Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow ja..
Oke Montai.
Please dont post als je niks zinnigs te posten heb.
hoe zit het met de uitzendbureaus precies dan? en wat voor type zoeken ze dan precies ben je hollands of een andere komaf?
Oke Montai.
Please dont post als je niks zinnigs te posten heb.
Droplul ben je ook he? Ik heb je een prachtig linkje gegeven waar 100en baantjes op staan omdat jij te achterlijk bent om google te gebruiken.
Ik hoop dat je je advied vooral ook zelf opneemt en ons niet dagelijks lastig valt met de meest domme topics.

Ik heb gemerkt dat je niet op zoek moet gaan naar studentenwerk, maar naar een bedrijf waar je toekomst in zou kunnen zien en zij in jou.
Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.
Probeer ook te solliciteren bij bedrijven waar je niet aan zou denken als student.
Vertel ze dat je bereidt bent te leren en het geen probleem vindt om mindere klusjes te doen.
Daarnaast moet je proberen niet te vaag over te komen door te zeggen: ja maakt me niet uit wat ik kan doen. Dat komt niet gemotiveerd over.
Ik citeer mezelf even mocht je het gemist hebben.
Ik heb op deze manier werk gevonden en een maat van me ook.
Solliciteerde op een functie waar je dikke opleiding voor nodig had, maar kreeg de baan toch (van de 10 sollicitanten) omdat hij nog kneedbaar is en omdat hij gemotiveerd is en dat zoeken ze.
Studenten die wat bij willen verdienen vinden ze op iedere hoek. Jonge gemotiveerde werknemers niet.