XXL Nutrition

Werk

• Topic Starter Topic Starter
Liefst overdag, aangezien ik geen school heb. Smorgensvroeg kan ook. Straks Adecco maar weer eens mailen of ze nog iets zoeken met pakketten stapelen ofzo :rolleyes:

Er is werk zat.

Waarom zoek je werk?

omdat hij geld nodig heeft lijkt me ree.

Ik zocht ook een extra bijbaantje. Open sollicitatie gestuurd naar een bedrijf die in eerste instantie geen mensen zocht. Klein gesprekje gehad en aangenomen... Was in de horeca btw.

Je moet gewoon door de stad lopen en op bordjes letten in winkels met hulp gevraagd ed., als je verder winkels waarvan je denkt dat het leuk is om te werken gewoon binnenstappen en vragen of ze iemand zoeken. Kan echt niet zo zijn dat je niks kan vinden..

Je kan ook naar Iens.nl gaan, dan selecteer je je stad en zie je ongeveer alle restaurants en lunchrooms ed. die er zijn, sites staan erbij vermeld, kan je zo zien of ze mensen zoeken...

Oke, dan even zo;

Winkels als Coolcat, Score, H&M, zoeken een bepaald type mensen waar ik niet onder val. Zelfde voor sneakerstores.
Telefoonwinkels niet genoeg basiskennis.
Winkelverbod dus een aantal grote internationals kan ik niet in, geen werk.
Typische vrouwenwinkels; zeeman wibra blokker.
Lunchroompjes/middagtentjes; alles geprobeerd.
Winkels waar ze geen studenten aannemen; brei en naald winkel, schoenmaker, etc.

Zo heb je de stad gehad.

Savonds werken is geen optie.
Nu voor smorgens naar Adecco gebeld, misschien hebben ze wel iets van 4 tot 12 savonds ofzo. (fabriekterrein)

Idd groothandels van supermarkten kan ik ook nog proberen, moet je voor distributie niet een heftruckdiploma hebben + is daar niet een overload aan buitenlandse werknemers?

Hoef geen commentaar verder op winkelverbod, ja ik ben niet trots en 't was een domme fout.

hoe zit het met de uitzendbureaus precies dan? en wat voor type zoeken ze dan precies ben je hollands of een andere komaf?

Ik heb gemerkt dat je niet op zoek moet gaan naar studentenwerk, maar naar een bedrijf waar je toekomst in zou kunnen zien en zij in jou.

Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.

Probeer ook te solliciteren bij bedrijven waar je niet aan zou denken als student.

Vertel ze dat je bereidt bent te leren en het geen probleem vindt om mindere klusjes te doen.
Daarnaast moet je proberen niet te vaag over te komen door te zeggen: ja maakt me niet uit wat ik kan doen. Dat komt niet gemotiveerd over.

hoe zit het met de uitzendbureaus precies dan? en wat voor type zoeken ze dan precies ben je hollands of een andere komaf?

Naar ik weet heeft elk uitzendbureau een eigen sector; adecco voor logistiek, de andere voor andere jobs. Meeste heb je een diploma voor nodig (denk full time werk), ik zoek iets wat een student kan doen. Meestal zoeken de bedrijven voor typische studentenbaantjes niet bij een uitzendbureau.

Probleem is ook als je een studentenbaantje vindt heb je maar max een aantal uur per week, omdat de anderen ook willen werken natuurlijk.

Albert Heijn distributiecenter hier in de buurt hoef je geen heftruckdinges voor te hebben, alleen wel de voorwaarde dat je er iets van 12 maanden kunt blijven werken. In Tilburg staat toch zo'n Zalando soortgelijk center?

Oke Montai.

Please dont post als je niks zinnigs te posten heb.

Droplul ben je ook he? Ik heb je een prachtig linkje gegeven waar 100en baantjes op staan omdat jij te achterlijk bent om google te gebruiken.

Ik hoop dat je je advies vooral ook zelf opneemt en ons niet dagelijks lastig valt met de meest domme topics.

Droplul ben je ook he? Ik heb je een prachtig linkje gegeven waar 100en baantjes op staan omdat jij te achterlijk bent om google te gebruiken.

Ik hoop dat je je advied vooral ook zelf opneemt en ons niet dagelijks lastig valt met de meest domme topics.

4 baantjes in tilburg waar ik niet geschikt voor ben, thanks.

Alsof ik zelf studentenwerk.nl nog niet gevonden en gebruikt heb :rolleyes:

ik heb wel een pizza bezorger baantje voor je

Lol at winkelverbod, wat voor pauper ben je dan :o

Sla de krant ff open. Staan ook vaak buitenkansjes in. En als je echt veel wilt verdienen moet je in de uitvaart-sector kijken. Serieus kijken voor 20 euro per uur.

Ik heb gemerkt dat je niet op zoek moet gaan naar studentenwerk, maar naar een bedrijf waar je toekomst in zou kunnen zien en zij in jou.

Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.

Probeer ook te solliciteren bij bedrijven waar je niet aan zou denken als student.

Vertel ze dat je bereidt bent te leren en het geen probleem vindt om mindere klusjes te doen.
Daarnaast moet je proberen niet te vaag over te komen door te zeggen: ja maakt me niet uit wat ik kan doen. Dat komt niet gemotiveerd over.

Ik citeer mezelf even mocht je het gemist hebben.

Ik heb op deze manier werk gevonden en een maat van me ook.
Solliciteerde op een functie waar je dikke opleiding voor nodig had, maar kreeg de baan toch (van de 10 sollicitanten) omdat hij nog kneedbaar is en omdat hij gemotiveerd is en dat zoeken ze.

Studenten die wat bij willen verdienen vinden ze op iedere hoek. Jonge gemotiveerde werknemers niet.

Ik citeer mezelf even mocht je het gemist hebben.

Ik heb op deze manier werk gevonden en een maat van me ook.
Solliciteerde op een functie waar je dikke opleiding voor nodig had, maar kreeg de baan toch (van de 10 sollicitanten) omdat hij nog kneedbaar is en omdat hij gemotiveerd is en dat zoeken ze.

Studenten die wat bij willen verdienen vinden ze op iedere hoek. Jonge gemotiveerde werknemers niet.

Hij wil ook in die richting gaan werken later, dus een betaalde baan na zn studie daar vinden?

Terug
Naar boven