AndroidHealthClinic

What to do?

Damn gast, 7kg op 8 MAANDEN op 1gram test. Dat had je op 500mg test op 10 weken ook gehaald.

Zou nu zowiezo niet te veel test zetten en eerder voor andere middelen gaan, aangezien je receptors test e nu wel erg gewoon vinden na zo'n kuur.

puur spierweefsel? echt niet!

Hij zal wel met vet en vocht bedoelen.

hoe kan een man nu 8maanden 1gr test per week gaan zetten en niet gainen als gear real is? weird ook al zou je amper traine ga je nog bij komen :D
gewoon paar maand off gaan goed nakuren en dan verder kijken imo. ga je wel meer halen uit een volgende kuur (hopelijk) ;)

• Topic Starter Topic Starter
hoe kan een man nu 8maanden 1gr test per week gaan zetten en niet gainen als gear real is? weird ook al zou je amper traine ga je nog bij komen :D
gewoon paar maand off gaan goed nakuren en dan verder kijken imo. ga je wel meer halen uit een volgende kuur (hopelijk) ;)

Thanks man...

Ik neem me idd ff de tijd om goed te herstellen en om een super kuur incl voedingsschema in elkaar te zetten..

Inderdaad! Ik ken gasten die in de bouw(stratenmakers) werken, 3 maanden dianabol slikken, niet trainen :eek: (ja je leest het goed, NIET trainen) en ruim 10kg zwaarder worden... Als jij, ook al was je niet al te serieus met voeding en training, op 1 gram test in 8mnd maar 7kg gaint, dan moet je gear gewoon zwaar k*t zijn geweest. :(

3 maand dianabol only?

:roflol:

10 kilo vocht ja

Thanks man...

Ik neem me idd ff de tijd om goed te herstellen en om een super kuur incl voedingsschema in elkaar te zetten..

Ik ben benieuwt van welk merk je gear was zou je me deze willen PMen?
Ik heb namelijk het vermoeden dat je merk iets met 2 G's is (in de naam)?

Dat is dus wel een beetje bull imo. Ken er 3 die op datzelfde merk zaten, ook de zogenaamd slechte batch en die pakten tussen de 7 en 11 kg.

3 maand dianabol only?

:roflol:

10 kilo vocht ja

Haha, ja vooral buikspier.. mooie spier was het iig niet. (nou 1je had tyfusdikke onderarmen en brede rug... zal wel vah werk komen, hele dag stenen sjouwen)
Nee maar ff serieus...
Bodylojohn doet er ook goed aan om idd andere gear te gaan zoeken, mogelijk andere supplier, want 7kg op 1gram test in 8mnd slaat nergens op. Dit kunnen veel met een beetje bulk al naturel pakken...???

• Topic Starter Topic Starter

Nope... niet at merk wat jij denkt ;-)...

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 07:59 ----------

Haha, ja vooral buikspier.. mooie spier was het iig niet. (nou 1je had tyfusdikke onderarmen en brede rug... zal wel vah werk komen, hele dag stenen sjouwen)
Nee maar ff serieus...
Bodylojohn doet er ook goed aan om idd andere gear te gaan zoeken, mogelijk andere supplier, want 7kg op 1gram test in 8mnd slaat nergens op. Dit kunnen veel met een beetje bulk al naturel pakken...???

Ja ik moet inderdaad iemand anders zoeken want ik vertrouw het gewoon allemaal niet meer.
Maar goed...dat zal wel goed komen tzt... hoop ik...

Terug
Naar boven