MuscleMeat

Wheyscheten

Pehr

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m89
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Guys (& girls),

Hebbben er meer mensen, net als ik, last van overdreven winderigheid als je veel (whey)eiwitten binnenkrijgt? Ik merk als ik veel shakes doe en sowieso als ik veel eiwitten binnenkrijg ik van die hele vieze rotte-eieren scheten ga laten, en veel. Echt één om het half uur.

Iemand anders hier last van en eventueel een remedie?

Guys (& girls),

Hebbben er meer mensen, net als ik, last van overdreven winderigheid als je veel (whey)eiwitten binnenkrijgt? Ik merk als ik veel shakes doe en sowieso als ik veel eiwitten binnenkrijg ik van die hele vieze rotte-eieren scheten ga laten, en veel. Echt één om het half uur.

Iemand anders hier last van en eventueel een remedie?

Heeft iedereen hier last van.

Remedie: minder eiwitten in nemen.

Neem maar eens 4 shakes met 400 ml melk per dag, doe daar nog eens 400 gram kipfilet bij, nog wat kwark, brinta met melk en je laat echt heerlijke winden. Je mag nog van geluk spreken dat het om het half uur is. Ik heb het meestal met kwark dan is het gewoon om de 5 minuten.

Ik maak de gains van mijn leven sinds ik whey scheten

Iedereen heeft het, de vraag is eerder: Wie zegt het tegen de andere dat het van jou komt als ze iets merken :D Ik zwijg in alle talen :p

Nee.
Ik eet niet zo achterlijk veel eiwitten (meer). Alleen wat ik nodig heb voor goede progressie :)
Heerlijk,

lekker een flufje laten en vervolgens alles en iedereen om je heen walgend af zien dorren :D
Kan wel handig zijn als het druk is in de sportschool.
En dan gewoon een ander aankijken met een blik van: Gaderdamme, stink jij zo? :eek:
Succes gegarandeerd :cool:

Heb het precies minder sinds ik smaakloze whey gebruik (zonder nep suikers en kleurstoffen). Maar als ik een halve kilo kwark eet dan zijn mijn winden echt onmenselijk, dus het kan wel komen door te veel zuivel of te veel eiwitten te eten ja.

Ik heb daar ook altijd last van, gelukkig kan ik al sinds mijn geboorte niks ruiken! :p Ieder nadeel heeft ook weer zijn voordeel.. haha

heerlijk toch.
gewoon wat minder eiwit (vb 5gr minder in shake). Vroeger ook meer last van dan nu. Dan was het van elke 5min schete laten, nu veel minder :)

Ik ken t ja, soms stopt het gewoon niet. Het zijn dan ook Klasse-A scheten, lang en hard.

Zwavel-verbindingen in aminozuren. Oplossing is inderdaad gewoon minder eiwitten binnenkrijgen.

Nergens last van, vind het op een bepaalde manier wel jammer.

Valt gelukkig redelijk mee.. maar ik neem ook niet idioot veel eiwit. Ik liet viezere scheten toen ik nog niet op m'n voeding lette vroeger en bergen suiker at op 'n dag.
Maar goed, er zijn wel eens van die dagen ja.

Ik heb er ook een beetje last van.. kan er wel van genieten, als mijn zusje op de bank ligt iets laten vallen bukken en haar de wind van voren geven.

Nergens last van, gelukkig!

Terug
Naar boven