XXL Nutrition

Whey Shake Acne

Ricardo92

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Momenteel ben ik 19 jaar en nog last van acne vooral in m'n gezicht, sinds 5 weken gebruik ik mijn eerste whey shake van bodylab.nl (whey pro). Het is niet dat ik er voor mijn idee meer acne bij kreeg toen ik de whey ging gebruiken(neem het altijd met water), maar ik blijf er nog wel last van hebben. Nu is de whey bijna op en werd ik door verwezen naar B&F om daar de whey perfection te halen.
Ik heb hem even opgezocht op google en van sommige reviews staan er dat ze van die whey acne krijgen en minder van de isolaat perfection van B&F.

Nou is mijn vraag eigenlijk welke whey is beter voor spiermassa de
- Whey perfection
of
- Isolaat perfection

Bedankt voor jullie tijd,

Ricardo

Laatst bewerkt:
Ricardo,

Persoonlijk vind ik beide erg goed voor spieropbouw. Enkel de Isolaat is wat duurder dan de Whey Perfection. Je moet dan kiezen voor je doelen waaraan de eiwit het beste aansluit, wil je laag in de k/v en nagenoeg lactosevrij dan kun je Isolaat kiezen (ook minder, veel minder kans op acne) en als je een perfecte basis eiwit wil voor de beste prijs kwailiteit dan kun je de Whey Perfection het beste nemen. Deze is in veel smaken en scherp geprijst. Succes ermee

teveel stoffen die je lichaam niet kan verwerken en zo via je huid naar buiten komen...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reactie, zit er veel verschil in de whey pro van bodylab.nl of de whey perfection van B&F? Dus eigenlijk welke is beter, omdat de acne wel mee viel met die van bodylab.nl.

De Whey Pro is een isolaat volgens mij, deze kost 39,90 en die van B&F kost voor dezelfde hoeveelheid 34,90. Ik gebruik hem die van B&F zelf ook, kwa oplosbaarheid en smaak is hij gewoon goed (zie ook de reviews op dit forum). Voor jou is het natuurlijk het belangrijkste, hiervan zul je ook geen acne van krijgen. Goed/goedkoop, ik zou die van B&F aanraden.

• Like
Waarderingen: B&F
Je kan sowieso beter bij B&F kopen, veel betere prijs/kwaliteit verhouding. In jouw geval geval zou ik de isolaat perfection nemen.. maakt trouwens echt minimaal uit qua spieropbouw enz, het zijn en blijven gewoon eiwitten, het zijn geen AAS.

• Like
Waarderingen: B&F
De Whey Pro is een isolaat volgens mij

Is ook een mix van isolaat en concentraat. Zelfde als whey perfection. Ik ga nu de Isolaat Perfection proberen even kijken wat de acne gaat doen (:

Als het kwa spiermassa geen verschil uit maakt vind ik het best om de isolaat te nemen, bedankt

Ik heb zelf Isolaat perfection van B&F shop en ik heb tot nu toe geen negatieve effecten gemerkt (geen puistjes of iets dergelijks).
Zoals Zuipschuit al zei, Isolaat perfection is heel zuiver van samenstelling en sluit daarom denk ik het beste bij jouw behoefte aan.

Veel succes!

Momenteel ben ik 19 jaar en nog last van acne vooral in m'n gezicht, sinds 5 weken gebruik ik mijn eerste whey shake van bodylab.nl (whey pro). Het is niet dat ik er voor mijn idee meer acne bij kreeg toen ik de whey ging gebruiken(neem het altijd met water), maar ik blijf er nog wel last van hebben. Nu is de whey bijna op en werd ik door verwezen naar B&F om daar de whey perfection te halen.
Ik heb hem even opgezocht op google en van sommige reviews staan er dat ze van die whey acne krijgen en minder van de isolaat perfection van B&F.

- Whey perfection
of
- Isolaat perfection

Bedankt voor jullie tijd,

Ricardo

:(

Bedankt, voor de tips ga ze zeker gebruiken (:

@Arydan

Wat bedoel je ermee?

Dat je het nog niet helemaal snapt

Okay, maar op rust dagen neem ik ook twee shakes één bij het ontwaken en dan één bij? Want isolaat is een snelle eiwit dus heeft een 2de shake op rust dag wel zin? Op train dagen altijd ochtend en na de training.

Dat is prima. 's Ochtends is het belangrijk om snel wat eiwitten in je lichaam te krijgen, dus isolaat 's ochtends is perfect. Voor de rest zou ik het op rustdagen inderdaad niet nemen, gewoon de eiwitten uit je voeding halen. Op trainingsdagen na de training kan, maar persoonlijk zou ik het vóór de training doen, omdat het, ook al zijn het 'snelle' eiwitten, even duurt voordat de eiwitten opgenomen worden en na de training is dan eigenlijk net te laat. Maar het is natuurlijk je eigen keuze.

- Whey perfection
of
- Isolaat perfection
En even hierover.. eiwitten uit shakes zijn gewoon net eiwitten uit voeding. Het is niet zo dat de ene soort supereffectief is en je laat groeien als een beescht en de andere totaal of bijna niet. Eiwitshakes zijn geen wondermiddel, zijn gewoon aanvullingen op je voeding. ;)

PS: Ik weet niet of je dat al doet, maar langzame eiwitten voor het slapen binnenkrijgen is ook belangrijk. Zo zorg je dat je gedurende een groot gedeelte van de nacht eiwitten beschikbaar hebt voor herstel. Langzame eiwitten haal je bijvoorbeeld uit kwark, maar je kan ze ook als poeder koen ((Micellaire) Casseïne).

lol @ welke ''shakie'' is beter voor spiermassa.
geen, het is je voeding die ervoor zorgt, niet alleen een ''shakie''. whey wordt gemaakt uit melk namelijk.

Thanx Larssonn voor de tips!, Ja ik eet altijd 500ml kwark voor het slapen (: I

@Larssonn

1) Je zegt dat het belangrijk is om 's ochtends snel eiwitten in je lichaam te krijgen. Waarom is dat belangrijk ? Als ik het drie uur nadat ik wakker ben neem groei ik dan niet ?
2) Als ik nou geen langzame eiwitten voor het slapen wens te nemen herstel ik dan niet ?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 19:03 ----------

@Ricardo92

Ik kreeg vreselijke jeuk in mijn gezicht van Whey Perfection (chocolade smaak).

@Larssonn

1) Je zegt dat het belangrijk is om 's ochtends snel eiwitten in je lichaam te krijgen. Waarom is dat belangrijk ? Als ik het drie uur nadat ik wakker ben neem groei ik dan niet ?
2) Als ik nou geen langzame eiwitten voor het slapen wens te nemen herstel ik dan niet ?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 19:03 ----------

@Ricardo92

Ik kreeg vreselijke jeuk in mijn gezicht van Whey Perfection (chocolade smaak).

Zo kritisch hoef je nou ook weer niet te kijken naar wat ik zeg. Je snapt best dat ik niet bedoel te zeggen dat het absoluut noodzakelijk is om dat op dat moment te nemen. 'Belangrijk' is misschien een verkeerde woordkeuze.. het is gewoon een goed moment om 's Ochtends bij opstaan een whey shake te nemen en voor het slapen kwark/casseïne.

De acne komt door de hoeveelheid Lactose. Isolaat bevat vrijwel geen Lactose en zul je er ook geen last van krijgen. Ik heb het ook gehad. Overgegaan op Isolaat en geen problemen meer.

Ik krijg er alleen last van als ik het meng met melk, met water blijft m'n huid helemaal zuiver.

Terug
Naar boven