- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
wij zijn ook geen pro-bodybuilders,'Gezond' zullen ze niet zijn, maar er is wel een verschil tussen zwaar gebruik en je lichaam zodanig slopen dat je vroegtijdig sterft aan bijv. orgaanfalen (denk aan Münzer). En ja als je ziet wat sommige forumleden gebruiken is dat nog niet zo'n gekke stelling.
Je kan hoog of laag springen maar onze lichaam is niet gebouwd voor dit. En al helemaal niet om zoveel aas naar binnen te werken. Ik heb het niet over jij of ik maar over PRO-bodybuilders. Als iemand jouw in de gym zomaar vraagt wat je gebruikt ga je toch niet even je boekje pakken en je gehele kuur en eetschema eventjes weggeven.. Zo doet een bodybuilder dat ook niet.
over dieet; bbers dieeten niet. Ze zullen wel op enkele dingen letten voor een wedstrijd maar off-season zal er alles wat hun tegenkomen naar binnen gegooid worden. Ik heb contact gehad met enkele top amateurs uit america, hun waren wel eerlijk over hun doseringen en schema's, uiteraard veel gh, maar geloof me 75mg tren a ed is dikke onzin hun zitten minimaal op 100mg ed en in hun cruise zetten ze meer als 1gr test.