MuscleMeat

Whey Protein Instant top product voor na de training ?

brouwertje

Novice
Waardering
0
goeie dag ik vroeg me af of Whey Protein Instant echt zo goed is als iedereen zegt op het internet of heeft iemand me een ander product dat beter is ?

alvast bedankt..

Whey Protein Instant is volgens mij een blend van concentraat en isolaat, maar na de training kan je beter een whey hydrolisaat pakken.

• Topic Starter Topic Starter
ja ken je die ook sochtends voor de hele dag gebruiken of alleen na het traine ? wat is een goede om na training en een keertje sochtends of smiddags te doen ??

Wat ik mij afvraag is dat ik laatst hier las dat het beter is om snelle koolhydraten na je training te nemen en pas later je eiwitten. Dus bijvoorbeeld dextrose gelijk na je training en een half uurtje / uurtje pas je eiwitten.

Maar waarom is het dan zo dat als je opstaat eerst je eiwitten zou moeten nemen en daarna pas eten? Wat is het verschil met na je training?
Natuurlijk na je training heb je je spieren mishandeld en dus hebben ze andere voeding nodig?

ja ok maar ik wil gewoon en na de training en goeie koolydraten in de ochtend heb je niet een poeder vorm wat voor na de training herstel van je spieren en in de ochtend extra voor je spieren?

Was jij niet die gast die aan winstrol zat?

Hoop het echt niet als ik zo je vragen lees.

haha die aan die winstrol wil gaan zitten ja .. hoezo ?

Terug
Naar boven