AndroidHealthClinic

Whey inname

zunaj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Hallo Allemaal,

Ik train al 4 jaar en ben recentelijk begonnen met de inname van Whey insulate voor meer massa.
Op internet staat dat je dit het beste kan nemen als ontbijt en na de training. Zelf train ik elke ma/wo/vr heel zwaar, direct na het 'ontwaken' (bed uit, naar de sportschool). Kan ik het beste de shake voor het trainen nemen of na het trainen (en dan voor het trainen even snel een boterham ofzo).

Wat zijn jullie adviezen daarnaast m.b.t. de inname op andere dagen / tijdstippen? Enkel op trainingsdagen of alle dagen? Enkel 1 maal daags de volledige portie of in bijv. 3 stukken?

Alvast hartelijk dank!

Waarom train je na het opstaan?

Minder kracht etc

Gewoon een goede maaltijd / maaltijden naar binnen werken, dan whey en dan naar de sportschool. Dan whey na het trainen en weer goed eten.

Het is maar aanvulling, niets bijzonders.

Hallo Allemaal,

Ik train al 4 jaar en ben recentelijk begonnen met de inname van Whey insulate voor meer massa.
Op internet staat dat je dit het beste kan nemen als ontbijt en na de training. Zelf train ik elke ma/wo/vr heel zwaar, direct na het 'ontwaken' (bed uit, naar de sportschool). Kan ik het beste de shake voor het trainen nemen of na het trainen (en dan voor het trainen even snel een boterham ofzo).

Wat zijn jullie adviezen daarnaast m.b.t. de inname op andere dagen / tijdstippen? Enkel op trainingsdagen of alle dagen? Enkel 1 maal daags de volledige portie of in bijv. 3 stukken?

Alvast hartelijk dank!

Gelijk als je wakker bent en half uurtje na het trainen. Op rustdagen neem je er dus maar 1, deze neem je als e wakker wordt :)

Hallo Allemaal,

Alvast hartelijk dank!

Gelijk als je wakker bent en half uurtje na het trainen. Op rustdagen neem je er dus maar 1, deze neem je als e wakker wordt :)

op rustdagen inderdaad als je wakker wordt, dus op een lege maag.
op trainingsdagen kan je direct met opstaan een shake nemen, dan wat brood eten en na de training weer een shake

• Topic Starter Topic Starter
dank voor alle nuttige adviezen! zeer bruikbaar! :-)

Gooi er in de ochtend ook nog 100 Gr. Brinta bij.

Terug
Naar boven