Fitness Seller

wheight gainer tijdens kuur

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Ik ben aan het kijken voor een makkelijke koolhydraten bron voor tijdens mijn test/tren kuur.

Ik zat zelf te denken om voor het slapen samen met kwark een wheigt gainer te nemen met de verhouding 70gr k / 20 gr eiwit. En eventueel s'middags als tussendoortje.

Ik twijfel omdat je bij te veel koolhydraten ook weer wat vet vast gaat houden..

Nou was ik alleen benieuwd of sommige van jullie dit ook gebruiken in een kuur of dat de meeste alles uit hun voeding halen?

de bedoeling van een kuur is het bouwen van massa , dit wil ook zeggen dat je wat vet gaat vasthouden , maar dat gaat eraf als je gaat cutten.

tijdens je kuur moet je groeien en bulken , dus probeer niet droog te blijven want dan groei je gewoon niet zoals het zou moeten !

• Topic Starter Topic Starter
peuters zei:
de bedoeling van een kuur is het bouwen van massa , dit wil ook zeggen dat je wat vet gaat vasthouden , maar dat gaat eraf als je gaat cutten.

tijdens je kuur moet je groeien en bulken , dus probeer niet droog te blijven want dan groei je gewoon niet zoals het zou moeten !

daar zit natuurlijk wat in. Maar er is een groot verschil tussen zomaar bulken en echt schoon bulken.

ik ga echt wel zorgen dat ik voldoende voeding binnen krijg maar als je daar nog een schepje bovenop doet zou het dan teveel van het goede kunnen zijn wat betreft koolhydraten overschot?

hangt een btje van je lichaamstype af. als je ecto bent en enorm veel kcals binnen moet krijgen om goed te groeien dan is een wheightgainer wel handig ja. Of als je bijv. weinig tijd hebt om te eten. Maar ik zou normaal/vast voedsel prefereren, maar als aanvulling no problem.

ik zou het persoonlijk smiddag´s als tussendoortje gebruiken! s´avonds voor het slapen zou ik het beperken tot kwark met een beetje vet, zoals lijnzaadolie ofzo!!

tren heeft bij velen een vetverbrandend effect dus ik zou er me niet teveel zorgen over maken, gewoon vreten!;)

tren heeft een vetverbrandend effect? dat klopt niet vriend, tren aromatiseert niet en dat is de reden waarom je weinig vet aan zal zetten onder de zelfde omstandigheden als bij het gebruik van bijv dbol.

@younggod. ik ben niet weg van die weightgainers. veel te veel snelle koolhydraten dus pieken van je bloedsuikerspiegel en dat wil je niet. als je echt ecto bent is het ander verhaal maar dat ben je niet kerel ;)

tip: maak gewoon 1 a 2 keer in de week een hele zooi volkoren pasta klaar, ff in de magnatron en je hebt een zootje complexe koolhydraten. is stukken beter dan die weightgainer shit :D

Latin spirit zei:
@younggod. ik ben niet weg van die weightgainers. veel te veel snelle koolhydraten dus pieken van je bloedsuikerspiegel en dat wil je niet. als je echt ecto bent is het ander verhaal maar dat ben je niet kerel ;)

tip: maak gewoon 1 a 2 keer in de week een hele zooi volkoren pasta klaar, ff in de magnatron en je hebt een zootje complexe koolhydraten. is stukken beter dan die weightgainer shit :D

Koop een goede weightgainer ;)

Latin spirit zei:
tren heeft een vetverbrandend effect? dat klopt niet vriend, tren aromatiseert niet en dat is de reden waarom je weinig vet aan zal zetten onder de zelfde omstandigheden als bij het gebruik van bijv dbol.

On the other hand trenbolone just as easily combines with stanozolol or methenolone for purposes of reducing body-fat. Bill Roberts recently claimed that trenbolone doesn't reduce body-fat and that nothing in the literature proves it does. But I beg to differ. Either Mr.Roberts isn't too bright or he doesn't know how to perform a medline search, since after a mere minute of searching I found a study1 that clearly documented the fat-loss aspects of trenbolone acetate. It clearly concluded (even said so in the abstract) that trenbolone does indeed reduce body-fat (as androgens do, we discuss this in our profile of Masteron), but only when not competing with circulating estrogen. This means as a fat-loss agonist, trenbolone is best used late in a cycle and only combined with non-aromatizing steroids since it competes with circulating estradiol. Body-fat percentage when cutting would drop regardless, simply because of the qualitative lean mass gain made while no extra body-fat is deposited.

je hebt gelijk :D
moest even mijn kennis opfrissen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:

hmmm zit wat in inderdaad, is waarschijnlijk een stuk goedkoper ook.
ik ga denk ik wel voor pasta, en veel rijst en kip dus dat komt wel goed.

thnx... greetz

Latin spirit zei:
er gaat niks boven vast voedsel kerel ;) koop jij maar je weighgainer dan :D

Heb je gelijk in, maar mocht je een weightgainer nodig hebben(tijdgebrek) koop dan een goede met geen tot weinig simpele suikers. Die zijn er ook.

als je geen tijd hebt om deftig te eten dan zou je niet aan kuren mogen denken, dus dat is niet aan de orde :)

Latin spirit zei:
als je geen tijd hebt om deftig te eten dan zou je niet aan kuren mogen denken, dus dat is niet aan de orde :)

Daar heb je ook een goed punt mee, maar 1 maaltijd vervangen moet geen probleem zijn.

Terug
Naar boven