- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Binnen 1 a 2 jaar begin ik aan mijn stages en dan heb ik een wagen nodig!
Vandaar dat ik nu al serieus aan't rondzien ben en ervaringen aant verzamelen...
Voor mij is een auto géén vervoersmiddel om van punt A naar punt B te gaan, maar een statement van mijn smaak en mijn persoonlijkheid! Het moet een ding zijn dat je wegblaast, maar waar je mee bij de mensen kunt komen... Een wolf in schaapskleren zeg maar
Nu rijdt ik hiermee rond: een Alfa Romeo 166 2.4 JTD, maar dat ding heeft ondertussen 300 000 km en is wat te traag naar mijn zin.
Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?
Ik wil er max. 15 000 Euro aan geven (in België is dit veel voor een tweedehandswagen, in Nederland is dat veel duurder ik weet het
) met dat ik er ook niet mee wil overdrijven
Daarvoor wil ik er wel eentje waar ik nog 5 jaar mee kan rijden totdat ik mijn eerste nieuwe wagen bestel...
Ik heb ze van veel paardenkracht naar weinig geklasseerd.
BMW M3 E36
320 PK
+/- 13 000 Euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toyota Celica
192 pk
+/- 13 500 Euro
Honda Integra Type-R (een buitenbeentje)
190 pk
+/- 12 500 Euro
Mini Cooper S
175 pk
+/- 15 000 Euro
Opel Astra Cabrio
147 pk
+/- 12 000 Euro
Vandaar dat ik nu al serieus aan't rondzien ben en ervaringen aant verzamelen...
Voor mij is een auto géén vervoersmiddel om van punt A naar punt B te gaan, maar een statement van mijn smaak en mijn persoonlijkheid! Het moet een ding zijn dat je wegblaast, maar waar je mee bij de mensen kunt komen... Een wolf in schaapskleren zeg maar

Nu rijdt ik hiermee rond: een Alfa Romeo 166 2.4 JTD, maar dat ding heeft ondertussen 300 000 km en is wat te traag naar mijn zin.
Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?
Ik wil er max. 15 000 Euro aan geven (in België is dit veel voor een tweedehandswagen, in Nederland is dat veel duurder ik weet het
) met dat ik er ook niet mee wil overdrijven
Daarvoor wil ik er wel eentje waar ik nog 5 jaar mee kan rijden totdat ik mijn eerste nieuwe wagen bestel...Ik heb ze van veel paardenkracht naar weinig geklasseerd.
BMW M3 E36
320 PK
+/- 13 000 Euro
Toyota Celica
192 pk
+/- 13 500 Euro
Honda Integra Type-R (een buitenbeentje)
190 pk
+/- 12 500 Euro
Mini Cooper S
175 pk
+/- 15 000 Euro
Opel Astra Cabrio
147 pk
+/- 12 000 Euro