MuscleMeat

Whey Delicious Cappucino - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? spieropbouw, herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? net binnen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geweldig
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 scheppen
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL webshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? 1 proefzakje appeltaart whey, gratis levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja absoluut. Ik had een proefsample gekregen van deze smaak, en ik was gelijk verkocht. Ik heb direct een pot van 2,5kg besteld.

Mijn review:
Ik kreeg deze voor het eerst te proeven na een proefsample van xxl. Ik was direct verbaasd over de lekker volle smaak die niet té zoet is (heb een hekel aan te zoete meuk). Hij mixt goed, en is lekker luchtig. Doe hem in de blender met ijsklontjes en een rauw ei; heerlijke shake.

Enige wat een beetje minder is, is het relatief lage eiwit content (79gram per 100 gram poeder) en relatief wat hoger vet en suiker gehalte. Maar dat is te verwachten met zo'n lekkere smaak, en daarvoor loop ik graag een keer de trap op en af. Blijvertje.
 
Mooie review, cappuccino blijft inderdaad genieten. Zeker in de blender met ijsblokjes :zuip:

80% eiwit is voor zo'n lekkere shake best veel. Vergelijk het maar eens met Whey shake van Revolutions of Syntha6.

Je kan ook een keer het sample pack bestellen. Kan je alle 13 smaken een keer proberen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven