AndroidHealthClinic

Welke Whey is het beste ADVIES

Training4Life

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Hoi,

Ik train nu een klein jaar en heb al heel wat supplementen erdoorheen getraind:

- no-explode
- shotgun
- noz I.V.
- whey SYNGEX van VPX

Maar ik zie te weinig resultaat. ik moet bekennen mijn voeding is niet optimaal en ik weet dat hier de basis ligt echter krijg ik dit niet gecombineerd met mijn drukke baanm voorstellen en ideen zijn welkom.

Ik ben nu bijna door mijn eiweitten en shotgun en wil nu doorgaan maar dan wel goed. Hier heb ik jullie advies bij nodig.

Welke eiwitten zijn het beste?
Wat kan ik het beste nemen om in spiermassa aan te komen, opbouw spieren? Moet ik toch gaan kijken naar creatine, zo ja welke?
Andere opties?

Ik train 3a4 in de week en weeg 76 kilo. Ik kom niet aan in gewicht en kracht neemt ook niet toe...

graag jullie advies wat te doen?

Thanks.

Je geeft zelf al aan dat je voeding niet op orde is. Je kunt nu een hele hoop geld in sups gaan steken, maar erg veel ga je er niet mee opschieten. Als je dan toch iets wil kopen zou ik voor rice and protein gaan, dit helpt je gemakkelijker aan je kcal's te komen, op een gezonde manier.

als je echt massa wil pakken moet je voor een weightgainer gaan..
deze vind ik persoonlijk wel een goede: link
maar als je wilt "lean gainen" omdat je bvb snel vet aanzet ofzo kan je best gaan voor "whey perfection", hiervan kan je gratis samples aanvragen bij bodyenfitshop (gebruik functie zoeken van dit forum ;)) link die is echt superlekker en prijs/kwaliteit een topper!

ahja.. basic shit van voedinsschema e.d. moet ook wel in orde zijn.. ;) maar zoals je aangeeft, als je het druk enzo hebt dan geraak je wsl makkelijker aan je cals door 2 à 3x per dag een shake te drinken ;)

creatine zou je eventueel later kunnen gaan gebruiken, maar begin eerst al eens met je voedingsschema op orde te krijgen, train dan zo een paar maand en kijk dan hoe alles loopt ;) je kracht zal sowieso wel stijgen wnr je voedingsschema beter is, wanneer je dan op een nieuw plateau komt (je gewichten stijgen niet meer) kan je eventueel creatine monohydraat ofzo eens nemen en zien hoe je daarop reageert.. maar ik zou dat eerder achter de hand houden, first things first :)

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar Whey Delicious. Super lekker en ook nog eens een goede samenstelling! Perfecte keus voor jou.

Of probeer eens:

Whey Isolaat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
XXL Nutrition Whey Isolaat bevat de allerbeste kwaliteit gefiltreerde instant whey isolaat. Het heeft een zeer verfijnde smaak, lost uitstekend op (roerbaar met een vork), is lichtverteerbaar en vrijwel lactose- en vetvrij.

:)

Ik denk dat de Whey's van de grote internationale merken en de boardsponsoren voor jou geen significant verschil gaan maken m.b.t. resultaten.

Zoals je zelf al aangeeft is je voeding niet optimaal. Dus wat heeft het dan voor zin om te gaan kijken naar een paar grammetjes meer of minder eiwitten, koolhydraten en vetten.

Mijn advies is om een Whey van de boardsponsoren te nemen, die zijn kwa prijs/kwaliteit beter dan de grote internationale merken.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de Whey's van de grote internationale merken en de boardsponsoren voor jou geen significant verschil gaan maken m.b.t. resultaten.

Zoals je zelf al aangeeft is je voeding niet optimaal. Dus wat heeft het dan voor zin om te gaan kijken naar een paar grammetjes meer of minder eiwitten, koolhydraten en vetten.

Mijn advies is om een Whey van de boardsponsoren te nemen, die zijn kwa prijs/kwaliteit beter dan de grote internationale merken.

Say whut???? Best knap dat je in een paar zinnen je eigen post onderuit haalt :).

Laatst bewerkt:
Idd, op zoek gaan naar een goede weightgainer zodat je makkelijker aan je kcal kan komen als je zo'n drukke baan hebt ;)

Ik kan je onze nieuwe Whey Perfection aanraden. Deze zal je zeker goed bevallen! Qua kwaliteit, smaak en prijs gewoon echt heel goed.

Check hier de reacties :)

Als je wilt kun je ook gratis samples aanvragen om je favoriete smaak te bepalen;) (via PM)

Lezen is ook een kunst.

In de laatste zin staat dat de prijs / kwaliteit verhouding van de Whey die de boardsponsoren aanbieden beter is t.o.v. de Whey's van de grote merken.

Wat ik lees is: Whey van de boardsponsoren gaat je weinig opleveren, dus koop whey van de boardsponsoren.

Maak shakes met instant oats, whey en olie zodat je op je werk flinke en goede maaltijden kan drinken. Crap voeding met een schepje van een supplement is gewoon weggegooid geld.

Wat ik lees is: Whey van de boardsponsoren gaat je weinig opleveren, dus koop whey van de boardsponsoren.

Dit is wat er staat:

Dat betekent dus dat als je imo je voeding niet al te nauw neemt dat het dan niet uit maakt welke Whey je neemt.
Daarom kan je beter voor degene kiezen die de beste prijs / kwaliteitsverhouding heeft.

Edit: Met significant verschil bedoel ik het verschil dat je kwa resultaat zult boeken als je de één of de andere Whey gebruikt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks voor alle reacties...

Ik begrijp dat de voeding nr 1 is maar probeer het juist met de supps aan te vullen omdat ik anders niet voldoende binnenkrijg. Ik ben dus nu op zoek naar een goede Whey, ik gebruik nu VPX Syngex die ik op zich super vind smaken, echter mijn vraag is; is er een betere?

Dan voor kracht en toename in kracht zoek ik ook nog het eea... heb nu de shotgun gebruikt ook van vpx en die geeft je wel het doorzettingsvermogen maar niet de kracht die ik zoek. Ik wil meer kracht zodat ik grenzen kan verleggen en zo ook spieren kan beschadigen en terug kan opbouwen (vandaar de goede whey).

We kan mij hier mee helpen?
Is creatine nu een optie, of iets anders?

Thanks.
gr.

Thanks voor alle reacties...

Ik begrijp dat de voeding nr 1 is maar probeer het juist met de supps aan te vullen omdat ik anders niet voldoende binnenkrijg. Ik ben dus nu op zoek naar een goede Whey, ik gebruik nu VPX Syngex die ik op zich super vind smaken, echter mijn vraag is; is er een betere?

Dan voor kracht en toename in kracht zoek ik ook nog het eea... heb nu de shotgun gebruikt ook van vpx en die geeft je wel het doorzettingsvermogen maar niet de kracht die ik zoek. Ik wil meer kracht zodat ik grenzen kan verleggen en zo ook spieren kan beschadigen en terug kan opbouwen (vandaar de goede whey).

We kan mij hier mee helpen?
Is creatine nu een optie, of iets anders?

Thanks.
gr.

Ik zal eerlijk zijn, de Syngex inruilen voor een andere Whey zal geen significant verschil maken, welke je ook neemt. (er is absoluut niets mis met de Syngex) Een goede creatine is zeker een optie. Kijk eens naar Total Muscle Solution, een zeer totaal product waar weinig aan toe te voegen valt:cool:. Deze combineer je dan met je Whey. (voeding en training blijft natuurlijk de basis;))

Laatst bewerkt:
No offence, maar jouw redenen klinken echt als excuses. Het feit dat je spiermassa en kracht niet toeneemt, heeft met jouw voeding te maken. Doe daar wat aan, i.p.v. naar iets anders te zoeken. Pak het probleem bij de wortels aan.

Wat voor werk doe je? Ik kan me niet voorstellen dat je kleine maaltijden om de twee uur niet stiekem binnen kan werken?

Terug
Naar boven