bodylojohn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Hallo Mensen,
Het is alweer een tijdje geleden sinds ik hier in de AAS sectie geweest ben.
Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen ben ik eind Juli gestopt met een veels te lange testo kuur van 8 maanden op 1000mg.
Mijn nakuur was ook niet echt om naar huis te schrijven.
Daarna ben ik in een flink dal terecht gekomen voor wat betreft mn libido en test waardes.
Nu 9 maanden later zijn mijn waardes weer bijna terug op niveau.
Wat ik hieruit geleerd heb is hetfeit dat ik nooit meer langer dan 10 weken zal gaan kuren.
En dat mijn PCT er heel anders en langer uit zal gaan zien.
Nu denk ik dat het aan de vroege kant is om nu weer met een kuur te beginnen dus dan doe ik dat ook niet.
Maar ik vraag me af wat voor een volgende keer een goede massa kuur zou zijn voor mij.
Zelf wil ik ook niet meer al te hoog doseren omdat ik van mening ben dat ik op 10 weken 500mg test e ook goed zal groeien (en tijdens de hele kuur HCG zal laten meelopen en een goede nakuur).
Maar wat zouden jullie mij in dit geval aanraden?
AUB geen opmerkingen dat mijn vorige kuur slecht was en dat mijn nakuur nog veel belabberder was... Dat weet ik ook wel.
Ik hoop op een aantal goede tips die ik dan zelf verder uit kan gaan diepen.
Alvast hartelijk dank voor jullie moeite!!!!!
Het is alweer een tijdje geleden sinds ik hier in de AAS sectie geweest ben.
Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen ben ik eind Juli gestopt met een veels te lange testo kuur van 8 maanden op 1000mg.
Mijn nakuur was ook niet echt om naar huis te schrijven.
Daarna ben ik in een flink dal terecht gekomen voor wat betreft mn libido en test waardes.
Nu 9 maanden later zijn mijn waardes weer bijna terug op niveau.
Wat ik hieruit geleerd heb is hetfeit dat ik nooit meer langer dan 10 weken zal gaan kuren.
En dat mijn PCT er heel anders en langer uit zal gaan zien.
Nu denk ik dat het aan de vroege kant is om nu weer met een kuur te beginnen dus dan doe ik dat ook niet.
Maar ik vraag me af wat voor een volgende keer een goede massa kuur zou zijn voor mij.
Zelf wil ik ook niet meer al te hoog doseren omdat ik van mening ben dat ik op 10 weken 500mg test e ook goed zal groeien (en tijdens de hele kuur HCG zal laten meelopen en een goede nakuur).
Maar wat zouden jullie mij in dit geval aanraden?
AUB geen opmerkingen dat mijn vorige kuur slecht was en dat mijn nakuur nog veel belabberder was... Dat weet ik ook wel.
Ik hoop op een aantal goede tips die ik dan zelf verder uit kan gaan diepen.
Alvast hartelijk dank voor jullie moeite!!!!!

?