- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gaat prima. De speed trainingen zijn wat lastiger, daarvoor zijn bands zeker makkelijk, maar het is prima te doen. Ik kan me zo verbazen dat 90% van dbb nog split trained. Maar daarom zijn ook bijna alle pics die hier gepost worden buffer dan 90% van dbb![]()
Ja gaat prima. De speed trainingen zijn wat lastiger, daarvoor zijn bands zeker makkelijk, maar het is prima te doen. Ik kan me zo verbazen dat 90% van dbb nog split trained. Maar daarom zijn ook bijna alle pics die hier gepost worden buffer dan 90% van dbb![]()

Dan doe je ballistic op je dynamic werk. Een iets hoger percentage (normaal is dat 40-60% van je 1rm) maar bij ballistic neem je 60-70% en knal je zo veel mogelijk explosieve reps eruit of je kan je aan het voorgeschreven aantal houden (bench 3 squat 2 DL 1of2)
Het volume van je speedwerk verhogen kan ook een positief effect hebben op je Max omdat je techniek beter wordt en je GPP verbeterd.
ballistic trainen he? dus 60-70% en dan bijvoorbeeld voor squat 2 sets? en dan tot failure? zolang de reps explosief blijven??
K heb namelijk ook geen beschikking over banden en kettingen .
Want je zegt. of je houd je aan voorgeschreven aantal. maar das toch 10x2 voor squat. of 8x3 njaa. veel sets weining reps.
Westside moet je wel in een split schema trainen lijkt me, of wat bedoel je nou eigenlijk..?Ja gaat prima. De speed trainingen zijn wat lastiger, daarvoor zijn bands zeker makkelijk, maar het is prima te doen. Ik kan me zo verbazen dat 90% van dbb nog split trained. Maar daarom zijn ook bijna alle pics die hier gepost worden buffer dan 90% van dbb![]()
Wat rusty zegt is juist. Je moet echter zien wat voor je werkt. Op die manier kan je lichtjes afwijken van het template, maar toch steeds met dezelfde principes blijven werken.
Zo kan je dus ook dynmaic squat doen op de volgende manier(max boxsquat is bv 100);
week1 : 5x2x60% en dan 2x1x70%
week2 : 5x2x70% en dan 2x1x80%
week3 : 2x2x60% , 2x2x70% , 1x2x80% , en dan opwerken naar max
Westside moet je wel in een split schema trainen lijkt me, of wat bedoel je nou eigenlijk..?
Westside full body trainingen..?