Fitness Seller

What the pros are using

Roelly is pro en oma schreef dat hij niet meer gebruikte als jongens die op forums allerlei voorstellen doen.

Ook nu word er gegist wat er gebruikt word door pros maar niemand die het echt weet.

Niemand toevallig die dicht bij Ed van amsterdam getraind heeft en ongeveer weet wat er door heen ging?

Ik geloof namelijk niet dat het lichaam die enorme hoeveelheden kan verdragen wat wellis geschreven word. Kijk een Phil Heath hoe gezond die er eruit ziet. Jay Cutler idem dito.

Roelly is pro en oma schreef dat hij niet meer gebruikte als jongens die op forums allerlei voorstellen doen.

Ook nu word er gegist wat er gebruikt word door pros maar niemand die het echt weet.

Niemand toevallig die dicht bij Ed van amsterdam getraind heeft en ongeveer weet wat er door heen ging?

Ik geloof namelijk niet dat het lichaam die enorme hoeveelheden kan verdragen wat wellis geschreven word. Kijk een Phil Heath hoe gezond die er eruit ziet. Jay Cutler idem dito.

bullshit. gasten knallen tussen de 8 & 20gram aas per week.
Heb je phil wel eens horen hijgen tijdens het praten, zo gezond is die kerel niet hoor.

Als je ervoor moet sparen dan zou ik sparen voor iets waar je later nog iets aan hebt en opbrengt. hgh is voor de mensen die het zich kunnen permiteren. Ervoor sparen of zo is echt de moeite niet. Ik heb er ook geen geld voor omdat ik liever men geld in andere zaken investeer.

Word andere job zoeken dan:p nee voorlopig geen hgh voor mij.

Onbegonnen werk om erachter te komen welke geclaimde 'pro cycle' nou legitiem is

daarvoor is gay4pay uitgevonden!

Damn dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Je bent een held:o

Jij wil echt niet weten wat er bij Ed allemaal is ingegaan en dan spreek ik niet enkel over AS. RIP Ed

Mensen denken altijd dat profs heel gekke en gevaarlijke kuren doen, nu zullen ze zeker flink door slikken en spuiten, maar omdat ze meestal genetisch bevoordeeld zijn, kunnen ze in tegenstelling tot de amateurs in principe juist met wat lagere dosissen werken. Verder moet je als prof ook langdurig gebruiken, dus gezondheid speelt dan een grotere rol, wat dosissen en stacks limiteert. Ik vermoed wel dat het tussen profs erg kan verschillen, maar het is niet onwaarschijnlijk dat een amateur die de ambitie heeft om prof te worden gekkere dingen gaat doen dan de gevestigde prof met al dan niet betere aanleg.

@big T
Dit wou ik in het begin ook geloven maar er zitten meer gekke doseringen tussen dan je zou denken. Wat wel is dat de Pro's wel degelijk "off" gaan voor een tijdje na de grotere wedstrijden. Maar eens ze terug ON gaan dan kan het lelijk worden.

mbt Ed van Amsterdam, die gaf zelf al aan en niet alleen in een filmpje dat hij (relatief) beter groeide op zijn voeding en training in een wedstrijdprep dan off season.
Ik denk dat in de trainingen en de voeding nog steeds de meeste winst valt te halen en daarnaast pas de AAS om alle resultaten nog eens flink te verbeteren.

@big T
Dit wou ik in het begin ook geloven maar er zitten meer gekke doseringen tussen dan je zou denken. Wat wel is dat de Pro's wel degelijk "off" gaan voor een tijdje na de grotere wedstrijden. Maar eens ze terug ON gaan dan kan het lelijk worden.
Tuurlijk kan t lichaam die 70ml aan kijk naar botstin loyd die 16 gram aas per week nam leeft ook nog toch,
Gregg Valentino zegt zelf dat hij als basis 6000mg test gebruikte en dat hij hele vials per keer inject.

Phil gaat duidelijk off hij krimpt serieus offseason dat profs genetisch superieur zijn is pok niet altijd waar kijk naar Dorian yates zo speciaal was hij ook niet voor hij een hoop aas etc begon te gebruiken phil heath is een ander verhaal.
Niet voor niets dat Dorian zen bijnaam Dosy Dorian was.

mbt Ed van Amsterdam, die gaf zelf al aan en niet alleen in een filmpje dat hij (relatief) beter groeide op zijn voeding en training in een wedstrijdprep dan off season.
Ik denk dat in de trainingen en de voeding nog steeds de meeste winst valt te halen en daarnaast pas de AAS om alle resultaten nog eens flink te verbeteren.
Man stop met je nutteloze bro science te verspreiden genoeg idioten die een hoop aas gebruiken zonder op voeding te letten en trainen als idioten die er beter uitzien dan de meeste bbers die kuurtjes doen van 500-1000mg

Denk je dat profs tijd hebben om zo nauw op hun voeding te letten als ze maanden reizen en promoten?

Bodybuilding is nu gewoon 1 ding chemical warfare wie het meeste aas kan gebruiken met redelijk goede genen kan het ver maken .
Ik ken persoonlijk volwassen mensen die al jaren trainen die nog geen 500mg test aankonden mentaal.

Wat dacht je dat Ed je de waarheid ging vertellen? De reden dat ze in prep groeien is omdat ze dan misschien wel 10x zoveel gebruiken als offseason

Beste voorbeeld hiervan is Kevin levrone hoe hij op 6 maanden een olympia ready fysiek kan behalen

wie beweert dat pro bbers gezond zijn is knettergek, En er gaat bij hun veel meer als alleen aas in. En dat oma zegt dat roelly netzoveel ongv gebruikt als forumleden haha dikke lul daar trapt geen hond in.

Craig Titus zei het zelf of je bent gezond of
Je doet wedstrijden maar beiden kan niet

Vaak is het voor jongens als hier een excuus om meer te mogen gebruiken van hun zelf. Zo van een pro zal wel 10 gram pw pakken dus ik mag nu wel van 2 naar 3 g pw. Liefst 4 of 5 maar daar zijn de centen niet voor aanwezig.

Man stop met je nutteloze bro science te verspreiden genoeg idioten die een hoop aas gebruiken zonder op voeding te letten en trainen als idioten die er beter uitzien dan de meeste bbers die kuurtjes doen van 500-1000mg

Denk je dat profs tijd hebben om zo nauw op hun voeding te letten als ze maanden reizen en promoten?

Bodybuilding is nu gewoon 1 ding chemical warfare wie het meeste aas kan gebruiken met redelijk goede genen kan het ver maken .
Ik ken persoonlijk volwassen mensen die al jaren trainen die nog geen 500mg test aankonden mentaal.

Wat dacht je dat Ed je de waarheid ging vertellen? De reden dat ze in prep groeien is omdat ze dan misschien wel 10x zoveel gebruiken als offseason

Beste voorbeeld hiervan is Kevin levrone hoe hij op 6 maanden een olympia ready fysiek kan behalen

Dat het op het hogere niveau een chemische strijd is dat is een ding dat zeker is.
Maar je vindt zelf ook IIFYM niets en je coach gelooft er niet in. Structureel goede voeding gebruiken is altijd beter.

Ja natuurlijk, met een flinke shitload aan middelen, alles eten wat je tegen komt en als een idioot trainen bouw je evengoed ook een megafysiek.

Niet de tijd hebben om knap op je eten te letten is natuurlijk wel een heel ander verhaal. Dan de discussie over goede of slechte voeding om mee te bouwen of te cutten.

Als je veel rommel eet stijgt je bloeddruk ook nog is de hoogte in met al dat zout wat er in zit. Plus nog de as. Dan word het zeker niet gezonder nee.

Dat het op het hogere niveau een chemische strijd is dat is een ding dat zeker is.
Maar je vindt zelf ook IIFYM niets en je coach gelooft er niet in. Structureel goede voeding gebruiken is altijd beter.

Ja natuurlijk, met een flinke shitload aan middelen, alles eten wat je tegen komt en als een idioot trainen bouw je evengoed ook een megafysiek.

Niet de tijd hebben om knap op je eten te letten is natuurlijk wel een heel ander verhaal. Dan de discussie over goede of slechte voeding om mee te bouwen of te cutten.
Ik geloof niet dat als je een hoop junk en snoep eet dat je er hetzelfde gaat uitzien op iffym nee als je alles clean doet en je voeding redelijk verdeeld wel iffym word teveel gebruikt als excuus om rommel te eten .
Maar ik ken nog een aantal mensen die aan profs vragen van wat neem jij natuurlijk liegen ze erover niemand wil toegeven dat het vooral door de aas komt en niet door genetics.

En volgens mij hebben ze vooral toegang tot goeie aas niet zoals hier wat meestal rommel is ^^

wie beweert dat pro bbers gezond zijn is knettergek, En er gaat bij hun veel meer als alleen aas in. En dat oma zegt dat roelly netzoveel ongv gebruikt als forumleden haha dikke lul daar trapt geen hond in.
'Gezond' zullen ze niet zijn, maar er is wel een verschil tussen zwaar gebruik en je lichaam zodanig slopen dat je vroegtijdig sterft aan bijv. orgaanfalen (denk aan Münzer). En ja als je ziet wat sommige forumleden gebruiken is dat nog niet zo'n gekke stelling.

Terug
Naar boven