Fitness Seller

Westside barbell log KaLe

Bezoekers in dit topic

Lekkere training man.. weer dat zieke volume.
 
Jawel. Ff lekker op het einde ;)
 
12 herhalingen speed deadlift? Wil je echt speed deadliften pak dan singles. Nette training verder kerel.
 
Knap dat je met 120 boxsquats nog een goede speed hebt en monster-selfdestructing-volume :eek:
 
50x60 achter elkaar:eek: Monsterconditie:D
 
DE Bench

Speedbench
12x50 opwarm
12x50 opwarm
3x75
3x75
3x75
3x75
3x75
3x75
3x75
3x75
3x75

Incline cable flyes
8x40
8x40
6x40

Standing one arm dumbbellpress
8x34
8x34
8x34

Neutral grip pullups
8xBW
6xBW
ging k*t, dan maar over naar pulldowns

Wide grip pulldowns
8x100
8x100

Standing v-bar grip pulldown/row
8x60
8x60
8x60

Triceps pressdown
12x50
12x50
12x50

Incline tatepresses
12x18
12x18
10x18 (op)

Barbellcurl
8x50
8x60
3x70

Concentration hammercurl (licht vanwege elleboog)
8x16
8x16
8x16

Reversed flyes
12x20
12x20
12x20

Ik doe voorlopig wat meer voor armen, omdat deze achterlopen op de rest
 
Veel isolatie, waarom geen dippen/close grip BP?
 
Kijk eens naar de training van dinsdag ;)

Vind het persoonlijk nog wel meevallen met de isolatie oefeningen.
 
Laatst bewerkt:
Kale als bijvoorbeeld rug achterloopt dan heb ik persoonlijk ondervonden, trouwens meer met mij, dat het zeer goed werkt om die spiergroep dan gewoon 3 x in de week te pakken, maar dan wel met 1 oefening. Zo liepen mijn lats ook achter, toen heb ik ze op mijn ME squat dag als laatste oefening erbij gepakt, op ME en DE bench zat al een latoefening.

zelfde geldt eigenlijk voor armen, lopen bijvoorbeeld je triceps achter? propeer eens push downs te doen als laatste oefening op je squat dagen, gewoon 2 setjes van 40 reps bijvoorbeeld.

Zo voorkom je tevens van die voornamelijk op isolatie gerichte trainingen als nu, waar je overigens wel een lekker volume scoort!

Incline cable flyes is trouwens een kinky oefening!
 
thanks chunk!

Dinsdag 12-09-06

ME SQ/DL

Arched back goodmornings
8x20
8x20
8x60
5x100
5x120
3x130
2x140
1x150
8x100
8x100

Assisted GHR
8xBW (+20kg cable assist)
8xBW (+20kg cable assist)
8xBW (+20kg cable assist)
8xBW (+20kg cable assist)

FullFrontsquat
5x100
5x100
5x100
5x100

Assisted pistols
8xBW
8xBW
8xBW

Reversed hypers
12xBW
12xBW
12xBW
12xBW

Legpress calves
12x100
12x100
12x100
12x100

Opmerkingen;
Beetje voorzichtig gedaan met GM's. Dit vanwege mijn onderrugblessure en ik had de oefening al een hele tijd niet meer gedaan. Allen wel parallel met de grond en benen licht gebogen.
Verder vrij korte training. Had weer eens allergieen, dus flinke jeuk en kreeg geen lucht. Al met al aardige training.
 
Laatst bewerkt:
Hoe voer je de reverse hypers uit? (ik neem niet aan dat jullie een echte reverse hypers toestel hebben)
 
Reversed hypers waren trouwens 12 reps.

Ik voer deze uit op een oude hyperextension (ga er dus omgekeerd op). Leg 2 platen onder de poten en ik heb een fullrom. Helaas lukt het niet met extra gewicht (iemand ideeen?). Heb het al geprobeerd met anclebands en de low pully, maar dat gaat niet.
 
Ik voer deze uit op een oude hyperextension (ga er dus omgekeerd op). Leg 2 platen onder de poten en ik heb een fullrom.

Dan heb je redelijk korte benen ;)

Helaas lukt het niet met extra gewicht (iemand ideeen?). Heb het al geprobeerd met anclebands en de low pully, maar dat gaat niet.

Al geprobeerd een dumbbell tussen je voeten te klemmen?
 
Dan heb je redelijk korte benen ;)



Al geprobeerd een dumbbell tussen je voeten te klemmen?


Korte benen.. hehe ja, ben maar 1.69 ;)

Dumbbell tussen mijn benen lukt niet, omdat we allemaal van die gladden dumbbells hebben. Zal het eens proberen met een riem te bevestigen.
 
lekker bezig kerel!

ghr en reverse hyper, dat zijn de oefeningen. Zelf doe ik de reverse hypers op een staande leg curl machine, lukt ook wel, misschien ideetje voor sommige.
 
Die hebben we helaas niet...

BTW; mijn benen beginnen echt knetterhard te worden. En zijn van een achterlopende spiergroep, naar een van mijn betere getrokken (muv die k*tkuiten :D ).
 
geen verstand van pl maar bevalt goed zo te lezen.gewichten zien er goed uit over de oef kan ik weinig zeggen.wat gaat je beter af bb of pl.??
 
Ben net een paar weekjes bezig. Kan ik dus niets zinnigs over zeggen nog ;) Ik vind PL wel lekker trainen.
 
ja typisch is dat he, ik had nooit lijnen op mijn benen, wel altijd gewoon dikke poten, maar nooit opvallende poten bij mijn lengte, sinds ik wsb train wel dus. En dat allemaal zonder rare fratsen als leg extensions, presses, hoofdzakelijk squatten in sets van max 3-5 reps.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven