XXL Nutrition

What to do?

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema ziet er degelijk uit. Maar ja, op DBB is 5000kcal natuurlijke de minimumvereiste voor een bulk van iemand van 60kg. :rolleyes:

Ja IDD!! ;-)

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 13:18 ----------

Maar zouden we nu weer on topic kunnen gaan aub?

Ik heb veel dingen fout gedaan in mn vorige kuur WAARONDER mn voeding.
Maar op gebied van voeding weet ik wel waar ik mee bezig ben.

Dus gaarne jullie voorstellen voor een lekkere droge massa kuus van 10 weken.

250mg test e - 400mg tren e als je niet bang bent voor de bijwerkingen
of
500mg test e - 500mg primo: milde kuur, zowel qua resultaten als bijwerkingen, wel behoorlijk duur want primo komt in 100mg/ml

Misschien is 500 mg test en 400 tren e wel een mooie kuur.
Dat ism een geweldig voedingschema....

Zou persoonlijk gaan voor de test en primo.
Niet vergeten dat dit nog maar je 2e kuur is.

Uit je fouten leer je wel, het is al goed dat je weet dat je de vorige keer verkeerd was.

Gezien je voeding goed zit kan je ook wel voor deca gaan zonder te erg op te blazen.

Zou persoonlijk gaan voor de test en primo.
Niet vergeten dat dit nog maar je 2e kuur is.

Uit je fouten leer je wel, het is al goed dat je weet dat je de vorige keer verkeerd was.

Neeeee ik heb al behoorlijk wat kuurtjes achter de rug!!! ;-)

Is mn 6de of sow

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 15:31 ----------

Gezien je voeding goed zit kan je ook wel voor deca gaan zonder te erg op te blazen.

Thanks again robke...

Ik denk dat ik toch eens van de tren ga snoepen...

Het liefste zou ik tren ace en test prop willen pakken.. maar 10 weken EOD spuiten ga ik niet trekken ;-)

Speel nu toch wel met het volgende kuurschema:

WK 1-4 40mg dbol PD
WK 1-11 500 mg Test E PW
WK 1-9 400 mg Tren E PW
WK 1-11 500 iu HCG PW
WK 12-13 250 iu HCG EOD
WK 14-17 20mg Nolva ED

Is maar een concept he!!!

Laatst bewerkt:
4 weken wachten totdat je met de nakuur begint?

je kan ook parabolan nemen ,deze zit tussen tren a en tren e in dus elke 3e dag een inject van bv, 250 test e + 150 mg para is een mooi kuurtje. blijkt ook minder sides te hebben.

4 weken wachten totdat je met de nakuur begint?

Hallo Tythor...

Wat ik altijd begrepen heb is dat je na je laatste inject test e 2 weken HCG moet pakken en dan de nolva moet starten.
Zit dat nu anders dan?

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 08:30 ----------

je kan ook parabolan nemen ,deze zit tussen tren a en tren e in dus elke 3e dag een inject van bv, 250 test e + 150 mg para is een mooi kuurtje. blijkt ook minder sides te hebben.

Parabolan weet ik vrij weinig over.
Daar zal ik me eens over inlezen..

Thanks...

Hallo Tythor...

Wat ik altijd begrepen heb is dat je na je laatste inject test e 2 weken HCG moet pakken en dan de nolva moet starten.
Zit dat nu anders dan?

Dat klopt, daarom is het zo vaag dat je 4 weken na je laatste inject met nolva start ipv 2 weken erna ;)
Overigens kan je HCG al starten aan het begin van je kuur, of in ieder geval bij de laatste 2 prikken tot aan de nakuur

Is parabolan per mg eigenlijk sterker dan tren e? Want als para maar in 76mg/ml komt en je moet er evenveel van nemen als tren e, dat in 200mg/ml komt, dan zal dat behoorlijk duur uitkomen.

Dat klopt, daarom is het zo vaag dat je 4 weken na je laatste inject met nolva start ipv 2 weken erna ;)
Overigens kan je HCG al starten aan het begin van je kuur, of in ieder geval bij de laatste 2 prikken tot aan de nakuur

Ja zag het al...
Dat was dus een schrijffoutje..

Thanks!!

Is parabolan per mg eigenlijk sterker dan tren e? Want als para maar in 76mg/ml komt en je moet er evenveel van nemen als tren e, dat in 200mg/ml komt, dan zal dat behoorlijk duur uitkomen.

ja want para heeft ook een kortere ester als tren e en word dus veel sneller opgenomen.

waardes laten meten, daarna verder kijken.

Dit dus.

Verder lijkt me je plan om ca 10 weken 500mg test-E te zetten +HCG en degelijke nakuur een goed idee te zijn. "slechts" 7 kilo pakken op die 8 mlaanden tijd...was je voeding wel goed dan? Ik had daar iets meer van verwacht.

Grtz en alvast suc6 toegewenst.

Dit dus.

Verder lijkt me je plan om ca 10 weken 500mg test-E te zetten +HCG en degelijke nakuur een goed idee te zijn. "slechts" 7 kilo pakken op die 8 mlaanden tijd...was je voeding wel goed dan? Ik had daar iets meer van verwacht.

Grtz en alvast suc6 toegewenst.

Thanks Tombie...

Ik moet weer ff helemaal terug naar de bouwtekening voor wat betreft mn voeding.

Tegen de tijd dat ik ga beginnen start ik wel een kuur log!!!!

Thanks

had met tren toch wel voor hmg gekozen laatste 6 week

Damn gast, 7kg op 8 MAANDEN op 1gram test. Dat had je op 500mg test op 10 weken ook gehaald.

Zou nu zowiezo niet te veel test zetten en eerder voor andere middelen gaan, aangezien je receptors test e nu wel erg gewoon vinden na zo'n kuur.

Heeey doublecheese...

I know man :-(..

Maaaaar...eigen schuld dikke bu.... uuuhm weinig gains!!!

Maar goed.... als ik weer ga beginnen sta ik weer 10 maanden droog.
Test e zal ik dan sowieso laag houden. Niet meer dan 500 mg per week.

Terug
Naar boven