oja, link naar artikel: http://www.nrc.nl/vanderkwast/2012/02/29/espresso-met-lutz-jacobi/

Ik zie het liefst de PvdA zoveel mogelijk naar de klote, maargoed als ik een PvdA stemmer zou zijn, dan zou ik Martijn van Dam kiezen. Die heeft er nog een beetje wat van begrepen, de rest zijn alleen maar demagogen.

Agree.

Vooral zijn standpunten over scheiding van kerk & staat vind ik veel mooier dan die van overige kandidaten zoals Plasterk.

Maar inderdaad, ik zou nooit pvda stemmen.

Samson is t geworden

Samsom is de ondergang van Nederland.

Hij wil een coalitie met de SP, dan kan ik net zo goed verhuizen naar Noord-Korea.

ja man. Noord Korea. Veel plezier!

Samson, met die naam zou je in België niet eens serieus kunnen genomen worden als politicus. :D

Ik zie het al gebeuren in het parlement 'het woord is aan de ho.. ik bedoel de heer Samson'.

Spelfoutje van mij, T. Het is SamsoM.:p

dat pvda volk is ook zo simpel, gewoon omdat die samsom het hardst schreeuwt dat dit kabinet slecht is heeft hij gewonnen imo.

Terug
Naar boven