XXL Nutrition

whey body&fit lemon ice

tetterpopko

Advanced Bodybuilder
Waardering
363
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik heb dus tijdje geleden al de lemon ice whey proteine gekocht van body en fit shop.
Naar mijn mening is die niet weg te drinken wat een vies drankje snap niet waarom ze het lemon ice noemen.

Nu 3 week verder bedacht ik me ineens wat nou als ik er echt ijs van maak.

Heb dus de oude ijsmachine uit de kelder gepakt een mengsel gemaakt van proteine, melk, citroen sap en een beetje nep suiker.

Na een dagje draaien was het tijd om het te proeven.

Het is nu 10x beter te eten en helemaal lekker als je terug komt van de sportschool met dit warme weer en zin hebt in een ijsje.

Dus voor iedereen die met het zelfde probleem zit raad ik dit heel erg aan anders zou ik nooit door de 3kg pot zijn gekomen.

Zijn nog genoeg recepten die je met je whey kan maken ;). Ga denk ik binnenkort eiwit repen maken.
Maar heb nog wat sachets liggen, met raspberry dus zal er ook eens wat ijs van gaan (proberen) te maken :p tnx voor de tip.

ik heb de 4,4kg pot lemon ice.... en ja ik vind hem ook niet zo lekker.
Gewoon zuipen b*ch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een frisse zomersmaak. :) Zo zie je maar dat smaken verschillen:)

Ik heb nu de lemon ice en vind m wel lekker. Zomers fris inderdaad. Ook lekker met kaneel erin.

Ik heb hem net binnen gekregen, ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
na 5 glazen kwam die me neus alweer uit. ik snap ook niet wat die rare blauwe stukjes erin doen

ik vond hem ook niet lekker hoor, maar over ijsjes; dat heb ik met de straciatella gedaan:D

Terug
Naar boven