MuscleMeat

werkt niet meer

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
kan het zijn dat als je maar 4 weken stopt met kuren dat het dan niet goed werkt, of kan het komen omdat ik steeds hetzelfde middel gebruik, pak altijd 500mg testo cypionate en 200mg deca, weet iemand van jullie dit. bedankt

Je bedoelt dat je tussen de kuren 4 weken geen AAS gebruikt? Hoe zien je kuurschema's er dan precies uit? Nakuren?

Laatst bewerkt:
hilo zei:
kan het zijn dat als je maar 4 weken stopt met kuren dat het dan niet goed werkt, of kan het komen omdat ik steeds hetzelfde middel gebruik, pak altijd 500mg testo cypionate en 200mg deca, weet iemand van jullie dit. bedankt

leg is uit wat je bedoel snap er geen fl**ker

effe stukkie aangepast: snap het nu een beetjuh volgens mijn wil die knakker 4 weken stoppen met kuren en dan weer verder gaan of doet ie dat al zoiets in iedergeval.

Laatst bewerkt:
volgens mij is de rust tussen de huidige en vorige kuur 4 weken, right?
je zou meer moeten rusten bro, een maand of 3 is toch wel verstandig

ik snap er geen hol van. wees eens wat duidelijker.

Als je maar 4 weken stopt en werkt met cypionaat en deca. Dan is het misschien 1 week uit je systeem en waarschijnlijk nog geen eens 100% eruit.

Je hebt gewoon verzadeging nu.

idd, verzadiging!
je lichaam zal de klap moeten opvangen en dat betekend minimaal tijd on= tijd off!
en eigenlijk moet je nog langer stoppen, als je verantwoordelijk met je lichaam wilt omgaan, denk aan 6mnd!

Terug
Naar boven