MuscleMeat

Whey voor en na training?

zijn de meningen over verdeeld. vergeet zowiezo niet dat eiwit shakes alleen maar een aanvulling moeten zijn op je voeding.

dus je vraag kan beter zijn: moet ik voor en na het trainen eiwitten consumeren?

Het belangrijkste is dat je per dag aan je hoeveelheid eiwitten komt. En zelfs daarin heb je imo nog speelruimte...

voor je training.. na je training kan je beter suikers nemen.
whey heeft ook een tijd nodig om opgenomen te worden, heb je dus weinig aan direct na je training.

Waarom ga je welk nadenken over wanneer je precies whey-eiwitten gaat innemen, maar niet over wanneer je eiwitten uit melk, vlees of eieren (of welke andere eiwit-bron dan ook) gaat innemen? Denk je dat whey magische poeder is?

Waarom ga je welk nadenken over wanneer je precies whey-eiwitten gaat innemen, maar niet over wanneer je eiwitten uit melk, vlees of eieren (of welke andere eiwit-bron dan ook) gaat innemen? Denk je dat whey magische poeder is?

Whey.......is geen magische poeder? ?? ??? ??? ???

367312_original.png

• Like
Waarderingen: mat
(tenzij je het snuift)

(of anaal inbrengt)

Wanneer whey shakes?

Ik vraag me eigenlijk (als beginneling ;) ) ook wel af wanneer je dan whey-shakes moet nemen... ???

Dat hoeft niet per se op andere momenten dan ''gewone'' maaltijden, met vast voedsel. Mag natuurlijk wel, net zoals je ook meteen na je training een bord rijst met vlees in de kleedkamer kan eten, en een shake als avondeten kan nemen.

Als aanvulling tijdens je "vaste" eten, en evt als je geen tijd hebt om vast voedsel te pakken om te eten.

Ik neem zelf de Whey voor de training.
20gram whey + 20/30 gram brinta met 500ml water.

Deze neem ik als ik klaar ben met werken samen met een appeltje.
ong 30/45 minuten voor de workout.

Terug
Naar boven