AndroidHealthClinic

Welke visolie?

HardwithStyle

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
2m
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Marinol omega 3 van b&fshop

Hallo

Allereerst ik heb geen idee of er al zo een topic bestaat als deze dus mijn excuses mocht dit wel zo zijn.

Ik vroeg me af welke visolie jullie hebben/nemen.
Ik kwam laatst deze tegen: http://www.body-supplies.nl/merk-now-foods_30/super-omega-3-6-9_240.html?source=beslist

Is relatief goedkoop, en ik zeg zelf altijd goedkoop is niet altijd zo goed.
Dus vandaar mijn vraag, welke nemen jullie?

Bedankt:D

Die van NOW is prima hoor! :thumbs:

Ik snap dat nooit, visolie kopen. Er zijn teveel vraagtekens bij visolie, en er zijn zoveel bronnen met goede vetten die veel meer positieve kanten bevatten.
Niet dat het reusachtig veel vraagtekens zijn hoor, maar ik vind het gewoon zonde

Omega 3-6-9

Alleen omega 3 is wel genoeg. Omega 6 krijg je in een normaal dieet meer dan genoeg van en omega 9 is lang zo zo gezond niet.

Ik snap dat nooit, visolie kopen. Er zijn teveel vraagtekens bij visolie, en er zijn zoveel bronnen met goede vetten die veel meer positieve kanten bevatten.
Niet dat het reusachtig veel vraagtekens zijn hoor, maar ik vind het gewoon zonde

De gemiddelde Nederlander krijgt te weinig Omega 3 binnen. Het is ook niet in alle bronnen van goede vet te vinden.

Laatst bewerkt:
De gemiddelde Nederlander krijgt te weinig Omega 3 binnen. Het is ook niet alle bronnen van goede vet te vinden.
Niet in alle nee, maar ze zijn er wel volop. En eet jij gemiddeld? Zo nee, wat doet de gemiddelde Nederlander er dan toe? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Alleen omega 3 is wel genoeg. Omega 6 krijg je in een normaal meer dan genoeg van en omega 9 is lang zo zo gezond niet.

De gemiddelde Nederlander krijgt te weinig Omega 3 binnen. Het is ook niet alle bronnen van goede vet te vinden.

Ah oke oke, bedankt voor je reactie, omega 3 is idd niet in alle bronnen van goede vet te vinden dat ben ik met je eens!

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 23:25 ----------

Het is vind ik sowieso gewoon makkelijk uit een pilletje te halen.
En buiten dat haal ik het niet uit bijv. vis.
Dat is in vergelijking veel duurder

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 23:27 ----------

Laatst bewerkt:
Zit nu een tijdje aan de Marinol omega 3 van B&F, bevalt zeer goed!
Daarvoor altijd de Omega 3 van de Hema gehad, zijn iets goedkoper en ook prima:)

Omega 3-6-9 supplementeren slaat nergens op. Marinol omega 3 is bij B&F heel scherp geprijsd. Deze is volgens mij nog voordeliger, maar dan moet je het wel uit Engeland laten komen.

Terug
Naar boven