Fitness Seller

Whey Perfection voor afvallen en spieren?

DutchBodybuilding.com is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen

ssstt.jpg

Komaan mensen, het is toch heel logisch dat de kans groot is dat dik wordt van (overschot) koolhydraten?
Sommigen onder ons heeft zeker een snel metabolisme, en zijn koolhydraten goed voor jullie na de training, maar onze vriend hier wil afvallen, en ik ben zeker dat koolhydraten bij hem niet gaan helpen om spieren te kweken.
Biomek heeft deels gelijk -het houdt de vetverbranding tegen- maar ze gaan zeker wel vetcellen produceren.

Insuline is zeker wel het hormoon dat energie naar je spiercellen zendt, maar het vult ook je vetcellen.
Jullie kunnen vele artikelen vinden hierover (google eens 'insuline vetcellen')

Ik schrijf ook puur uit ervaring; ik (meso) mengde in het begin mijn whey met suiker of met wms (maïszetmeel), ipv droge spiermassa te kweken, kreeg ik daarbij nog een vetlaag (18% V).. nu ik alleen whey gebruik is alles in orde, ik kom gelukkig niet veel meer bij in vet.

Mijn opmerking was bedoeld voor Rob, maar toch nog mijn excuses voor een vage opmerking, maar bij mensen die moeilijk bijkomen zullen koolhydraten wel van pas zijn

Whey perfection is voor mij ideaal gebleken om mijn vetpercentage te verminderen en toch tegelijk mijn spieren te behouden/op te bouwen.

Waarschijnlijk kan je net als ik ook niet helemaal je maaltijden bepalen en moet je eten wat de pot schaft.
In dit geval kan je de calorieën toch beperken (zeker niet te laag gaan) en de eiwitten aanvullen met een Whey-Shake.

Ik drink de helft van mijn shake een uurtje voor trainen en de rest erna. Tijdens je workout is het belangrijk dat je eiwitten binnen hebt. Maar erna lijkt me zeker ook van toepassing aangezien je spieren dan ook nog recuperen.

Op rustdagen drink ik 's morgens ook nog een kleine shake.

Mijn opmerking was bedoeld voor Rob, maar toch nog mijn excuses voor een vage opmerking, maar bij mensen die moeilijk bijkomen zullen koolhydraten wel van pas zijn

Ja, en ecto's hebben geen koolhydraten nodig...

Komaan mensen, het is toch heel logisch dat de kans groot is dat dik wordt van (overschot) koolhydraten?
Sommigen onder ons heeft zeker een snel metabolisme, en zijn koolhydraten goed voor jullie na de training, maar onze vriend hier wil afvallen,

Daar zeg je het zelf, enkel door een overschot aan koolhydraten zou je dik kunnen worden, na de training koolhydraten nemen komt iedereen die spiermassa wilt opbouwen ten goede, en dat is ook wat hij wilt. Geen koolhydraten nemen na de training helpt hem niet met afvallen, onder je onderhoud eten doet dat.

Ja, en ecto's hebben geen koolhydraten nodig...

Daar zeg je het zelf, enkel door een overschot aan koolhydraten zou je dik kunnen worden, na de training koolhydraten nemen komt iedereen die spiermassa wilt opbouwen ten goede, en dat is ook wat hij wilt. Geen koolhydraten nemen na de training helpt hem niet met afvallen, onder je onderhoud eten doet dat.

Dus dat.

Terug
Naar boven