XXL Nutrition

welke weight gainer?

Complex Carb Gainer van XXL vind ik erg lekker. Vroeger had ik het, smaak chocolade en volle melk. Nooohhh dat was lekker. Ook goeie shit natuurlijk. Alleen nu zit ik aan de whey isolaat. :p Mass Perfection ziet er ook goed uit.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 10:05 ----------

nou en, ik moet ook na iedere training kotsen! maar toch blijf ik trainen

:sd:

Complex Carb Gainer van XXL vind ik erg lekker. Vroeger had ik het, smaak chocolade en volle melk. Nooohhh dat was lekker. Ook goeie shit natuurlijk. Alleen nu zit ik aan de whey isolaat. :p Mass Perfection ziet er ook goed uit.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 10:05 ----------

:sd:

Complex Carb Gainer is een top gainer, goede voedingswaarden en lichtverteerbaar.

Gwoon een goed voedingsschema maken en veel vreten. Als je niet aankomt in gewicht, dan eet je gewoon niet genoeg. Die weightgainer is op dit moment zonde van je geld.

Als je een goede weight gainer wilt raad ik je Mutant Mass van PVL aan, goed van smaak, goed te blenden en in combinatie met hard trainen en een goed dieet zal er wel bijkomen.

met zo´n instelling kom je nooit van je ecto lijf af!
je zult moeten leren eten en veel ook!
weightgainers gewoon laten staan, het is onzin en duur.

Ach stel je niet aan man, ik heb percies hetzelfde probleem gehad en ben in 12 maanden 10 kilo aangekomen.. ( deels vet/vocht natuurlijk )

Weightgainer , chocomel , pasta , nootjes , kwark , banaantje etc.
GEEN dingen die ik niet lekker vind.. Anders is het niet vol te houden.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 20:33 ----------

Ohja ik gebruik zelf leangain van bodyenfitshop

nou en, ik moet ook na iedere training kotsen! maar toch blijf ik trainen

Sohardcore.jpg

Deze vroeg er gewoon om. :)

havermout

hey,

Ik geloof best in de werking van een zelfgemaakte shake, maar die havermout, is deze dan niet droog? Ik heb alleen nog maar havermout met opgewarmde melk gedronken....

grtzz

Pleur gewoon je whey shake & 2 bananen in de blender!

• Topic Starter Topic Starter
Ultra fine oats + Perfection whey is vandaag aangekomen. Oats + whey + banaan + melk + olie, smaakt prima!

Terug
Naar boven