Fitness Seller

Whey proteïne in Indonesië

osmm

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
16%
Beste sporters,

Ik loop momenteel stage in Indonesië, Surabaya. Ik heb hier een fitness abonnement afgesloten en ben weer lekker aan het sporten! Ik heb echter een probleem. De whey proteïne die heb ik heb gezien zijn ontzettend duur. Dan zou ik 90 euro per maand kwijt zijn en dat vind ik veel te duur.

Nu is mijn vraag, weet iemand een misschien een adres/merk/winkel in Surabaya waar ik tegen een Nederlandse prijs mijn Whey Proteïne kan kopen?! :) Dat zou echt super zijn!

Alvast bedankt.

Groet Rik

Indonesi heeft misschien wel het lekkerste en goedkoopste eten ter wereld, zou de eiwitten lekker uit het eten halen :D

ok, nu on topic: ik heb geen flauw idee, maar er zal vast wel een internet bedrijf zijn die ook in Indonesi levert of laat iemand uit Nederland een paar potten opsturen.

edit: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/?country=IDN

Ahh ik herken het, was zelf een paar maanden geleden in Oekraine, betaalde ik ook al 30 euro meer voor een pot. Ik denk ook dat die 90 euro goedkoper is dan het iemand op te laten sturen vanuit NL? Die verzendkosten lijken me niet mals..

heb je kans dat je drie maanden wacht op je pakket ik neem aan dat je flink wat laat verschepen dan

Terug
Naar boven