- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Als ik dit stukje zo lees heb ik echt zoiets van "waar zijn ze daar in godsnaam mee bezig".
Windows 7 borduurt ook op windows NT codeVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik dit stukje zo lees heb ik echt zoiets van "waar zijn ze daar in godsnaam mee bezig".
Windows 7 borduurt ook op windows NT code
Hoe kan Vista nu meer stemmen hebben dan me?
of je hebt ME nooit gehad dan kan ik het begrijpen. maar Vista is echt wel veeeel beter dan ME.. windows 98 was ook shit, de 1e editie dan, die 2nd edition ging wel.
Hoe zit dat met windows 7 trouwens? zijn alleen testversies van toch? wanneer komt de echte uit?
Het verbaast me niet. Iedereen was vrij tevreden over XP op het einde, en toen kwam Vista dat voor velen een negatief gevoel teweeg bracht. Je gaat dan van opgebouwde tevredenheid naar plotse ontevredenheid. Dat onthouden mensen nu eenmaal meer. Het verschil tussen 98 en ME was minder opvallend.
Het verbaast me niet. Iedereen was vrij tevreden over XP op het einde, en toen kwam Vista dat voor velen een negatief gevoel teweeg bracht. .
Vista en Millennium zijn veruit de slechtste, maar ik ga voor Vista omdat deze toch wel heel incompatibel is/was met drivers
Op zich wel knap dat ze bij MS hebben ingezien dat Vista een flop was, maar sommige van hun fanboys nog niet![]()
Het komt heel vaak voorbij op de nieuwsgroepen...heeft iemand misschien een werkende torrent of rapidshare link voor windows 7 rc? net te laat om het via microsoft te downloaden

Tja en zo maken ze al jaren fouten die voor veel buitenstaanders onbegrijpelijk zijn.... Maar dat komt door hun money-centered denkwijze. Dan ga je de verkeerde beslissingen nemen, gewoon omdat het enige wat echt telt de dollars op de rekening zijn.Kwam oa doordat microsoft vista gewoon in 1x in alle nieuwe desktops en lappie's pushte, Ook zoiets vaags... kijk eerst of je nieuwe os het goed doet en pleur m daarna op elke pc en weet ik t wat
Tja en zo maken ze al jaren fouten die voor veel buitenstaanders onbegrijpelijk zijn.... Maar dat komt door hun money-centered denkwijze. Dan ga je de verkeerde beslissingen nemen, gewoon omdat het enige wat echt telt de dollars op de rekening zijn.

1) ik heb nergens gezegd dat het uiteindelijke doel niet winst mag zijn. 2) het gaat erom dat je eerst denkt aan andere zaken (zoals voldoende betatesten!) en dan pas aan geld.
En je denkt dat Apple een liefdadigheidsdoel is? Bij hen draait het ook enkel en alleen om de dollars die zij op hun rekening krijgen.
1) ik heb nergens gezegd dat het uiteindelijke doel niet winst mag zijn. 2) het gaat erom dat je eerst denkt aan andere zaken (zoals voldoende betatesten!) en dan pas aan geld.

Doe nou eens een beetje moeite om te begrijpen wat ik zeg. Er staat duidelijk dat het bij MS teveel om het geld gaat en te weinig om andere zaken. Als je dat ontkent dan moet je toch echt eens wakker worden. Bij Apple willen ze natuurlijk ook winst maken en marktaandeel winnen, maar dat gaat nooit ten koste van de kwaliteit voor de klant.Dat was anders niet uit je tekst te halen. Je had het alleen over hun money-centered denkwijze, en die zal bij Apple niet anders zijn.
Tuurlijk helpt dat, maar beiden hebben hier voor gekozen, en het is zeker geen excuus voor MS om te snel uit beta te gaan.Apple heeft het alleen makkelijker omdat hun OS enkel op specifieke hardware hoeft te draaien.![]()
Vista had net zoals elk ander Win OS, en ook xp, zijn kinderziekten. Vista 64bit met alle servicepacks is superieur aan xp met alle service packs. Heb nu geen enkel prob meer met vista.
Wat betreft de snelheidswinst tssn xp, vista en 7 had ik benchmarks gezien dat ze eigenlijk gewoon evensnel zijn (tenzij je vit op een halve seconde, ofzo).
Ben naar een LAN geweest afgelopen weekend, en voor de Vista en 7 mensen was het plug & play, in tegenstelling tot de xp gebruikers.
? zeker nooit met me gedraaid... werd niet voor niks Windows Meer Elende genoemdDaarom wilden ze zo inovatief zijn met longhorn zeker, ze willen soms wat te veel voor de klanten.Doe nou eens een beetje moeite om te begrijpen wat ik zeg. Er staat duidelijk dat het bij MS teveel om het geld gaat en te weinig om andere zaken. Als je dat ontkent dan moet je toch echt eens wakker worden. Bij Apple willen ze natuurlijk ook winst maken en marktaandeel winnen, maar dat gaat nooit ten koste van de kwaliteit voor de klant.
.
Doe nou eens een beetje moeite om te begrijpen wat ik zeg. Er staat duidelijk dat het bij MS teveel om het geld gaat en te weinig om andere zaken. Als je dat ontkent dan moet je toch echt eens wakker worden. Bij Apple willen ze natuurlijk ook winst maken en marktaandeel winnen, maar dat gaat nooit ten koste van de kwaliteit voor de klant.

)Tuurlijk helpt dat, maar beiden hebben hier voor gekozen, en het is zeker geen excuus voor MS om te snel uit beta te gaan.
)