XXL Nutrition

Whey + Creatine

Anoniem89

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik heb zo wat zitten rondlezen, en nadat hier mij aangeraden werd om mijn cardio te doen na mijn krachttraining, ben ik dan gaan opzoeken wat ik nu dan moet doen met mijn whey proteine.

Ik lees dat sommige hun whey protein met water nemen na hun krachttraining maar voor de cardio? En ik zie ook dat ze het met water nemen, waarom water? Is magere melk niet even goed?

Ook vraag ik mij nu af wat ik doen met mijn creatine, samen bij de whey protein nemen tussen de 2 trainingen in?

Op het moment neem ik 5gr creatine mono + 50gr dextrose suiker na de training en daarna nog eens 60gr whey proteine met magere melk. Elke morgen neem ik deze ook tegen dezelfde dosissen, dit zijn de enigste tijden dat ik supplementen neem.

Doe niet zo moeilijk. Melk en water is een kwestie van smaak. Je inname van
Op het moment neem ik 5gr creatine mono + 50gr dextrose suiker na de training en daarna nog eens 60gr whey proteine met magere melk. Elke morgen neem ik deze ook tegen dezelfde dosissen, zijn helemaal goed.

• Topic Starter Topic Starter
Doe niet zo moeilijk. Melk en water is een kwestie van smaak. Je inname van
Op het moment neem ik 5gr creatine mono + 50gr dextrose suiker na de training en daarna nog eens 60gr whey proteine met magere melk. Elke morgen neem ik deze ook tegen dezelfde dosissen, zijn helemaal goed.

Ok ^^, en wat dan van de creatine? Samen met de whey nemen tussen de kracht en de cardio in? Of pas na de cardio?

Whey altijd na de cardio doen, creatine zou ik niet durven zeggen.

Terug
Naar boven