Fitness Seller

Whey en creatine

stefanrox

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
87kg
Beste dbb'er

Ik ben een jongen van 19 jaar en ik ben nu 5 maanden serieus aan het fitnessen. Mijn whey pot raakt bijna op en ik wil een nieuwe aanschaffen. Zoals iedereen weet is de keuze reuze en ik weet onderhand niet meer precies welke ik moet nemen omdat ik namelijk een paar andere plannen heb en het wel op elkaar moet aansluiten:

*ik wil creatine gaan gebruiken
*Ik wil over 6 weken gaan beginnen met aftrainen

Welke whey raden jullie mij aan en welke creatine? Ik heb goede verhalen gehoord over www.bodyenfitshop.nl dus als beide producten op die site verkrijgbaar zijn zou dat makkelijk zijn. (evt. een andere site aanraden mag!)

Groeten

Ik heb ULTRA MEGA SUPER PROTEIN MICRO FILTRATED AWESOME PROTEIN, maak nu de gains van m'n leven.

Nee beters neem je gewoon de isolaat whey van xxl nutrition..

Whey en creatine zijn overrated. Trainen en eten = win!

Beste dbb'er

Ik ben een jongen van 19 jaar en ik ben nu 5 maanden serieus aan het fitnessen. Mijn whey pot raakt bijna op en ik wil een nieuwe aanschaffen. Zoals iedereen weet is de keuze reuze en ik weet onderhand niet meer precies welke ik moet nemen omdat ik namelijk een paar andere plannen heb en het wel op elkaar moet aansluiten:

*ik wil creatine gaan gebruiken
*Ik wil over 6 weken gaan beginnen met aftrainen

Welke whey raden jullie mij aan en welke creatine? Ik heb goede verhalen gehoord over www.bodyenfitshop.nl dus als beide producten op die site verkrijgbaar zijn zou dat makkelijk zijn. (evt. een andere site aanraden mag!)

Groeten

er mogen helemaal geen sites aanbevolen worden ivm sponsor van DBB.
De shop maakt niet zoveel uit, zoek een merk dat je lekker vind en zoek dan de goedkoopste shop.
btw, de prijs maakt niet altijd de kwaliteit.

Wat bedoel je met aftrainen?? ga je dan drogen(cutten) of stoppen met trainen?

XXL Nutrition, Bodylab, Bodyenfitshop, Sportfood in een van die (online) winkels eens kijken.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor alle reacties!

met aftrainen bedoel ik cutten idd..

maar er zijn dus geen soorten whey die er zijn voor massa te maken en andere soorten voor het cutten?

en creatine maakt niet uit welke ik neem?

Gewoon 'n kuurtje test nemen!

bedankt voor alle reacties!

met aftrainen bedoel ik cutten idd..

maar er zijn dus geen soorten whey die er zijn voor massa te maken en andere soorten voor het cutten?

en creatine maakt niet uit welke ik neem?

Nee!.

Nou als je heel veel whey neemt kun je wel wat massa maken idd,

heel veel frietvet drinken! kan niet missen :cool:

whey zie ik niet meer als supp maar gwoon onderdeel als eten, basic, always&everywhere

Terug
Naar boven