Fitness Seller

Welke van deze kuren past het beste bij mijn doel?

Debiel???

Waarom zet je die links erbij?

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Ruim een jaar? Ik schat rond de 4 maanden.

Ik ben geen vetz*k zonder spiermassa, maar als ik dat zou zijn is dat verboden? Moeten we alle vetz*kken zonder spiermassa in de gevangenis stoppen?
Nee, niet in de gevangenis. Die mensen moeten gewoon niet gaan kuren, dat probeer ik te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je de beste van de slechtste willen doen en niet gewoon een optie die daadwerkelijk aansluit op je doel?

Schrap die poepsuggesties, ga je inlezen en stel iets voor wat daadwerkelijk gerelateerd is aan hetgeen wat jij wilt bereiken.

Slechte attitude ook, het beste van de slechte willen. Jij bent zo iemand die voor de top 5 gaat, ipv voor nummer 1.

Er is maar één kleur en dat is goud, de tweede plek is de eerste van de losers.

Masteron, test en winny lijkt me een prima combo voor je. De doseringen mag je zelf als huiswerk invullen:p

Wanneer heb ik gezegd dat ik beste van de slechtste wil doen?

Nu trek je ook een conclusie van wat voor iemand ik ben zonder dat je mij 1 seconde in het echt hebt gezien, interessant.

Bedankt!!!

Nu trek je ook een conclusie van wat voor iemand ik ben zonder dat je mij 1 seconde in het echt hebt gezien, interessant.

Nee ik vraag: -Welke van deze kuren het beste bij mijn doel past?
Ik vraag niet welke goed is voor massa en droog blijven: ik vraag welke het beste PAST bij massa en droog blijven. Het betekent niet dat het de beste keus moet zijn, maar welke is het beste tussen die. Ze kunnen allemaal een slechte keus zijn, maar er is altijd 1 die het beste is tussen de slechte. Begrijpend lezen en dan snap je het helemaal. ;)

Voor de zoveelste keer, deze kuren heb ik niet zelf in elkaar gezet maar heb ik als advies gekregen. En ik laat die adviezen aan jullie zien om jullie mening.

:o :o :o

Wees duidelijker, voor je nog vaker dingen zegt die je niet bedoeld. Blijkbaar kunnen wij namelijk allemaal erg slecht lezen!

Er staat geen pct bij, omdat degene van wie ik allemaal advies kreeg ook geen pct erbij had staan. Ik ga toch niet zelf een pct verzinnen bij iemand anders advies.

Ik twijfel niet tussen deze 4, het kan straks ook heel iets anders worden. Ik kreeg deze 4 van verschillende mensen als advies, en was benieuwd wat de andere er van vinden.

Daarom ga ik in juni/juli beginnen met cutten (zonder middelen).

Lol dus als jantje mij test winny aanraad zou ik daar zelf geen 4 weken nolva op 20 bij kunnen\mogen zetten? Als jantje mij niks zegt over een pct moet ik het maar zo laten?

Maar nogmaals je gaat spijt krijgen ala je gaat cutten zonder roids terwijl je juicy gains met je meedraagt.

Eerst cutten, en dan naturel gaan trainen. Je gaat niet met 1.80m en 75 kg kuren.. Daar zit nog heel geen massa op.

Ik vraag niet welke goed is voor massa en droog blijven: ik vraag welke het beste PAST bij massa en droog blijven. Het betekent niet dat het de beste keus moet zijn, maar welke is het beste tussen die. Ze kunnen allemaal een slechte keus zijn, maar er is altijd 1 die het beste is tussen de slechte. Begrijpend lezen en dan snap je het helemaal. ;)

Voor de zoveelste keer, deze kuren heb ik niet zelf in elkaar gezet maar heb ik als advies gekregen. En ik laat die adviezen aan jullie zien om jullie mening.

Van al die voorstellen word je een dikke(re) pleb.

Het betekent niet dat het de beste keus moet zijn, maar welke is het beste tussen die.

Nou, hier ^. Waarom ben je zo gefixeerd op perse DIE kuurvoorstellen? Gaat je maatje je alle hoeken van de gym laten zien als je voor jezelf gaat denken?
Of ben je bang dat ze je gaan uitlachen?
''J-ja m-m-maar d-dutch bodybuilding zei''
''HAHAHAHAHHAHAHOMOHAHAHAHHA''
...:o

Geen, alsof dat nog niet duidelijk was.

Het betekent niet dat het de beste keus moet zijn, maar welke is het beste tussen die.

Van de door jouw genoemde kuren, Sust, Bold en Winstrol.
Sust vervangen voor test-e.
Als je dan toch bezig bent kan je ook gelijk bold weglaten of vervangen voor mast.

Ze kunnen allemaal een slechte keus zijn, maar er is altijd 1 die het beste is tussen de slechte.

Of je leest je zelf in en komt met een voorstel wat daadwerkelijk past bij je doel in plaats van op het advies van een r*tard te vertrouwen.

Begrijpend lezen en dan snap je het helemaal. ;)

Iedereen snapt wat je bedoeld, dat is het punt niet.

Ik heb via leden van hier en via vrienden verschillende kuren als advies gekregen. Nu wil ik de kuren aan jullie laten zien en vragen om jullie mening. Wat ik zou graag willen weten: -Wat jullie van deze kuren vinden? -Welke van deze kuren het beste bij mijn doel past? -Zou je mij een andere kuur aanraden? Doel: 'Veel' spiermassa, maar dat de bf zo laag mogelijk blijft. Ik wil natuurlijk ook rekening houden met mijn gezondheid en bijwerkingen. Dus ik wil niet straks een droge beest zijn maar met een kale hoofd door haaruitval of met een lichaam vol extreme acne of met een hartprobleem etc. De kuren: Test e 250mg Bold 600mg Hgh Test e 250mg Deca 400mg Dianabol 50mg Test e 500mg Npp 400mg Dianabol 50mg Sustanon Deca/Bold Stroma Bij sommige staat de dosering er niet bij, omdat dat er niet bij vermeld was. Alvast bedankt!!!

Ik zal dan maar gewoon een normaal antwoord proberen te geven.

week 1-10: Test e 500
week 1-10 Primo e 500

Dat is een leuk kuurtje voor jou, denk ik. I.c.m. voeding en training ga je daar genoeg massa mee pakken.

Risico op bijwerkingen is er altijd, met name van de Test (eventueel acne, wat vocht en mogelijk gyno). Van primo zullen de bijwerkingen meevallen tot nihil zijn. De primo gaat ook een deel vocht tegen van de test. Primo is niet sterk androgeen dus risico op haaruitval is niet hoog en leverbelasting valt ook mee.

Er zit geen oral bij dus leverbelasting is laag.

Terug
Naar boven