AndroidHealthClinic

Whey Perfection

Seolnew

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
5%
Ik zou 2 shakes van Whey Perfection nemen op een dag, één in voormiddag en één in namiddag, ik train 's avonds. Of is het ook niet slecht om bv de 2de shake na je training te nemen?

Grtz

neem gewoon voor en na de training, en op rustdagen gewoon 's morgens en 's avonds een keer.. als je zo nodig shakes wilt gebruiken :)

• Topic Starter Topic Starter
zo nodig? Om massa bij te komen is dat wel nodig lijkt me ;)

Als het puur voor massa is, zou ik 4 á 5 shakes per dag nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Kzou niet overdrijven, want begin met dit supplement, kzit aan 73kg voor 1m75.

shakes zijn wonderdrankjes jonge, neem er 10 ofzo per dag

Kzou niet overdrijven, want begin met dit supplement, kzit aan 73kg voor 1m75.

beter eerst je voeding in orde maken dat je daar vrijwelk de meeste eiwitten e.d uit haalt, dan heb je aan max 2-3 shakes genoeg voor net dat beetje aanvulling.

smorgens bij opstaan

voor of na de training

evt casseine voor het slapen gaan

beter eerst je voeding in orde maken dat je daar vrijwelk de meeste eiwitten e.d uit haalt, dan heb je aan max 2-3 shakes genoeg voor net dat beetje aanvulling.

smorgens bij opstaan

voor of na de training

evt casseine voor het slapen gaan

Beter om de Caseine in de ochtend en avond te nemen? En op de trainingsdagen na de training een whey isolaat?

Of kan de isolaat variant ook in de ochtend??

shake 's ochtends shake 1-2 uur voor trainen, klaar
maakt niet zo veel uit

kunnen we beter beoordelen als we weten hoe je voedingsschema er uit ziet, maar goed

Beter om de Caseine in de ochtend en avond te nemen? En op de trainingsdagen na de training een whey isolaat?

Of kan de isolaat variant ook in de ochtend??

smorgens langzame eiwitten?

smorgens ben je redelijk catabool dus heb je snelle eiwitten nodig om de boel na een nacht weer op peil te brengen.

Daarna krijg je (als het goed is) verspreid over de dag genoeg eiwitten binnen als je je voeding in orde hebt, dus is langzame eiwitten ook niet nodig dus....

smorgens dus gewoon whey geen casseine, tenzij je voeding ruk is, dan vooral casseine of kwark smorgens nemen, maar als je voeding ruk is, heeft eiwitshake zowiezo weinig meerwaarde.

Ik raad altijd aan in de ochtend, voor de training en na de training. :)

-Leon

Terug
Naar boven