AndroidHealthClinic

Whey isolaat - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Als je denkt dat je lichaam klaar is voor het meest spieropbouwende eiwit ooit, dan is het hoog tijd voor Whey Isolate. Isolaat is namelijk de meest zuivere whey die je maar kunt krijgen. Gegarandeerd de snelste en meest efficiënte opname. Oftewel: het ultieme eiwit om na de training het herstel en groei van je spieren ten volle te ondersteun
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 12 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Voor een isolaat is de smaak zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen in wedstrijdvoorbereiding 50 gram bij ontbijt, 50 gram voor de training en 50 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, voor 5 uur besteld werkdag erna thuis bezorgd
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 89,95 voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zijn niet veel isolaten met een goede smaak en merk dat deze heel goed word opgenomen heb nergens last van dat terwijl ik me sommige whey proteine last van mijn maag krijg.

Mijn review:

Heb deze whey gebruikt 12 weeks out voor de wedstrijd, dit vanwege het hoge eiwit % en lage koolhydraat %, immers in voorbereiding helpen alle kleine beetjes. Doseringen die ik hanteer zijn 50 gram bij ontbijt , 50 gram voor training en 50 gram na training dit om de caloriën op te vangen van de koolhydraten.

Kan deze iedereen aanraden vooral mensen die een zwakke maag hebben en vaak last van darmen , normaal heb ik dat wel eens van whey maar met deze niet.

Kortom toppie:D

xxl-nutrition-groot-270.jpg
 
Heeft er iemand hiervan acne gekregen? Zo niet word dit mijn eerst volgende aankoop
 
Denk dat acne te maken heeft met melksuikers ( lactose ) en met deze heb je het gewoon minder topper
 
Denk dat acne te maken heeft met melksuikers ( lactose ) en met deze heb je het gewoon minder topper

Heb in de sticy's gelezen dat het ook kan komen door verhoogde eiwit inname maar dat wen je wel aan?
 
Mijn ervaring is dat het wel went. Anders gewoon niet van 0 naar 300 gra, eiwit per dag knallen. Beetje opbouwen. Ook ivm winderigheid ;)
 
Mijn ervaring is dat het wel went. Anders gewoon niet van 0 naar 300 gra, eiwit per dag knallen. Beetje opbouwen. Ook ivm winderigheid ;)

Opbouwen en voor een zuiver eiwit kiezen dan komt het iig niet van de shakes ;)
 
Sinds het gebruik van de whey isolaat geen last meer van men darmpjes.
 
Sinds het gebruik van de whey isolaat geen last meer van men darmpjes.

Precies hoe trapzilla het ook beschrijft, ik ga zelf hier ook weer op overstappen krijg weer last van mijn maag/ darmen
 
Sinds het gebruik van de whey isolaat geen last meer van men darmpjes.

Precies hoe trapzilla het ook beschrijft, ik ga zelf hier ook weer op overstappen krijg weer last van mijn maag/ darmen

Onze whey isolaat is zeer zuiver, we kopen de beste kwaliteit altijd. Zeker een aanrader voor mensen met verteringsproblemen.
 
Back
Naar boven