Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Welkom op het nieuwe forum!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het thema doet pijn aan mijn ogen maar verder vind ik het een verbetering. Het like-systeem is ook beter dan karma. En dat zeg ik niet alleen omdat ik toch nooit karma kreeg.

De dbb contest is wel beetje fucked up nu met raten.
 
Laatst bewerkt:
Komt er nog een tapatalk versie voor op iOS iphone? is wel echt heel anders zegmaar
 
Ben niet duidelijk genoeg geweest. Ik bedoel de door mij aangemaakte topics. Niet de topics die ik volg.

Wanneer ik bijvoorbeeld naar mijn trainingslog wil zal ik flink moeten zoeken in deze lijst, zeker wanneer ik al een tijdje niets meer heb gepost in mijn log. Idem voor alle andere topics die ik heb aangemaakt.
 
Dat is wel erg onhandig dan, hij gooit trouwens alle topics door elkaar bij nieuwe berichten (van 2013 topics tot 5 min geleden)
 
Inderdaad op iphone heb je als je verticaal internet
Zeer hinderlijke reclame spots die 2 x zo breed zijn als de site zelf
Verder ziet er top uit
 
Het zal wel frustrerend geweest zijn dat de oudste berichten nu vooraan staan.
Logischer zou zijn om op pagina 1 de recentste berichten te plaatsen.
 
Hopelijk vlug tapatalk. Ik kijk op ieder forum met tpatalk, is veel makkelijker.
 
de favicon ontbreekt nog.
 
Het "nacht Café" doet het niet.
 
Mooie change..Jammer van al die reclame
 
Big_T, heb je ook een favicon.ico geüpload?
Ik zie hem niet in mijn browser.
 
Ik word er steeds uitgeflikkerd met mijn iPhone, hup scherm zwart! Skinnie balen!
 
Dat gefuck met die karma functie. Ik wil roddelen, complimenteren, beledigen en +1'en met een simpel berichtje. Ik wil geen conversatie. Fuck dat. Nou krijg ik een bericht en voel ik me half opgelaten een gesprek te starten. Naja stukje wat wen boer niet kent dat vreet hij niet. Maar DBB was altijd zo lekker aangenaam overzichtelijk en gebruikersvriendelijk forum. Hoop niet dat dit nu zo'n blij communitie vibe gaat krijgen. Maar we zullen zien.
 
Vind ik leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven