Training4Life
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 77kg
Hoi,
Ik train nu een klein jaar en heb al heel wat supplementen erdoorheen getraind:
- no-explode
- shotgun
- noz I.V.
- whey SYNGEX van VPX
Maar ik zie te weinig resultaat. ik moet bekennen mijn voeding is niet optimaal en ik weet dat hier de basis ligt echter krijg ik dit niet gecombineerd met mijn drukke baanm voorstellen en ideen zijn welkom.
Ik ben nu bijna door mijn eiweitten en shotgun en wil nu doorgaan maar dan wel goed. Hier heb ik jullie advies bij nodig.
Welke eiwitten zijn het beste?
Wat kan ik het beste nemen om in spiermassa aan te komen, opbouw spieren? Moet ik toch gaan kijken naar creatine, zo ja welke?
Andere opties?
Ik train 3a4 in de week en weeg 76 kilo. Ik kom niet aan in gewicht en kracht neemt ook niet toe...
graag jullie advies wat te doen?
Thanks.
Ik train nu een klein jaar en heb al heel wat supplementen erdoorheen getraind:
- no-explode
- shotgun
- noz I.V.
- whey SYNGEX van VPX
Maar ik zie te weinig resultaat. ik moet bekennen mijn voeding is niet optimaal en ik weet dat hier de basis ligt echter krijg ik dit niet gecombineerd met mijn drukke baanm voorstellen en ideen zijn welkom.
Ik ben nu bijna door mijn eiweitten en shotgun en wil nu doorgaan maar dan wel goed. Hier heb ik jullie advies bij nodig.
Welke eiwitten zijn het beste?
Wat kan ik het beste nemen om in spiermassa aan te komen, opbouw spieren? Moet ik toch gaan kijken naar creatine, zo ja welke?
Andere opties?
Ik train 3a4 in de week en weeg 76 kilo. Ik kom niet aan in gewicht en kracht neemt ook niet toe...
graag jullie advies wat te doen?
Thanks.

) 
? Best knap dat je in een paar zinnen je eigen post onderuit haalt
. Deze combineer je dan met je Whey. (voeding en training blijft natuurlijk de basis