Fitness Seller

Welke van deze kuren past het beste bij mijn doel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je gaat kuren moet je gewoon in staat zijn jezelf te kunnen doen vind ik.. je stelt jezelf een doel, dan snap je toch wel dat het handiger is met middelen als test/mast/tren/var/winny/t3 te gaan werken dan met deca en dbol of zie ik het nou verkeerd? je komt met voorstellen die compleet tegenstrijdig zijn.

je weegt nu 89kg op 18% zeg je. 1% = 0,9kg, 14kg = 15,5% eraf. wat houd je dan over 2,5%?

deca/dbol. niet de beste keus tijdens een cutkuur

en nu, heeft je schema nu een DBB-keurmerk?
 
als je gaat kuren moet je gewoon in staat zijn jezelf te kunnen doen vind ik.. je stelt jezelf een doel, dan snap je toch wel dat het handiger is met middelen als test/mast/tren/var/winny/t3 te gaan werken dan met deca en dbol of zie ik het nou verkeerd? je komt met voorstellen die compleet tegenstrijdig zijn. je weegt nu 89kg op 18% zeg je. 1% = 0,9kg, 14kg = 15,5% eraf. wat houd je dan over 2,5%? deca/dbol. niet de beste keus tijdens een cutkuur en nu, heeft je schema nu een DBB-keurmerk?


Maar advies vragen aan mensen die jaren ervaring hiermee hebben kan toch geen kwaad?

Wel begrijpend lezen: Ik heb via leden van hier en via vrienden verschillende kuren als advies gekregen.

Die 14kg is toch niet alleen maar vet. Veel er van zal vocht zijn, een deel vet en heel minimum (hoop ik) spiermassa.

Ik heb ook nergens gezegd dat het een cutkuur gaat worden, volgens mij ben ik heel duidelijk geweest dat het een bulkkuur is: 'Veel' spiermassa, maar dat de bf zo laag mogelijk blijft.
 
Nee tuurlijk niet dat doet iedereen.. We zijn hier ook om elkaar te helpen maar ik bedoel je komt met 3\4 voorstellen geloof ik. Je kan er alle kanten mee op en zie nergens een pct bij staan. En hier en daar staan geen doseringen bij omdat dat niet vermeld is, ja beetje vaag allemaal snap je. Iedereen twijfelt weleens, tussen 2 kuren of doseringen pct noem maar op maar niet tussen 4 compleet verschillende stacks. Je weet waar de middelen voor staan toch. Werking eigenschappen blabla. Adh daarvan afstemmen op jouw doel.

Maar ben je niet bang iets te fatty te worden op 18% Bullk starten straks? Ook meer kkans op sides als ik t goed heb.

Soz voor spelling en alinea's, tel :P
 
Beter ga je eten :roflol:
 
Moraal van het verhaal, we bedoelen het niet verkeerd maar je bent gewoon roekeloos en onverantwoord bezig.

1:Vet mega hoog
2:Geen basis gelegd
3:Geen basis kennis van voeding
4:Eventueel te jong

Je hebt geen respect voor wat gear met je kan doen, Test 500 prima. Maar met andere compounds tren,dnp etc zonder fatsoenlijke PCT is al heel wat anders. Leg dat maar uit aan je moeder als je haar BH wil lenen ;)
 
Die 18% zou ook wel laag ingeschat zijn.
Inb4 25%+
 
Die 18% zou ook wel laag ingeschat zijn.
Inb4 25%+

Inb4 23% en die 89 kilo was in de gym met schoenen aan dus echte stats zijn 86kg 23% :p
 
Nee tuurlijk niet dat doet iedereen.. We zijn hier ook om elkaar te helpen maar ik bedoel je komt met 3\4 voorstellen geloof ik. Je kan er alle kanten mee op en zie nergens een pct bij staan. En hier en daar staan geen doseringen bij omdat dat niet vermeld is, ja beetje vaag allemaal snap je. Iedereen twijfelt weleens, tussen 2 kuren of doseringen pct noem maar op maar niet tussen 4 compleet verschillende stacks. Je weet waar de middelen voor staan toch. Werking eigenschappen blabla. Adh daarvan afstemmen op jouw doel. Maar ben je niet bang iets te fatty te worden op 18% Bullk starten straks? Ook meer kkans op sides als ik t goed heb. Soz voor spelling en alinea's, tel :P

Er staat geen pct bij, omdat degene van wie ik allemaal advies kreeg ook geen pct erbij had staan. Ik ga toch niet zelf een pct verzinnen bij iemand anders advies.

Ik twijfel niet tussen deze 4, het kan straks ook heel iets anders worden. Ik kreeg deze 4 van verschillende mensen als advies, en was benieuwd wat de andere er van vinden.

Daarom ga ik in juni/juli beginnen met cutten (zonder middelen).
 
Ik vind het wel een beetje hypocriet hiero om te zeggen dat hij te jong terwijl her en der monsters van 20 á 22 jaar worden gepost. Deze jongens kuren al van voor hun 16de!
 
Moraal van het verhaal, we bedoelen het niet verkeerd maar je bent gewoon roekeloos en onverantwoord bezig. 1:Vet mega hoog 2:Geen basis gelegd 3:Geen basis kennis van voeding 4:Eventueel te jong Je hebt geen respect voor wat gear met je kan doen, Test 500 prima. Maar met andere compounds tren,dnp etc zonder fatsoenlijke PCT is al heel wat anders. Leg dat maar uit aan je moeder als je haar BH wil lenen ;)

Waarop baseer je dat ik roekeloos en onverantwoord bezig ben?

1: Mega hoog vind ik een beetje overdreven.

2: Waarop baseer je dit?

3: Waarop baseer je dit?

Nu bepaal je ook voor wat ik wel en voor wat ik geen respect heb.

Ik heb nergens gezegd dat ik geen fatsoenlijke PCT ga nemen.
 
Ik vind het wel een beetje hypocriet hiero om te zeggen dat hij te jong terwijl her en der monsters van 20 á 22 jaar worden gepost. Deze jongens kuren al van voor hun 16de!

Iemand die wedstrijdambities heeft of iemand die zomaar gaat kuren omdat ie te lam is om een paar jaar extra te trainen om zn doel te halen vind ik toch wel een heel verschil.
 
Die 18% zou ook wel laag ingeschat zijn. Inb4 25%+

Nee.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Inb4 23% en die 89 kilo was in de gym met schoenen aan dus echte stats zijn 86kg 23% :p

Je hebt volgens mij een slechte week met je humor.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Ik vind het wel een beetje hypocriet hiero om te zeggen dat hij te jong terwijl her en der monsters van 20 á 22 jaar worden gepost. Deze jongens kuren al van voor hun 16de!


Bedankt!!!

En dan nog te bedenken dat de grootste deel van deze mensen heel veel respect hebben voor mensen als Arnold en andere bodybuilders die voor hun 18e zijn begonnen met kuren.??????

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Iemand die wedstrijdambities heeft of iemand die zomaar gaat kuren omdat ie te lam is om een paar jaar extra te trainen om zn doel te halen vind ik toch wel een heel verschil.

Verkeerd bezig blijft verkeerd bezig.
 
Je hebt volgens mij een slechte week met je humor.

heeft niets met humor te maken, dat zie je vaak genoeg.



wat wel humor is is vragen of test deca dbol goed is om massa te pakken en droog te blijven :roflol:
 
heeft niets met humor te maken, dat zie je vaak genoeg. wat wel humor is is vragen of test deca dbol goed is om massa te pakken en droog te blijven :roflol:

Dat heb ik nergens gevraagd, wel begrijpend lezen hè ook al weet ik dat dat heel moeilijk is.

-Wat jullie van deze kuren vinden?
-Welke van deze kuren het beste bij mijn doel past?
-Zou je mij een andere kuur aanraden?

;)
 
Dat heb ik nergens gevraagd, wel begrijpend lezen hè ook al weet ik dat dat heel moeilijk is.

-Wat jullie van deze kuren vinden?
-Welke van deze kuren het beste bij mijn doel past?
-Zou je mij een andere kuur aanraden?

;)

en dan test deca dbol in de lijst.

je doel is massa en droog blijven.

oftewel, je vraagt of test deca dbol goed is voor massa en droog blijven.

moeilijk he begrijpend lezen?




maar alleen dat je dat al in je lijst zet betekend al dat je er geen flikker van snapt.
 
Wat een epic disbattle topic is dit.
Ik ben sws in.
 
en dan test deca dbol in de lijst. je doel is massa en droog blijven. oftewel, je vraagt of test deca dbol goed is voor massa en droog blijven. moeilijk he begrijpend lezen? maar alleen dat je dat al in je lijst zet betekend al dat je er geen flikker van snapt.

Nee ik vraag: -Welke van deze kuren het beste bij mijn doel past?
Ik vraag niet welke goed is voor massa en droog blijven: ik vraag welke het beste PAST bij massa en droog blijven. Het betekent niet dat het de beste keus moet zijn, maar welke is het beste tussen die. Ze kunnen allemaal een slechte keus zijn, maar er is altijd 1 die het beste is tussen de slechte. Begrijpend lezen en dan snap je het helemaal. ;)

Voor de zoveelste keer, deze kuren heb ik niet zelf in elkaar gezet maar heb ik als advies gekregen. En ik laat die adviezen aan jullie zien om jullie mening.
 
De beste kuur staat er niet tussen

Jij zou namelijk helemaal niet moeten kuren. :)
 
maar er is altijd 1 die het beste is tussen de slechte.

Waarom zou je de beste van de slechtste willen doen en niet gewoon een optie die daadwerkelijk aansluit op je doel?

Schrap die poepsuggesties, ga je inlezen en stel iets voor wat daadwerkelijk gerelateerd is aan hetgeen wat jij wilt bereiken.

Slechte attitude ook, het beste van de slechte willen. Jij bent zo iemand die voor de top 5 gaat, ipv voor nummer 1.

Er is maar één kleur en dat is goud, de tweede plek is de eerste van de losers.


Masteron, test en winny lijkt me een prima combo voor je. De doseringen mag je zelf als huiswerk invullen:p
 
Back
Naar boven