AndroidHealthClinic

Werk

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Het is ongelooflijk, ik ben de hele stad afgeweest, en nergens hebben ze mensen (studenten) nodig.
Ik kan gewoon geen werk vinden, nergens. Zal wel komen omdat het midden in het seizoen is...

Wanneer start het weer dat ze weer mensen gaan zoeken overal?

Wat voor werk zoek je..?

Know that feel, zelf ook al bijna 2 maanden aan het zoeken, word nog lastiger met een buitenlandse achternaam ???

Al bij een groothandel als makro of sligro geprobeerd?

Ik hoor mensen op het werk die het nieuws kijken het weleens hebben over een crisis. Misschien dat het daar mee te maken heeft?

Er is ALTIJD werk. Al ga je een paar weken in een fabriek banden op elkaar stapelen of afwassen in een hotel. Als je wilt werken ga je altijd iets vinden.

Baantje zoeken

Omdat je waarschijnlijk nog niet bekend bent met google, heb ik je wat moeite bespaard. Succes ermee

Die gast maakt echt elke dag nieuwe topics aan jonge, serieus irritante gast

tja wat zal ik zeggen :o

Er is ALTIJD werk. Al ga je een paar weken in een fabriek banden op elkaar stapelen of afwassen in een hotel. Als je wilt werken ga je altijd iets vinden.
Inderdaad, die 700.000 werklozen zijn gewoon luie fl**kers die niet willen werken :rolleyes:

Ok, wie kan dan baantje vinden voor OP? Als jullie toch denken dat hij luie fl**ker is, vind een baantje voor hem waar hij aangenomen zou worden en kijk of OP er daadwerkelijk aan het werk gaat.

Ok, wie kan dan baantje vinden voor OP? Als jullie toch denken dat hij luie fl**ker is, vind een baantje voor hem waar hij aangenomen zou worden en kijk of OP er daadwerkelijk aan het werk gaat.

Weet zeker dat hij er toch niet gaat werken.
Bij Albert Heijn en bij Mac donalds zoeken ze ook altijd mensen.

Altijd dat lamme gedrag, en dan klagen dat er niemand werk voor je regelt. Regel het lekker zelf, als je thuis blijft zitten wachten tot iemand werk voor je regelt dan kun je echt heel erg lang gaan wachten. En dan zal je gedachte dat er geen werk voor je is en dat niemand op je zit te wachten werkelijkheid worden.

bij ons zoeken ze nog slijpers

dat is iets wat elke gek wel kan leren

Terug
Naar boven