MuscleMeat

Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?

Peiling Peiling Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?

• Totaal stemmers
    73

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Binnen 1 a 2 jaar begin ik aan mijn stages en dan heb ik een wagen nodig!
Vandaar dat ik nu al serieus aan't rondzien ben en ervaringen aant verzamelen...
Voor mij is een auto géén vervoersmiddel om van punt A naar punt B te gaan, maar een statement van mijn smaak en mijn persoonlijkheid! Het moet een ding zijn dat je wegblaast, maar waar je mee bij de mensen kunt komen... Een wolf in schaapskleren zeg maar ;)
Nu rijdt ik hiermee rond: een Alfa Romeo 166 2.4 JTD, maar dat ding heeft ondertussen 300 000 km en is wat te traag naar mijn zin.

Alfa_166_rear.jpg

Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?

Ik wil er max. 15 000 Euro aan geven (in België is dit veel voor een tweedehandswagen, in Nederland is dat veel duurder ik weet het ;)) met dat ik er ook niet mee wil overdrijven :D Daarvoor wil ik er wel eentje waar ik nog 5 jaar mee kan rijden totdat ik mijn eerste nieuwe wagen bestel...

Ik heb ze van veel paardenkracht naar weinig geklasseerd.

BMW M3 E36
320 PK
+/- 13 000 Euro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toyota Celica
192 pk
+/- 13 500 Euro

toyota-215-1.jpg

Back5.jpg

Honda Integra Type-R (een buitenbeentje)
190 pk
+/- 12 500 Euro

Mini Cooper S
175 pk
+/- 15 000 Euro

Opel Astra Cabrio
147 pk
+/- 12 000 Euro

Toyota Celica omdat ik die gwn het vetst vind

Absoluut de bmw. Bmw 0wned, alhoewel je wel mag opletten dat je geen afgetrapte m3 koopt.

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de Mini Cooper S, omdat het een vlotbesturende wagen is en minder vaak aan de pomp hangt dan de M3... Puur qua rijkwaliteiten zou ik wss wel voor de M3 gaan. De andere hebben echt ook elk hun positieve eigenschappen, anders zouden ze er niet bijstaan hé ;)

knallen met die honda! :woot:

Dat lijkt me niet moeilijk : BMW:)

Een zilvere BMW M3 met een klein rood kruisje bovenaan midden op de vooruit (als rasechte bloedgever) ;) mag wel al als een grijze wolf in schaapskleren genoemd worden vind ik.

Absoluut de bmw. Bmw 0wned, alhoewel je wel mag opletten dat je geen afgetrapte m3 koopt.

Idd zeker als je zo'n auto van marktplaats koopt. Deze auto's doen het samen met de goedkopere modellen goed bij de zogenaamde gangsta's die zich geen luxer model kunnen permitteren.;)

Haha wat hebben deze wagens uberhaupt met elkaar gemeen waardoor ze tot een keuze behoren. Maar uiteraard de BMW, en zoeken naar een koopje, in Duitsland of eigen land (Belgie).

Dat is geen garantie;) En voor 15000 koop je geen nieuwe m3. helaas, hehe:D

Tweedehands :D slimpie!
Touring Check laten doen, volledig onderhoudsboekje en garantie!

Die wagens (behalve van de Opel, weet ik het niet) zijn gekend door hun onverslijtbaarheid!

Haha wat hebben deze wagens uberhaupt met elkaar gemeen waardoor ze tot een keuze behoren. Maar uiteraard de BMW, en zoeken naar een koopje, in Duitsland of eigen land (Belgie).

maximum 15 000 euro tweedehands en reageren vlot op de gaspedaal! (de Opel heeft z'n chillgehalte)

ik zou voor de m3 gaan

Zou geen cabrio kopen iig, heb er ook één gehad zoals je weet en het is niet stoer (meer iets voor vrouwen) tenzij het zo'n amerikaans sportbak is, dan is het wel cool :)

Je moet gewoon eens alles wat jij écht van een wagen verwacht (waarvoor je hem voornamelijk wilt gebruiken) op een rijtje zetten en dan aanvinken bij elke wagen :)

Blijf bij Alfa Romeo kerel!!!

Neem de nieuwe GT, of één van de andere uit de nieuwe modellen reeks, Alfa is een pracht-merk; mooi exterrieur, luxe interrieur, stop er een leuk motortje in, en je hebt echt de top!!!

En neem zeker been BMW; da's een zigeuner auto, behalve Honda en Astra zit er niks leuks tussen; dus één van die 2 zou ik nemen als ik moest kiezen uit je rijtje.

Terug
Naar boven