AndroidHealthClinic

Welke van de 5 zie jij het liefst als fractievoorzitter van de PVDA?

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    64
Haha, kijkt naar de reacties. Mij aanvallen op iets dat totaal buiten de werkelijkheid valt, dat is sowieso niet serieus te nemen, dus waarom er op ingaan. Waarschijnlijk zie jij dat niet, omdat je vindt dat zij 'gelijk' hebben. Succes nog met deze eenzijdige discussie.

Ze zeggen het misschien nogal simpel, maar in grote lijnen klopt het wel.
Waar ik me vooral aan erger is de arrogantie waarmee jij anderen benadert, probeert uit te dagen en zelfs belachelijk probeert te maken.

Heb je toch niet nodig om je punt te maken?

Haha, kijkt naar de reacties. Mij aanvallen op iets dat totaal buiten de werkelijkheid valt, dat is sowieso niet serieus te nemen, dus waarom er op ingaan. Waarschijnlijk zie jij dat niet, omdat je vindt dat zij 'gelijk' hebben. Succes nog met deze eenzijdige discussie.

"De proletariërs hebben niets te verliezen dan hun ketenen. Zij hebben een wereld te winnen. Proletariërs aller landen, verenigt u!"

en dan zeggen dat mijn punt buiten de werkelijkheid valt:o. terug naar de 18/19e eeuw dan maar

Ze zeggen het misschien nogal simpel, maar in grote lijnen klopt het wel.
Waar ik me vooral aan erger is de arrogantie waarmee jij anderen benadert, probeert uit te dagen en zelfs belachelijk probeert te maken.

Heb je toch niet nodig om je punt te maken?
Volgens mij hebben ze geen 'gelijk' en was ik niet degene die begon met andere mensen van onwetendheid te betichten.

"De proletariërs hebben niets te verliezen dan hun ketenen. Zij hebben een wereld te winnen. Proletariërs aller landen, verenigt u!"

en dan zeggen dat mijn punt buiten de werkelijkheid valt:o. terug naar de 18/19e eeuw dan maar
Enige nuance aanbrengen in quotes van meer dan 150 jaar geleden valt je ook lastig? Het betrekken op de hedendaagse politiek is je vreemd?

Samsom denk ik wel het beste om er weer een 'linkse' partij van te maken en eventueel samenwerken op 'links'.

PVDA moet keuzes maken, wil je allochtonen aantrekken of linksmensen ?
En een hele tijd ging dat leuk samen (religie t.o.v. linkse ideologie) maar nu is de partij (ook onder invloed van rechts, alles schoof op naar rechts en hoe behoud men de midden autochtone kiezer) een echte nikszeggende middenpartij geworden waar iedereen het mee oneens is.

Maarja ik zeg wat ik altijd zeg liever een linkse partij dan een middenpartij die overal in mee waait en denk dat Samsom wel effect kan hebben op het imago.

Terug
Naar boven