Skiemoe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb je het over mijn instellingen of de zijne?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je het over mijn instellingen of de zijne?
ik wil ook wel met chemische ondersteuning erbij bulken als ik er dan zo uitzie als @JwdoetookmeeJa met was chemische ondersteuning erbij en die bulken ook flink
lees dat artikel over pindakaas maar eens door. Gaat je zeker helpen. Wel fotos posten, mag ook gewoon prive naar mij is DM. Dan kan ik je tips gevenik wil ook wel met chemische ondersteuning erbij bulken als ik er dan zo uitzie als @Jwdoetookmee
ik wil ook wel met chemische ondersteuning erbij bulken als ik er dan zo uitzie als @Jwdoetookmee
pindakaas smeren. Op je buik.
Hier het onderzoek:
http://peterbond.nl/lokaal-vetverbranden-met-pindakaas/
Post even progress pics voor ons, dan kunnen we je wellicht tips geven.
Ik doe het elke dag; op mn profielfoto kun je de resultaten zien.
Verder werken ananas en olijfolie ook echt super. Kijk mn result gallery maar.
lol? Ik weet niet of je mijn 25% bodyfat drop hebt gezien? Maar die laatste procenten heb ik toch te danken aan deze truc..
Ja zeker, zou het wel alleen bij orals houden danbedankt voor alle serieuse reacties. denken jullie dat ik al klaar ben om te starten met anabolen kuren?
Ligt eraan of je genoeg hebt gespaard voor dit grote moment.bedankt voor alle serieuse reacties. denken jullie dat ik al klaar ben om te starten met anabolen kuren?
bedankt voor alle serieuse reacties. denken jullie dat ik al klaar ben om te starten met anabolen kuren?
Waarom orals
Ja doe het ook elke dag voordeel is da ik niet meer naar de keuken moet gaan voor een pot pindakaas maar gewoon afsmeren van men buiklol? Ik weet niet of je mijn 25% bodyfat drop hebt gezien? Maar die laatste procenten heb ik toch te danken aan deze truc..
Nooit