MuscleMeat

Whey Perfection voor afvallen en spieren?

RobLammerts

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
100kg
Hoi iedereen!

Ik zou mij eerst even voorstellen.
Mijn naam is Rob en ik ben 15 jaar oud. Ik ben woonachtig in Groningen en ben sinds juni 2013 bezig met krachttraining om af te vallen en natuurlijk om spiermassa te kweken. Het is de enigste sport die ik leuk vind en daarom heb ik een home gym gebouwd. Ik weet er al heel wat van af en ik ben al heel wat kilo's kwijt en de spieren zijn al flink bezig met groeien!

Ik heb een vraagje over de whey perfection van body & fit. Deze pot ooit vorig jaar eens aangeschaft terwijl ik niet eens aan krachttraining of iets dergelijks deed maar ik wil deze in de loop van de week gaan gebruiken maar ik heb er eerst nog een aantal vragen over.

Wat houdt het precies in en wat bied het mij extra op lange en korte termijn van gebruik of moet ik deze altijd blijven nemen?

Blijf ik nog wel steeds afvallen? Ik volg het programma van Weight Watchers.

Moet ik dit voor of na het sporten drinken? Ik had gelezen dat je iets van 20 minuten voordat je gaat trainen het moet drinken.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen want ik heb er echt heel veel plezier aan: vooral als ik nieuwe oefeningen ontdek of een variatie van een oefeningen. (met een ez of lange bar ipv dumbbells of andersom)

Groet Rob :cool:

ine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Laatst bewerkt:
Whey is een aanvulling op je voeding, géén wondermiddel..

Zoals de anderen het zeggen: "Whey is een aanvulling op je voeding"
Ikzelf drink whey alleen na de training, want dan is je lichaam net een spons, het zoekt naar voedingsbronnen om zichzelf weer in orde te brengen..
Misschien weet je dit al, maar koolhydraten na training eet/drink je best niet, vaak produceert je lichaam daarmee vetcellen.. just sayin'

Ikzelf drink whey alleen na de training, want dan is je lichaam net een spons, het zoekt naar voedingsbronnen om zichzelf weer in orde te brengen..
Misschien weet je dit al, maar koolhydraten na training eet/drink je best niet, vaak produceert je lichaam daarmee vetcellen.. just sayin'

Waar baseer jij dat op ???

Carbs na de training zullen misschien hooguit je vetverbranding op dat moment stoppen. Heeft weer niets met het aanzetten van vet te maken.

(tenzij ik er zelf ook naast zit. anyone?)

Hoe ziet je voedingsschema eruit, zorg eerst dat die klopt voor je gaat supplementeren

Gebruik or not to Gebruik!

Ik gebruik vlees, vis en gevogelte.
Ik gebruik zuivel en eieren.
Ik gebruik aardappelen en pasta
Ik gebruik groenten en fruit.
Ik gebruik diverse soorten bonen
Ik gebruik noten en zaden.

Kortom ik gebruik -jazeker- voedsel........in de juiste hoeveelheden, combinatie en samenstelling.

Werkt Jaar in-jaar-uit prima om op gewicht te komen, te blijven en sterker en gespierder te worden.

Echt waar! ;)

Gebruik or not to Gebruik!

Ik gebruik vlees, vis en gevogelte.
Ik gebruik zuivel en eieren.
Ik gebruik aardappelen en pasta
Ik gebruik groenten en fruit.
Ik gebruik diverse soorten bonen
Ik gebruik noten en zaden.

Kortom ik gebruik -jazeker- voedsel........in de juiste hoeveelheden, combinatie en samenstelling.

Werkt Jaar in-jaar-uit prima om op gewicht te komen, te blijven en sterker en gespierder te worden.

Echt waar! ;)

+1

Ik denk dat je wat meer over voeding moet gaan opzoeken, er is genoeg op deze site te vinden.

Weet ook dat afvallen en spieren kweken niet tegelijk gaan. Misschien wel zodra je net begint maar daarna zeker niet meer. Lees je even goed in en specifiek het voeding gedeelte;)

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 13:42 ----------

???:gek:

Laatst bewerkt:
The broscience in sam92 is strong!

Bullshit:mad:

Carbs na de training zullen misschien hooguit je vetverbranding op dat moment stoppen. Heeft weer niets met het aanzetten van vet te maken.

(tenzij ik er zelf ook naast zit. anyone?)

Het eten van koolhydraten na je training zal zorgen voor een insulinepiek. Deze insulinepiek zorgt in het lichaam voor een anabole (spieropbouwende) toestand.
Het eten van koolhydraten direct na je training is dus een must...

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 20:41 ----------

Hoi iedereen!

Ik zou mij eerst even voorstellen.
Mijn naam is Rob en ik ben 15 jaar oud. Ik ben woonachtig in Groningen en ben sinds juni 2013 bezig met krachttraining om af te vallen en natuurlijk om spiermassa te kweken. Het is de enigste sport die ik leuk vind en daarom heb ik een home gym gebouwd. Ik weet er al heel wat van af en ik ben al heel wat kilo's kwijt en de spieren zijn al flink bezig met groeien!

Ik heb een vraagje over de whey perfection van body & fit. Deze pot ooit vorig jaar eens aangeschaft terwijl ik niet eens aan krachttraining of iets dergelijks deed maar ik wil deze in de loop van de week gaan gebruiken maar ik heb er eerst nog een aantal vragen over.

Wat houdt het precies in en wat bied het mij extra op lange en korte termijn van gebruik of moet ik deze altijd blijven nemen?

Blijf ik nog wel steeds afvallen? Ik volg het programma van Weight Watchers.

Moet ik dit voor of na het sporten drinken? Ik had gelezen dat je iets van 20 minuten voordat je gaat trainen het moet drinken.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen want ik heb er echt heel veel plezier aan: vooral als ik nieuwe oefeningen ontdek of een variatie van een oefeningen. (met een ez of lange bar ipv dumbbells of andersom)

Groet Rob :cool:

ine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Waarom weight watchers?

Bro je kunt het beste de stickies in de Voedings/Vetverlies secties lezen. Hierin staat o.a. veel informatie over het maken van een goed voedingsschema. Eiwitten (al dan niet in de vorm van shakes) vormen hier een onderdeel van...

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil niet helemaal gespierd worden enzo, maar gewoon een beetje in vorm. Dus geen slappe pudding (lol)
Weight Watchers doe ik om gewicht te verliezen (wat mij ook al flink is gelukt) en ik wil er nog meer af hebben

Ik wil niet helemaal gespierd worden enzo, maar gewoon een beetje in vorm. Dus geen slappe pudding (lol)
Weight Watchers doe ik om gewicht te verliezen (wat mij ook al flink is gelukt) en ik wil er nog meer af hebben

Dat ben je hier niet op de juiste plek denk ik.

Terug
Naar boven