XXL Nutrition

What the pros are using

'Gezond' zullen ze niet zijn, maar er is wel een verschil tussen zwaar gebruik en je lichaam zodanig slopen dat je vroegtijdig sterft aan bijv. orgaanfalen (denk aan Münzer). En ja als je ziet wat sommige forumleden gebruiken is dat nog niet zo'n gekke stelling.
wij zijn ook geen pro-bodybuilders,
Je kan hoog of laag springen maar onze lichaam is niet gebouwd voor dit. En al helemaal niet om zoveel aas naar binnen te werken. Ik heb het niet over jij of ik maar over PRO-bodybuilders. Als iemand jouw in de gym zomaar vraagt wat je gebruikt ga je toch niet even je boekje pakken en je gehele kuur en eetschema eventjes weggeven.. Zo doet een bodybuilder dat ook niet.

over dieet; bbers dieeten niet. Ze zullen wel op enkele dingen letten voor een wedstrijd maar off-season zal er alles wat hun tegenkomen naar binnen gegooid worden. Ik heb contact gehad met enkele top amateurs uit america, hun waren wel eerlijk over hun doseringen en schema's, uiteraard veel gh, maar geloof me 75mg tren a ed is dikke onzin hun zitten minimaal op 100mg ed en in hun cruise zetten ze meer als 1gr test.

'Gezond' zullen ze niet zijn, maar er is wel een verschil tussen zwaar gebruik en je lichaam zodanig slopen dat je vroegtijdig sterft aan bijv. orgaanfalen (denk aan Münzer). En ja als je ziet wat sommige forumleden gebruiken is dat nog niet zo'n gekke stelling.
Dit was vooral diuretica.

OT: Het zit hem bij de pro's eerder in de HGH en insuline doseringen dan de hoeveelheden AAS. Tuurlijk zullen ze 2gr+ test gebruiken, maar ik denk dat de schadelijkheid daarvan flink overschat word. Ik heb in mijn nabije omgeving nog niemand een gut zien ontwikkelen op 10 iu hgh en 15 iu insuline..

Dit was vooral diuretica.

OT: Het zit hem bij de pro's eerder in de HGH en insuline doseringen dan de hoeveelheden AAS. Tuurlijk zullen ze 2gr+ test gebruiken, maar ik denk dat de schadelijkheid daarvan flink overschat word. Ik heb in mijn nabije omgeving nog niemand een gut zien ontwikkelen op 10 iu hgh en 15 iu insuline..
Vooral de diuretics zijn gevaarlijk imo

Voor de geinteresseerden hier staan ook nog enkele leuke cycles besproken: [Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Boca
36 iu pd lees ik in dat stuk dat iemand zou gebruiken.
En dan lees je mensen piepen over steken in de hand bij 2 of 3 iu.
Of 36 is wat overdreven of de een kan veel meer verdragen dan de ander.

John meadows zei dat sommige letterlijk 2 volledige pennen Hg hgh leegspuiten per dag het is iets dat je opbouwt he

Lekker 2 volledige pennen :D

Denk ook dat sommige pro's al werken met implantaten

Heb het over test en tren implantaten die onder de huid worden ingebracht ;-)

Roelly is pro en oma schreef dat hij niet meer gebruikte als jongens die op forums allerlei voorstellen doen.

Ook nu word er gegist wat er gebruikt word door pros maar niemand die het echt weet.

Niemand toevallig die dicht bij Ed van amsterdam getraind heeft en ongeveer weet wat er door heen ging?

Ik geloof namelijk niet dat het lichaam die enorme hoeveelheden kan verdragen wat wellis geschreven word. Kijk een Phil Heath hoe gezond die er eruit ziet. Jay Cutler idem dito.

Dat je niet beseft dat ze zeggen zodat het lijkt alsof ze gewoon zo veel beter zijn dan elke ander bodybuilder. :rolleyes:

Hun receptoren zijn gewoon zo kapotgeknald dat lagere dosissen geen effect meer hebben.

Van Roelly geloof ik dat hij niet zoveel zette. Nu weet ik het niet.
hahaha roelly niet zoveel zette.. hij is op big ramy de grootste op stage. dat zal niet met wat tren en test en gh zijn hoor. Roelly staat btw bekend om zn insuline doseringen.

hahaha roelly niet zoveel zette.. hij is op big ramy de grootste op stage. dat zal niet met wat tren en test en gh zijn hoor. Roelly staat btw bekend om zn insuline doseringen.
Je ziet hem in generation iron toch ook zitten men zen slin naald? :roflol:

Je ziet hem in generation iron toch ook zitten men zen slin naald? :roflol:

geen enkele pro-bber of top amateur gebruikt weinig. Meeste zitten zelfs aan drugs en alle andere soorten medicatie. Bij ons in de gym heb je al clowns die niet kunnen slapen en ghb en allerlei andere soorten drug pakken. En OOOK bikini models gebruiken drugs en ghb en cocaine. Nasser had hier een mooie interview over dat hij ze op olympia naaide en over hun gebruik etc.

geen enkele pro-bber of top amateur gebruikt weinig. Meeste zitten zelfs aan drugs en alle andere soorten medicatie. Bij ons in de gym heb je al clowns die niet kunnen slapen en ghb en allerlei andere soorten drug pakken. En OOOK bikini models gebruiken drugs en ghb en cocaine. Nasser had hier een mooie interview over dat hij ze op olympia naaide en over hun gebruik etc.
vraag me vooral af hoe milos nog Leefd als alles waar is wat nasser over hem zegt lol IV drip met coke toch?of iets van pijnstillers

coke is doodnormaal in prep ja.

Ook gehoord van bikini dames die aan hgh enz zitten.

Terug
Naar boven