Fitness Seller

Whey Isolaat XXL Nutrition of IMPACT NATIVE WHEY 95 van myprotein

Myprotein vind ik persoonlijk zelfs lekkerder dan whey perfection

IMPACT NATIVE WHEY 95 est issue directement du lait

Whey Isolaat XXL Nutrition issue de déchets de fromages

IMPACT NATIVE WHEY 95 komt rechtstreeks uit melk

XXL Nutrition Whey Isolaat achter kaas afval

giphy.gif

Aangezien body en fit shop de boel besodemieterd ben ik op zoek naar een goede betrouwbare whey isolaat. Heeft er iemand toevallig de Whey Isolaat van XXL Nutrition en IMPACT NATIVE WHEY 95 van myprotein getest?
Die van myprotein is 95% eiwit voor €48,79 (2,5kg) en die van XXL Nutrition 93% voor €44,95 (2,5kg)

Dan geef jij een heel mooi antwoord Marc100 of moet ik zeggen Ralf?

Aangezien body en fit shop de boel besodemieterd ben ik op zoek naar een goede betrouwbare whey isolaat. Heeft er iemand toevallig de Whey Isolaat van XXL Nutrition en IMPACT NATIVE WHEY 95 van myprotein getest?
Die van myprotein is 95% eiwit voor €48,79 (2,5kg) en die van XXL Nutrition 93% voor €44,95 (2,5kg)

Dan geef jij een heel mooi antwoord Marc100 of moet ik zeggen Ralf?

Dan heb je het wel over de naturel versie zonder smaak of zoetstoffen, 95% kan overigens niet dat is onmogelijk ;) er bestaat geen whey isolaat grondstof met z0'n hoge waarde.

Onze isolaat vanille is net getest door de labtest site op 86,3% ;)

Dan heb je het wel over de naturel versie zonder smaak of zoetstoffen, 95% kan overigens niet dat is onmogelijk ;) er bestaat geen whey isolaat grondstof met z0'n hoge waarde.

Onze isolaat vanille is net getest door de labtest site op 86,3% ;)

Was niet zo bedoeld haha een bepaald iemand raadde B&F aan en onze topic starter begon met deze vraag, daarom antwoordde ik hiermee.

XXL for life:D

Terug
Naar boven