MuscleMeat

welke weight gainer?

Replayy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
78kg
Beste DBB'ers,

Ik heb een tijdje geleden serieus getraind maar toen ben ik (na 5 maanden ofzo haha) ermee gestopt omdat ik het gewoon niet op kon brengen om elke dag genoeg te eten om aan te komen. ecto, stuck @ 78 kilo...

Nu wil ik weer serieus beginnen en dus met weightgainer om het makkelijker te maken.

welke weight gainer raden jullie aan? Ik had mn oog laten vallen op mass perfection omdat ik daar voor weinig geld veel shakes uit haal. Ik wil echter eerst een soort bevestiging van jullie voordat ik 4 kilo van die poeder bestel, omdat ik zelf weinig verstand heb van de samenstelling etc.

Alvast bedankt

Mass Perfection is prijs/kwaliteit zeer goed, zeker met die introductieprijs. Ik mix dit met ultra fine oats (30 gram MP, 50 gram Oats) om de kostprijs te drukken. Resulteert in een lekkere shake, wel een beetje dik, en een goeie 300 kcal.

Samenstelling van die shake: 8 gram vezels, 18 gram eiwit, 47 gram KH en 2 gram vetten. Je kan de samenstelling van deze producten trouwens steeds op B&F vinden.

Chocolate en Strawberry zijn aanraders.

Wil je echt je geld besteden aan weightgainer ipv havermout etc. ?

Homemade weight gainer: banaan+melk+whey+havermout/brinta+pindakaas+lepel olijfolie

We krijgen zeer goede reacties op onze Mass Perfection:) Pure complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran (vrij van suikers/dextrose/maltodextrine) icm de beste eiwitten uit Whey en Micellar. Juist een product wat je koopt om de kwaliteit van de bronnen/samenstelling:)

0,5 liter melk + 1 banaan + 100 gram havermout + 15 gram (banaan)whey + 8 gram cacao= 800 kcal: 42e, 122k, 15v.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe verschillen brinta en havermout van elkaar? Heb eerder geprobeert om brinta als ontbijt te eten maar dat is een van de weinige dingen die ik absoluut niet naar binnen krijg

30 gr whey
100 gr ultra fine oats (B&F shop)
25ml olijfolie
500ml melk
1 banaan

bevat +1000kcal

dit 2 à 3 x per dag.. gooi je er wat pinda's/eieren/kwark voila.

Hoe verschillen brinta en havermout van elkaar? Heb eerder geprobeert om brinta als ontbijt te eten maar dat is een van de weinige dingen die ik absoluut niet naar binnen krijg

onzin!
hoe kun je nou jezelf helemaal kapot trainen in de gym en dan sochtends gaan mekkeren bij je ontbijt?

onzin!
hoe kun je nou jezelf helemaal kapot trainen in de gym en dan sochtends gaan mekkeren bij je ontbijt?

Ik moet er gewoon letterlijk van kotsen... kan dr ook weinig aan doen. Maar als ik de dag moet beginnen met iets wat ik zodanig vies vind dan is de lol (lees: motivatie) voor mij er snel van af.

Ik moet er gewoon letterlijk van kotsen... kan dr ook weinig aan doen. Maar als ik de dag moet beginnen met iets wat ik zodanig vies vind dan is de lol (lees: motivatie) voor mij er snel van af.

met zo´n instelling kom je nooit van je ecto lijf af!
je zult moeten leren eten en veel ook!
weightgainers gewoon laten staan, het is onzin en duur.

met zo´n instelling kom je nooit van je ecto lijf af!

Het is geen instelling. Bij het eten houdt ik het moet moeite binnen en dan voel ik me de rest van de dag k*t vanwege dat smerige goedje. Het is gewoon de manier hoe mijn lichaam er op reageert...

Ik ga die fine oats en whey van B&F kopen en dan ga ik verder met jullie recepten. Bedankt voor de reacties

Het is geen instelling. Bij het eten houdt ik het moet moeite binnen en dan voel ik me de rest van de dag k*t vanwege dat smerige goedje. Het is gewoon de manier hoe mijn lichaam er op reageert...

Ik ga die fine oats en whey van B&F kopen en dan ga ik verder met jullie recepten. Bedankt voor de reacties

Ben het met , eens,

En het is niet hoe je lichaam er op reageert, het is hoe jij in je hoofd er op reageert.. Je maakt het erger/viezer dan het is voor jezelf

ik begrijp hem wel hoor.. heb dit ook gehad met brinta.. werd gewoon smerig na een tijdje. maar wat is het probleem als je het niet lekker vind, prima toch? zijn genoeg alternatieven qua koolhydraten, oats is idd een aanrader! je moet geen dingen eten die je tegenstaan, dan is de lol er gauw af.

nou en, ik moet ook na iedere training kotsen! maar toch blijf ik trainen

We krijgen zeer goede reacties op onze Mass Perfection:) Pure complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran (vrij van suikers/dextrose/maltodextrine) icm de beste eiwitten uit Whey en Micellar. Juist een product wat je koopt om de kwaliteit van de bronnen/samenstelling:)

kunnen jullie mij vertellen hoeveel gr havermeel/zilvervliesrijst er ongeveer in zit per 100gr?

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 21:13 ----------

nou en, ik moet ook na iedere training kotsen! maar toch blijf ik trainen

iedere training? ???

Terug
Naar boven